E vaka koja e prednosta i manata na kompresorot a koja e prednosta i manata na turboto
I edno osnovno pravilo kompresorot poradi trinjeto so kaisot i uzubuvanjeto odzima od sila na motorot za toa pokrenuvanje 10%.
A kaj turboto nemas nikakvi zagubi vo nituedno pole poradi sto gi iskoristuva izduvnite gasovi (koi ne i se potrebni na masinnta za da napravi pred polnenje).
Realnen kompresionen prostor pri pred ponjnenje: RP=CR(1+PC)
CR-kompresionen soodnos 7,5:1 , 8:1 , 10:1 itn
PC-pritisok na predpolnenje vo [bar] (popularno BOOST)
spored ova se presmetuva relniot kompresionen prostor vo cilinderot bes ladilnik(INTERCOOLER)
toa znaci OPEL C 20 LET -205 HP so polnenje na 0,8bar i fabricki kompresionen prostor 8,8:1 ima realen kompresionen prostor od 15,84 toa znaci vo najlos slucaj modifikacija so Stock turbo bi imama ovaa mashina 250HP a najdobar 300HP na 7200RPM
spored mnogu drugi majstori so pravele turbo motori i literatura za turbo vazi ova......
* Low static compression / High boost
* High static compression / Low boost
* Medium static compression / Medium boost