Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 484388 пати)

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1005 на: 15 Март 2015, 19:12:58 pm »
Фило, разликата е во тоа што ако јас и ти возиме на автопат со 45км/ч, е што јас можам кога сакам да ја зголемам брзината за разлика од тебе со твоето возило кое развива максимум 45км/ч.  Значи никој не вози на автопат толку споро затоа што му се сака, него затоа што има некоја причина.
Ама за разлика од тебе, јас со моето возило сум законски исправен да возам испод 60км/ч (ова секако не е оправдување за да се влечам на автопат кога условите дозволуваат дупло поголема брзина), ама ти изнад 45км/ч нема никогаш да мрднеш бидејќи можноста на возилото ти е таа. Колку подолго се влечеш на автопат со 45км/ч, толку поголема е шансата да предизвикаш некоја сообраќајка. Затоа и законот ги ограничува тие возила за возење на автопат.

Иначе сметам дека треба да се воведе закон за минимална брзина на автопат, или да се надополни ставот 2 од законот за кој што се дискутираше погоре во темава... Освен во некои случаи каде што не можеш да ја оствариш минималната брзина поради некој технички проблем или слично.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1006 на: 15 Март 2015, 19:43:59 pm »
Глупости тешки. Со 45 км/ч на автопат подеднакво сум и јас опасен со аиксамот, и ти со голфот, и некој со ауди а7
Викаш дека можеш да забрзаш. Но јас ти поставувам хипотетичка ситуација, одлучуваш до Гевгелија 160 км растојание да ги возиш цело време 45 км/ч. Значи не ми е гајле што твоето возило може и 200 да развие, ТИ ОДЛУЧУВАШ ДА ВОЗИШ 45 КМ/Ч ЦЕЛО ВРЕМЕ. Зошто да ти е дозволено ?
Па и тој што влече неисправно возило, може да вози преку 60 км/ч така ? Зошто да не е дозволено влечење на возило по автопат ?
Второ, зошто ако ти можеш да забрзаш преку 60, тоа да ти биде услов дека би можел да возиш испод 60 на автопат ?

Зошто го игнорирате и став 3, каде што вели, став 2 не важи за возила на армија, полиција и правно лице за одржување на патиштата. Значи став 2 не важи за полиција, значи полиција со спарк и јети може да вози под 60 км/ч на автопат, додека став 2 вели, ако имаш возило кое не ти развива најмалку 60 да не излегуваш. Зошто е тој услов од најмалку 60 да развива возилото ?
Зошто законодавецот бара најмалку 60 км/ч да ти развива возилото, зошто ако моето возило е кнап или испод 60 со максимална брзина, зошто јас да добијам казна, а ти кој си одлучил да возиш 45 да поминеш неказнет ?
Џандарот на грав ке гледа дека ти ке развиеш понатаму преку 60 на автопатот ?

Штом став 2 ти вели дека возилото МОРА да е способно да развие 60 км/ч за да смееш да го возиш по автопатот, тоа значи дека законодавецот на автопатот бара најмалку 60 км/ч да се движиш. А бидејки ако возилото не е способно да развие 60 или преку 60, значи е опасно, споро е, не е во можност да ја следи динамиката на возење. Исто и тие што ке одлучат да возат под 60, и тие не ја следат динамиката, загрозуваат подеднакво како и овие со ограничена брзина под 60 км/ч.

Ја и ви поставив прашање, ако имам трактор што развива 100 км/ч, според став 2 смеам да го возам по автопат, ама по став 1 не смеам затоа што во став 1 изрично се наведени кои возила НЕСМЕАТ воопшто да возат по автопат, без разлика ако се способни и да развиваат и преку 60 км/ч.

Еве ви уште едно појаснување:
Цитат
35. ,,Работна машина” е моторно возило кое пред се е наменето за
вршење на определени работи со сопствени уреди и опрема и кое според
конструкциските карактеристики не може да развива брзина на движењето
поголема од 30 километри/час (ваљак, комбајн, земјоделски трактор, шумски
трактор, финишер, косачка, копач на ровови и слично);

Овие возила законодавецот веќе им забранил да возат по автопат во став 1, без разлика на брзината од став 2. Вие за сите тие возила за кои се фаќате и ме убедувате дека не смеат да возат по автопат, тие веке се ограничени. Став 2 е нареден став кој како услов бара најмала брзина да возилото може да ја развие, а не е забрането во став 1.

