Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: achtung на 16 Април 2013, 13:41:13 pmедно искуство од братучедот што има донесено повеке од 300 возила од бг НЕ КУПУВАЈТЕ КОЛИ ОД ДУПНИЦА НАЈГОЛЕМИТЕ ЃУБРИЊА СЕ ВО ДУПНИЦА прво бугарот ке ти го спушти полото не повеке од 200 лева во превод 4700 лева второ нема да ти го запали додека не се договорите за цената, трето ако ти го запали нема да имаш можност да го пробаш затоа што има обавезно џандари кога ке излезеш од плацот а полото нема никакви табли ни бг ни цол... да речеме дека е добро и дека ке го земеш Бугарот ке те остави сам да си бркаш за цол таблици кои коштаат околу 110 евра а не се вадат за еден ден.. мораш да платиш хотел во старт, на излегување на граница МОРАШ да им пуштиш на двајцата бугари по 20 евра ако сакаш да поминеш полесно да не те замараат... значи направи есап и ке ти излезе вака 2300 колата, 110 евра цол таблите, патот што ке одиш до дупница ке те кошта 35 евра ако одиш со твој човек, хотелот 40 евра, на полото нафта 20 евра винетка 5 евра, граница 20 евра, царина 400 евра минимум, шпедиција 50 евра, тив и хомологација 110 евра, превод на документи 20 евра, регистрација со таблици 200 евра и рачунај 2300+110+35+40+25+20+400+50+110+20+200 = 3300 евра со можност за додатни непредвидени трошоци Ако не е од Дупница различен ли е муабетот? Пошто и јас земав кола и одприлика таа беше процедурата.
едно искуство од братучедот што има донесено повеке од 300 возила од бг НЕ КУПУВАЈТЕ КОЛИ ОД ДУПНИЦА НАЈГОЛЕМИТЕ ЃУБРИЊА СЕ ВО ДУПНИЦА прво бугарот ке ти го спушти полото не повеке од 200 лева во превод 4700 лева второ нема да ти го запали додека не се договорите за цената, трето ако ти го запали нема да имаш можност да го пробаш затоа што има обавезно џандари кога ке излезеш од плацот а полото нема никакви табли ни бг ни цол... да речеме дека е добро и дека ке го земеш Бугарот ке те остави сам да си бркаш за цол таблици кои коштаат околу 110 евра а не се вадат за еден ден.. мораш да платиш хотел во старт, на излегување на граница МОРАШ да им пуштиш на двајцата бугари по 20 евра ако сакаш да поминеш полесно да не те замараат... значи направи есап и ке ти излезе вака 2300 колата, 110 евра цол таблите, патот што ке одиш до дупница ке те кошта 35 евра ако одиш со твој човек, хотелот 40 евра, на полото нафта 20 евра винетка 5 евра, граница 20 евра, царина 400 евра минимум, шпедиција 50 евра, тив и хомологација 110 евра, превод на документи 20 евра, регистрација со таблици 200 евра и рачунај 2300+110+35+40+25+20+400+50+110+20+200 = 3300 евра со можност за додатни непредвидени трошоци
Јас возам Поло 1.4 тди 9N модел, тоа е еден модел поново од ова ама и е еуро4 наместо тоа што го гледаш ти кое е еуро3. Моторот на тоа поло што си го постирал е со бошпумпа и вакумско централно заклучување а двете се по склони на расипување од мојот модел кој е Пумпе Дузе мотор и има електрично централно. Да не навлагаме во тоа дека за 500-1000 евра разлика од ова што ти го гледаш добиваш кола со сосема друга генерација на дизајн на ентериер и екстериер и верувам дека тоа многу значи, бар на мене ми значи. Возев Ибица со тој 1.9 сди мотор и незнам што ви е со фалењето пошо колата вози 1.9 мотор а иде ко пеглица и од константното стискање за да забрзаш моторот ќе го продуваш ако не го направил веќе тоа тој пред тебе што ја возел. Најдобра солуција ти е или 1.4 или 1.9 ТДИ со тоа што поекономичен е 1.4 а побрз е 1.9 што е и логично. Не се плаши од 1.4 моторот доволен е за таа каросерија со оглед на тоа што е мотор со највеќе њутн метри од таа генерација на коли и таа кубикажа на мотор во класата. Ако сакаш да видиш и осетиш како тоа изгледа што ти го препорачувам ти стојам на располагање да ти ја покажам мојата кола па ти сам донеси заклучок. Мојата е поло 1.4 ТДИ со 75кс од 2003 година модел 9N А за тоа од каде да купиш ти советувам тоа да ти биде од тука пошо разликата во цена не е повеќе од 200е него во Бугарија а за таа цена ги избегнуваш трошоците на патот и заебанциите по царини, полиции и се друго, како голем + ти е тоа што имаш и кого да бркаш и да пцуеш во случај да се расипе нешто па и во краен случај да ти ја смени колата за разлика од тоа ако ја земеш од Бугарија ако ти се заебе можеш само да си ги исечеш јајцата, ништо повеќе И да, која кола и од каде да ја купиш да ја бираш со мајстор во кој имаш доверба па ако треба и плати му 500 ден нека ја прегледа цела и на канал, јас за малце ќе го изедев и мајсторот ме спаси така да од искуство ти кажувам
има една ибица сди,али 4.000 ја дава,ван лимит ти е колата
Jas bi igral na Ibiza 1.9 TDI (110) - proverena rabota.
Јас само да пренесам искуство на еден другар со Поло 1.4 ТДИ мотор. Му трошеше 7-8 во град. Не ми се веруваше кога кажа. Смени се, каиши филтри масло ..... и пак истото, ја носеше по познати мајстори, одговорот беше дека некои 1,4 ТДИ така се погодувале со потрошувачка На крај ја продаде.Се разбира ова е еден случај, кој што би советувал да не случајно и тебе ти се трефне нешто вакво. На тест вожња ќе си ресетираш борд и ќе видиш колку ќе испадне есапот.
Дизел е подобра комбинација, само гледам мерачи 1.4 а ја му викам да иде на 1.9 . Пошто градот кај што живее со угорници удолници е цел. Дизел му е мајката.