Глупости тешки. Со 45 км/ч на автопат подеднакво сум и јас опасен со аиксамот, и ти со голфот, и некој со ауди а7
Така е.
Викаш дека можеш да забрзаш. Но јас ти поставувам хипотетичка ситуација, одлучуваш до Гевгелија 160 км растојание да ги возиш цело време 45 км/ч. Значи не ми е гајле што твоето возило може и 200 да развие, ТИ ОДЛУЧУВАШ ДА ВОЗИШ 45 КМ/Ч ЦЕЛО ВРЕМЕ. Зошто да ти е дозволено ?
Затоа што во законот не е дефинирана минималната брзина на автопат за сите возила, што следува дека ми е дозволено да возам со голфот и 20км/ч и дури ќе бидам законски исправен.
Па и тој што влече неисправно возило, може да вози преку 60 км/ч така ? Зошто да не е дозволено влечење на возило по автопат ?
Дозволено е влечење, но се до првото исклучување од автопатот, каде што по законот мораш да се исклучиш. Максималната дозволена брзина за влечење, небитно дали на автопат или во град, е 40км/ч колку што знам.
Второ, зошто ако ти можеш да забрзаш преку 60, тоа да ти биде услов дека би можел да возиш испод 60 на автопат ?
Затоа што во законот така пишува, ако возилото ми е конструкциски способно да развие 60+км/ч, тогаш смеам да го возам дури и помалку од 60км/ч, бидејќи нема пропишано минимална брзина за возење на автопат.
Зошто го игнорирате и став 3, каде што вели, став 2 не важи за возила на армија, полиција и правно лице за одржување на патиштата. Значи став 2 не важи за полиција, значи полиција со спарк и јети може да вози под 60 км/ч на автопат, додека став 2 вели, ако имаш возило кое не ти развива најмалку 60 да не излегуваш. Зошто е тој услов од најмалку 60 да развива возилото ?
Во ставот 3 се наведени возила на армијата (воени камиони, тенкови и слични возила), возила на полицијата кои при (пример) сообраќајна несреќа стојат на автопатот, или машини за одржување на патиштата. Пошто нели возило кое се движи испод 20км/ч се смета за возило кое стои, или сум грешка ?
Зошто законодавецот бара најмалку 60 км/ч да ти развива возилото, зошто ако моето возило е кнап или испод 60 со максимална брзина, зошто јас да добијам казна, а ти кој си одлучил да возиш 45 да поминеш неказнет ?
Џандарот на грав ке гледа дека ти ке развиеш понатаму преку 60 на автопатот ?
Затоа што законот е така напишан, зошто упорно прашуваш ? За џандарот, јас можам да развијам 60+ кога сакам, за разлика од тебе што ти НИКОГАШ нема да ја развиеш таа брзина со точачето со 2т дизелченце. Па види сега кој ќе биде со сигурност казнет.
Штом став 2 ти вели дека возилото МОРА да е способно да развие 60 км/ч за да смееш да го возиш по автопатот, тоа значи дека законодавецот на автопатот бара најмалку 60 км/ч да се движиш. А бидејки ако возилото не е способно да развие 60 или преку 60, значи е опасно, споро е, не е во можност да ја следи динамиката на возење. Исто и тие што ке одлучат да возат под 60, и тие не ја следат динамиката, загрозуваат подеднакво како и овие со ограничена брзина под 60 км/ч.
Ако возилото не е способно да развие 60+км/ч, тогаш нема што да бара, затоа што никогаш нема да крене повеќе од 60км/ч и со тоа ќе претставува непрекината опасност за сообраќајот на автопат. Додека возило што е конструкциски способно да развие 60+км/ч, не значи дека 100% од времето ќе вози испод 60, како ти во случајов со аиксамот. Иако и двете возила при толку ниска брзина претставуваат подеднаква опасност за сообраќајот на автопат, сепак има разлика кога едното возило претставува опасност привремено, а другото ЦЕЛО ВРЕМЕ е опасност поради ниската брзина на движење.
Што ако на некој што вози 120км/ч регуларна брзина на автопат, и му се лоши, му се повраќа, го пука пролив, женска му го дудла или умира од јадење па земал да јаде во кола ? Дали ако му се присере многу јако и намали брзина за може да застане покрај автопатот и да се исере ? Дали ќе плаќа казна само заради тоа што успорил пошто му се серело ?
И уште нешто, десната лента на автопатите за џабе ли е направена ? Не е ли таа лента за застанување/спори возила ?
Ја и ви поставив прашање, ако имам трактор што развива 100 км/ч, според став 2 смеам да го возам по автопат, ама по став 1 не смеам затоа што во став 1 изрично се наведени кои возила НЕСМЕАТ воопшто да возат по автопат, без разлика ако се способни и да развиваат и преку 60 км/ч.
Што се буниш, ти како прво со трактор немаш право да испаднеш на автопат, макар и побрз од нисан гтр да е. Првиот став е тој.
Еве ви уште едно појаснување:
35. ,,Работна машина” е моторно возило кое пред се е наменето за
вршење на определени работи со сопствени уреди и опрема и кое според
конструкциските карактеристики не може да развива брзина на движењето
поголема од 30 километри/час (ваљак, комбајн, земјоделски трактор, шумски
трактор, финишер, косачка, копач на ровови и слично);
Овие возила законодавецот веќе им забранил да возат по автопат во став 1, без разлика на брзината од став 2. Вие за сите тие возила за кои се фаќате и ме убедувате дека не смеат да возат по автопат, тие веке се ограничени. Став 2 е нареден став кој како услов бара најмала брзина да возилото може да ја развие, а не е забрането во став 1.
Со таа разлика што во вториот став се забранети САМО оние возила кои КОНСТРУКЦИСКИ НЕ СЕ СПОСОБНИ да развијат 60+км/ч. Во вториот став никаде не се директно спомнати возилата од став 1, затоа што тие веќе се забранети. Ставот 2 постои поради тоа што има и такви возила кои ги нема во ставот 1, а сепак не можат да развијат 60+км/ч. Ете ти го аиксамот за пример.
Еве и друга работа. Имам возило што крајна брзина му е 60 км/ч. Ке смеам ли да го возам на автопат ? Ако намалам под 60 км/ч, дали пак ке смеам да возам, а да не сум спротивен на став 2 ?
На граница ќе бидеш, но законски ќе смееш. Јебига, не сме ние криви што овој член од законот не е доволно дефиниран...
Логикава ви е малку слаба страна а ?
**р *а ***ш...
![Grin ;D](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/grin.gif)