Еве и друга работа. Имам возило што крајна брзина му е 60 км/ч. Ке смеам ли да го возам на автопат ? Ако намалам под 60 км/ч, дали пак ке смеам да возам, а да не сум спротивен на став 2 ?

Логикава ви е малку слаба страна а ?
« Последно менување: 15 Март 2015, 19:52:42 pm FiLo »

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1007 на: 15 Март 2015, 20:26:08 pm »
Глупости тешки. Со 45 км/ч на автопат подеднакво сум и јас опасен со аиксамот, и ти со голфот, и некој со ауди а7

Така е.

Цитат
Викаш дека можеш да забрзаш. Но јас ти поставувам хипотетичка ситуација, одлучуваш до Гевгелија 160 км растојание да ги возиш цело време 45 км/ч. Значи не ми е гајле што твоето возило може и 200 да развие, ТИ ОДЛУЧУВАШ ДА ВОЗИШ 45 КМ/Ч ЦЕЛО ВРЕМЕ. Зошто да ти е дозволено ?

Затоа што во законот не е дефинирана минималната брзина на автопат за сите возила, што следува дека ми е дозволено да возам со голфот и 20км/ч и дури ќе бидам законски исправен.

Цитат
Па и тој што влече неисправно возило, може да вози преку 60 км/ч така ? Зошто да не е дозволено влечење на возило по автопат ?

Дозволено е влечење, но се до првото исклучување од автопатот, каде што по законот мораш да се исклучиш. Максималната дозволена брзина за влечење, небитно дали на автопат или во град, е 40км/ч колку што знам.

Цитат
Второ, зошто ако ти можеш да забрзаш преку 60, тоа да ти биде услов дека би можел да возиш испод 60 на автопат ?

Затоа што во законот така пишува, ако возилото ми е конструкциски способно да развие 60+км/ч, тогаш смеам да го возам дури и помалку од 60км/ч, бидејќи нема пропишано минимална брзина за возење на автопат.

Цитат
Зошто го игнорирате и став 3, каде што вели, став 2 не важи за возила на армија, полиција и правно лице за одржување на патиштата. Значи став 2 не важи за полиција, значи полиција со спарк и јети може да вози под 60 км/ч на автопат, додека став 2 вели, ако имаш возило кое не ти развива најмалку 60 да не излегуваш. Зошто е тој услов од најмалку 60 да развива возилото ?

Во ставот 3 се наведени возила на армијата (воени камиони, тенкови и слични возила), возила на полицијата кои при (пример) сообраќајна несреќа стојат на автопатот, или машини за одржување на патиштата. Пошто нели возило кое се движи испод 20км/ч се смета за возило кое стои, или сум грешка ?

Цитат
Зошто законодавецот бара најмалку 60 км/ч да ти развива возилото, зошто ако моето возило е кнап или испод 60 со максимална брзина, зошто јас да добијам казна, а ти кој си одлучил да возиш 45 да поминеш неказнет ?
Џандарот на грав ке гледа дека ти ке развиеш понатаму преку 60 на автопатот ?

Затоа што законот е така напишан, зошто упорно прашуваш ? За џандарот, јас можам да развијам 60+ кога сакам, за разлика од тебе што ти НИКОГАШ нема да ја развиеш таа брзина со точачето со 2т дизелченце. Па види сега кој ќе биде со сигурност казнет.

Цитат
Штом став 2 ти вели дека возилото МОРА да е способно да развие 60 км/ч за да смееш да го возиш по автопатот, тоа значи дека законодавецот на автопатот бара најмалку 60 км/ч да се движиш. А бидејки ако возилото не е способно да развие 60 или преку 60, значи е опасно, споро е, не е во можност да ја следи динамиката на возење. Исто и тие што ке одлучат да возат под 60, и тие не ја следат динамиката, загрозуваат подеднакво како и овие со ограничена брзина под 60 км/ч.

Ако возилото не е способно да развие 60+км/ч, тогаш нема што да бара, затоа што никогаш нема да крене повеќе од 60км/ч и со тоа ќе претставува непрекината опасност за сообраќајот на автопат. Додека возило што е конструкциски способно да развие 60+км/ч, не значи дека 100% од времето ќе вози испод 60, како ти во случајов со аиксамот. Иако и двете возила при толку ниска брзина претставуваат подеднаква опасност за сообраќајот на автопат, сепак има разлика кога едното возило претставува опасност привремено, а другото ЦЕЛО ВРЕМЕ е опасност поради ниската брзина на движење.
Што ако на некој што вози 120км/ч регуларна брзина на автопат, и му се лоши, му се повраќа, го пука пролив, женска му го дудла или умира од јадење па земал да јаде во кола ? Дали ако му се присере многу јако и намали брзина за може да застане покрај автопатот и да се исере ? Дали ќе плаќа казна само заради тоа што успорил пошто му се серело ?

И уште нешто, десната лента на автопатите за џабе ли е направена ? Не е ли таа лента за застанување/спори возила ?

Цитат
Ја и ви поставив прашање, ако имам трактор што развива 100 км/ч, според став 2 смеам да го возам по автопат, ама по став 1 не смеам затоа што во став 1 изрично се наведени кои возила НЕСМЕАТ воопшто да возат по автопат, без разлика ако се способни и да развиваат и преку 60 км/ч.

Што се буниш, ти како прво со трактор немаш право да испаднеш на автопат, макар и побрз од нисан гтр да е. Првиот став е тој.

Цитат
Еве ви уште едно појаснување:
Цитат
35. ,,Работна машина” е моторно возило кое пред се е наменето за
вршење на определени работи со сопствени уреди и опрема и кое според
конструкциските карактеристики не може да развива брзина на движењето
поголема од 30 километри/час (ваљак, комбајн, земјоделски трактор, шумски
трактор, финишер, косачка, копач на ровови и слично);

Овие возила законодавецот веќе им забранил да возат по автопат во став 1, без разлика на брзината од став 2. Вие за сите тие возила за кои се фаќате и ме убедувате дека не смеат да возат по автопат, тие веке се ограничени. Став 2 е нареден став кој како услов бара најмала брзина да возилото може да ја развие, а не е забрането во став 1.

Со таа разлика што во вториот став се забранети САМО оние возила кои КОНСТРУКЦИСКИ НЕ СЕ СПОСОБНИ да развијат 60+км/ч. Во вториот став никаде не се директно спомнати возилата од став 1, затоа што тие веќе се забранети. Ставот 2 постои поради тоа што има и такви возила кои ги нема во ставот 1, а сепак не можат да развијат 60+км/ч. Ете ти го аиксамот за пример.

Цитат
Еве и друга работа. Имам возило што крајна брзина му е 60 км/ч. Ке смеам ли да го возам на автопат ? Ако намалам под 60 км/ч, дали пак ке смеам да возам, а да не сум спротивен на став 2 ?

На граница ќе бидеш, но законски ќе смееш. Јебига, не сме ние криви што овој член од законот не е доволно дефиниран...

Цитат
Логикава ви е малку слаба страна а ?

**р *а ***ш... ;D

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1008 на: 15 Март 2015, 22:30:28 pm »
Став 1, изрично наведени возила кои воопшто не смеат по автопат да возат, ако сакаат и 300 нека развиваат:
Цитат
(1) По автопат и на пат резервиран за сообраќај на моторни возила, не
смеат да се движат пешаци, велосипеди, работни машини, мотокултиватори,
трактори, запрежни возила и добиток, ниту возила кои според одредбите на
овој закон не се сметаат за моторни возила.

Став 2, за останати возила кои не се забранети со став 1 бара најмалку 60 км/ч за да смееш да возиш по автопат.
Цитат
(2) На автопат и на пат резервиран за сообраќај на моторни возила, не
смеат да се движат
ниту моторни возила, кои според своите конструкциски
својства не можат да се движат со брзина од најмалку 60 километри на час.


Што не е јасно ? Што е значењето на ''најмалку'' ?  Зошто баш зборот НАЈМАЛКУ го употребил законодавецот ? За да ти со голфот смееш да возиш 45 км/ч на автопат, а ја со аиксамот да несмеам ?
Јасен си е многу ставот 2, вие нешто си комплицирате и незнам што сакате да истолкувате, таргет брзина под која нетреба да се движиш на автопат е 60. 60 км/ч е долниот лимит под кој законодавецот те условил дека несмееш да возиш. Пошто претпоставка е дека 90% од возилата во патниот сообракај можат да развијат 60+ км/ч, па за да не дојде некој што може максимум 45 да развие, да несмее да вози по автопатот.
Ако вие смеете со вашите возила да возите под 60 на автопат, ондак ке смее и некој со аиксамот или било кое моторно возило кое развива 45-50 км/ч. Просто е ко ден, попросто амин, само вие комплицирате.

Незнам што повеке од ова, да ви цртам. Ете сите сакате со доказ, цитирани работи, статии, ете на тацна ви ги обележувам и убаво со логични примери ви посочувам дека неможе ти со кола што иде 200 да смееш испод 60 да возиш, а ја со аиксамот да несмеам кога идентично е загрозувањето на безбедноста и непратењето на динамиката на сообракајот.
« Последно менување: 15 Март 2015, 22:35:59 pm FiLo »

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1009 на: 15 Март 2015, 22:38:56 pm »
Ама ти дечко упорно го прескокнуваш зборот КОНСТРУКЦИСКИ СВОЈСТВА... Значи од производителот на колата, кој ја конструирал и ја произвел колата, пропишано е која е максималната брзина на таа кола. Се додека максималната брзина на твојата кола не е испод 60км/ч, тогаш ставот 2 од овој член не те тангира....

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1010 на: 15 Март 2015, 22:41:41 pm »
Ете ги тие во став 1 со посебни конструкциски својства кои се по ред наредени кои НЕСМЕАТ по автопат да возат и ТОЧКА. Потоа став 2 ти бара најмалку 60 км/ч за да возиш.
Неможе мене на аиксамот да ми бара 60 км/ч за да го возам, а ти да смееш со голфот да возиш 45. End of the discusion.

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1011 на: 15 Март 2015, 22:48:12 pm »
Ама ти не сфаќаш дека ставот 1 тангира одредена група на моторни возила, додека ставот 2 ја тангира онаа група која не е тангирана со ставот 1. Групата на возила кои ставот 2 ги тангира и кои не можат фабрички да развијат повеќе од 60км/ч им се забранува да возат на автопат. Упорно и упорно го прескокнуваш делот „конструкциски својства“ во вториот став.

Иначе, ете можело, аиксамот развива најмногу 45км/ч, никој нема да ти е крив ако купиш такво возило и на крај да дознаеш не смееш да го возиш на автопат.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2779
  • Слобода или смрт
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1012 на: 15 Март 2015, 23:12:03 pm »
Целта на законот е да ја елеминира земјоделската и градежната механизација од автопатите и успешно го прави тоа. незнам што толку се дискутира?

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1013 на: 15 Март 2015, 23:20:30 pm »
Ама ти не сфаќаш дека ставот 1 тангира одредена група на моторни возила, додека ставот 2 ја тангира онаа група која не е тангирана со ставот 1. Групата на возила кои ставот 2 ги тангира и кои не можат фабрички да развијат повеќе од 60км/ч им се забранува да возат на автопат. Упорно и упорно го прескокнуваш делот „конструкциски својства“ во вториот став.

Иначе, ете можело, аиксамот развива најмногу 45км/ч, никој нема да ти е крив ако купиш такво возило и на крај да дознаеш не смееш да го возиш на автопат.

Бујрум:
Цитат
Член 5.
Автопатиштата е потребно да ги исполнуваат најмалку следните критериуми:
- да обезбедат слободно движење на возилата (без застој) на брзина од 120 km/h, и не
помалку од 80 km/h;

- да има, во попречниот пресек, 2 физички раздвоени коловози, со најмалку 2 ленти
за сообраќај во секоја насока и лената за застанување, со исклучок за мостовите,
тунелите и другите посебни/ислучителни места;
- широчината на сообраќајните ленти треба да изнесува најмалку 3.75m, со можно
намалување на 3.5 m;
- дозволеното осовинско оптоварување да биде 11.5 t;
- да има само денивелирани раскрсници и ленти за забрзување/намалување за
приклучување/исклучување во сообраќајот со железници и јавни патишта;
- останатите елементи на патот треба да бидат во согласност со правилникот на
техничките елементи за избраната проектирана брзина.

http://www.mare.org.mk/images/stories/pdf/3._Pravilnik_za_kategorizacija_na_javnite_patista_28.07_2008.pdf

Пак смееш со голфот 45 км/ч да возиш ?

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1014 на: 15 Март 2015, 23:22:13 pm »
Е сеа е веќе појасно. Тоа е тоа. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1015 на: 16 Март 2015, 00:39:24 am »
Ама ти не сфаќаш дека ставот 1 тангира одредена група на моторни возила, додека ставот 2 ја тангира онаа група која не е тангирана со ставот 1. Групата на возила кои ставот 2 ги тангира и кои не можат фабрички да развијат повеќе од 60км/ч им се забранува да возат на автопат. Упорно и упорно го прескокнуваш делот „конструкциски својства“ во вториот став.

Иначе, ете можело, аиксамот развива најмногу 45км/ч, никој нема да ти е крив ако купиш такво возило и на крај да дознаеш не смееш да го возиш на автопат.

Бујрум:
Цитат
Член 5.
Автопатиштата е потребно да ги исполнуваат најмалку следните критериуми:
- да обезбедат слободно движење на возилата (без застој) на брзина од 120 km/h, и не
помалку од 80 km/h;

- да има, во попречниот пресек, 2 физички раздвоени коловози, со најмалку 2 ленти
за сообраќај во секоја насока и лената за застанување, со исклучок за мостовите,
тунелите и другите посебни/ислучителни места;
- широчината на сообраќајните ленти треба да изнесува најмалку 3.75m, со можно
намалување на 3.5 m;
- дозволеното осовинско оптоварување да биде 11.5 t;
- да има само денивелирани раскрсници и ленти за забрзување/намалување за
приклучување/исклучување во сообраќајот со железници и јавни патишта;
- останатите елементи на патот треба да бидат во согласност со правилникот на
техничките елементи за избраната проектирана брзина.

http://www.mare.org.mk/images/stories/pdf/3._Pravilnik_za_kategorizacija_na_javnite_patista_28.07_2008.pdf

Пак смееш со голфот 45 км/ч да возиш ?

фило... тој закон е доста контрадикторен... затоа што на нашиве автопати има неколку места со ограничување 60.... на едно место има дури и 50... НА АВТОПАТ... ама затоа има уште еден дел во законот кој што постојано и постојано во сите закони за брзини се спомнува, а одприлика гласи вака: ... ДОКОЛКУ НЕ Е ОЗНАЧЕНО ПОИНАКУ СО СООБРАЌАЕН ЗНАК!

значи, убаво ти посочија погоре... кај што се вели СПОРЕД КОНСТРУКЦИСКИТЕ СВОЈСТВА... значи одредено е од фабрика, возилото што е излезено дека неможе да вози 60... да речеме 50 е... и ти го купиш... тоа што одпосле ке му убациш некоја бесна машина и ке може да вози 250, не го прави како такво се додека не го поминеш на атест... тогаш ке може да го возиш на автопат... исто е и обратно... иако фичото е направено да вози 100 да речеме, никој нема да ти забрани да возиш 55... она пгоро со црвените букви што си го направил во болд и поголеми букви не е закон за сообраќај на учесници туку е ПРАВИЛНИК ЗА ГРАДБА НА АВТОПАТИШТА и кое е нивното значение... тука, во тој закон нема одредба која вели дека несмееш да возиш помалку од 80... јас не прочитав нигде...

на пример: (иако и во друга тема го турив, и за тука е соодветно видеово)


обичен дизел трактор, кој што конструкциски нема да мрдне поише од 30, момаков му убацил машина од волво, 320 коња е и сега тракторов иде 100 и кусур.. сепак, на автопат нема да може да вози...
« Последно менување: 16 Март 2015, 00:49:01 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1016 на: 16 Март 2015, 01:00:20 am »
Онак, со закони се доразработува уставот, а со подзаконски правни акти се доразработуваат законите ;) На пример во законот за безбедност, ти вели треба да имаш задолжителна зимска опрема од 15 ноември до 15 март и толку. Нема повеке, ништо. Не дефинира законот што се подразбира под зимска опрема. Затоа има правилник за задолжителна опрема во која се дефинира што е што.
Ако е така зашто носиш зимска опрема, ланци, зимски гуми, резервно тркало или тоа што го спомнуваш за гуми лепење ?

Истото и овде, со правилникот за категоризација на јавни патишта, а не за градба на автопати како што ти го именува, е доразработено што е автопат, колку ленти и која брзина треба да се одвива по него.

Ајде да се навратиме на законот. Зошто е ставено зборчето ''најмалку'' и зошто на тие возила им се бара минимум 60 км/ч ?
Веќе по незнам кој пат прашувам, ако смеете вие со вашите возила под 60 да возите, зошто на мене со такво возило како аиксамот (тоа е ете такво возило што не развива 60, па затоа го спомнувам) да мора да развијам 60 инаку несмеам да возам по автопатот ?

Ајде која е логиката законодавецот да БАРА НАЈМАЛКУ 60 КМ/Ч да развие едно возило за да СМЕЕ да вози по автопат, и ти со волвото да смееш да возиш 50, ја со аиксамот не ?

обичен дизел трактор, кој што конструкциски нема да мрдне поише од 30, момаков му убацил машина од волво, 320 коња е и сега тракторов иде 100 и кусур.. сепак, на автопат нема да може да вози...

Нема да може заради став 1. Просто е луѓе, а вие комплицирате беспотребно. :)

на едно место има дури и 50... НА АВТОПАТ... ама затоа има уште еден дел во законот кој што постојано и постојано во сите закони за брзини се спомнува, а одприлика гласи вака: ... ДОКОЛКУ НЕ Е ОЗНАЧЕНО ПОИНАКУ СО СООБРАЌАЕН ЗНАК!

Тоа е за максимално дозволената брзина, ограничување до колку треба да развиваш на соодветниот пат.

« Последно менување: 16 Март 2015, 01:09:24 am FiLo »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1017 на: 16 Март 2015, 01:21:31 am »
Зошто е ставено зборчето ''најмалку'' и зошто на тие возила им се бара минимум 60 км/ч ?
Веќе по незнам кој пат прашувам, ако смеете вие со вашите возила под 60 да возите, зошто на мене со такво возило како аиксамот (тоа е ете такво возило што не развива 60, па затоа го спомнувам) да мора да развијам 60 инаку несмеам да возам по автопатот ?
Ајде која е логиката законодавецот да БАРА НАЈМАЛКУ 60 КМ/Ч да развие едно возило за да СМЕЕ да вози по автопат, и ти со волвото да смееш да возиш 50, ја со аиксамот не ?

друже... на грешно место прашуваш више неколку пати ЗАШТО ВАКА-ОНАКА...ниеден член на карклуб, нити па овие што учествуваат во дискусијава, не го креирале законот...  на тебе мене и сите останати ни останува само да го почитуваме и нај битното ДА ГО ПРОТОЛКУВАМЕ како што треба пишаното во него. ако мислиш дека треба да се смени, прати преставка до таму кај што треба и објасни си, можда ке го сменат...

едит....

ни мене никој не ми објаснил ЗАШТО ддв-то од горивото на цивилните коли кое се ставени во употреба на правно лице (признаени трошоци) неможам да го одбивам и пребивам, ама јас го почитувам законот, затоа што тоа Е ЗАКОН! и треба да се почитува или казни ке има...

исто така никој не ми објасни ЗАШТО трошоците за истите се фиксирани само на 3500 денари месечно, поготово кога има вакви страшни варијации на цените на горива, ама ете, така си е законот и несмееш да го прекршиш...

исто така никој не ми објасни ЗАШТО морам да плаќам во фондот за води на РМ при секоја исплата на плати, ама јас го плаќам, затоа што е тоа закон. во спротивно ке платам казна...

а ниту еден неможе да ми објасни, ЗАШТО морам да плаќам двапати радиодифузна такса на иста адреса, бидејки живеам на нејзе аи фирмата ми е на таа дреса, и ЗАШТО плаќам 2 радиодифузни такси на исто место, ама ете, јас ги плаќам, затоа што тоа е закон, или казни...

така да, почитувај го законот пишан и пропишан... а зашто е тоа така, на друго место т.е. кај креаторите на законот обрати се... крајниот муабет е дека секогаш ке има нелогичности кои неможеш да си ги објасниш... зашто е тоа така или не е така, знаат умните глави што го направиле законот...
« Последно менување: 16 Март 2015, 01:29:26 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1018 на: 16 Март 2015, 01:27:18 am »
За тоа со 50 ограничење, тоа е кај тунел Катланово во правец кон Велес. Тоа е пат кој по ниту еден стандард не задоволува критериум да се нарече автопат. Само овци за стрижење има и за тоа ти наплакаат патарина и тоа најскапа патарина во државата е таа. Истото и со Тетово - Гостивар.

Јас вас ве прашувам, вие викате не е така, вака е, смеам вака. И на толку прашувања, нема ниту еден издржан одговор и на крај па таму кај некој надлежен да сум прашувал.
БТЊ, нели вие сте секогаш до 49 над ограничување, што се замарате со минималнава брзина на автопат ? :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #1019 на: 16 Март 2015, 01:32:54 am »
ти текнува на карамболот со 30-40 коли зимоска што се деси на заобиколница? ти текнува како почна карамболот? некоја гуска нагло успорила во средната лента (практично во спората, бидеки, десната е за застанување)...
ете затоа ме тангира... јас нај често не возам пребрзо, но во секој случај и да возам по знаци, кај што вели 120, ти со возење од 45-50 си опасност за мене, мојот живот и на присутните во моето возило...

ете затоа...  ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време