Автор Тема: sovet za polovna kola do 1500 evra  (Прочитано 11985 пати)

Отсутен DRASH

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #45 на: 21 Февруари 2013, 00:43:52 am »
decki sega me zbunivte uste poveke ali ok e tuka sum za da naucam nesto kako sto kazav t.e pisav jas sum laik ne se razbiram mnogu sum vozel yugo dosega i poveke nikogas ako me razbirate zatoa barav vas sovet nesto da e kvalitetno do tie pari a da ne se rasipuva cesto kako moeto yugo skoro sekoj mesec po majstori

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1223
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #46 на: 21 Февруари 2013, 01:07:03 am »
Боље пиканто пунто матиз него она од 995год

Отсутен DRASH

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #47 на: 21 Февруари 2013, 01:12:54 am »
iskreno matizot ne mi se doapga ic kako kutija od kibrit e :(

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7216
  • French diamond
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #48 на: 21 Февруари 2013, 01:16:29 am »
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7368.0.html
Ете ако се договорите за цена...ќе ти троши, ама барем има плин и не е пиканто, матиз и слично. Или да си земиш мало количе од типот на Саксо, 106 и слично па да се возиш за без пари. Другарче зеде Саксо 1.0 50кс троши малце, а е агилно пошто е 800кг за 1300 евра. На тебе е да одлучиш дали сакаш мало ефтино за оджавање количе или некој ваков поефтин ѕвер.

Отсутен DRASH

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #49 на: 21 Февруари 2013, 01:21:44 am »
za trosenje ako e na plin ok da kazam moeto yugo mi trosi 11 plin pa ti sega vidi :)

Отсутен diablic

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 116
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #50 на: 21 Февруари 2013, 02:50:24 am »
DRASH-Те разбирам потполно низ какви маки си поминал со југото,бидејки и јас имав заставино возило 101 гтл 55 /86 год.пред 3-4 год.и нон стоп киснев по мајстори и му ги полнев џебовите  за на крајот цената што плаќав за одржување на возилото не достигне до 1740 еур. за 3 год. колку што беше кај мене :( .( се продаде за 600 еур.)
И јас како тебе го имав истиот проблем  кога дојде време да го менувам 101,се распрашував секаде и секого и секогаш добивав различни одговори де ова земи, де она земи,ова чини ,ова нечини, и на крај ми пукна филмот и седнав и почнав да размислувам за што ќе го користам возилото што ќе го земам.И почнав рационално да размислувам.
-имам 2 мали деца: (значи ке ми треба поголемо возило со поголем багажен простор)
-возилото ќе го користам и за работа: (пак излезе дека ќе ми треба поголемо возило со голем багажен простор)
-релативно евтино за одржување: (значи возило од ниска или средна класа)
-ниска потрошувачка на гориво
До тука веќе отприлика знаев дека ќе треба да купувам караван  возило,ама незнаев која точно марка и со кој мотор да одберам,и ми текна да ги прашам некои пријатели кои возат такси возила каравани.Нивните одговори беа wv golf 3 1,9 дизел  или  opel astra ф 1.6 или г бензинец каравани.
Бидеќи многу не ги сакам дизелите се одлучив за астрата,и почнав да барам астра по интернет сајтови за продажба на возила.
после неколку минути од кога почнав да пребарувам излезе една астра ф караван 1.6 16v ecotek  од 95 год. со атестиран плински уред .Веднаш ми се фати на око што се вика и му се јавив на човекот што ја продаваше,и се договоривме следниот ден да ја видам колата.Послем половина час колата ја купив колку што бараше човекот.
И ден денес ја возам истата кола и сум задоволен од нејзе и што е најважно  не киснам по мајстори секој втор ден. :) :) :) а досега за овие 3 години имам дупло помалку платено за одржување отколку за 101.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7216
  • French diamond
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #51 на: 21 Февруари 2013, 03:08:21 am »
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=503235

Ете нешто ако ти фаќа окото, моторот нема мака го имам кај мене и в комшии, плин има и е ефтино за одржување.

Отсутен Dimitar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 445
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #52 на: 21 Февруари 2013, 04:27:15 am »
iskreno matizot ne mi se doapga ic kako kutija od kibrit e :(

Matizot како кутија???Си згрешил многу брате.Внатре ти е многу комфорен иако е мал.Троши малку а и евтин е за одржавање.Јас одамна го продадов(пред 2 години)и сега возам Ауди А4 од 2003год,ама морам да ти кажам дека за матизот носталгија ме фаќа.За тие пари дефинитивно тоа ти е најдобра кола!А да и ако најдеш нетаксиран матиз сигурно нема да се расипе и ќе ти испадне најдобра понуда.Рачунај дека на 10000км секоја кола ќе и потребно да се сменат уље,филтри итн.Тоа кај матизот ти е живо џабе.

Гледам погоре си се залетал по старо бмв,како и ти нудат фордови големи,алфи,калибри кои одат по 250 итн.со неатест плинови итн.

Воопшто немаш потреба од такво,барем не сега на почеток.Прво за нив промена на уље и филтри чинат далеку далеку повеќе(барем кај мене на аудито е така и бара некое си синтетичко уље кое е оган скапо).Второ 90% од тие бмв-а и фордови се сигурно со по 500 илјади км и се излупани до максимум!Убаво бмв од 98 година кое ќе има 90000км поминато биди сигурен дека нема да го продаде ни германецот.

Не сум многу стручен по коливе,да не речам ич.Незнам да ги правам бидејќи мојата област е сосема друга која е далеку од механиката,но затоа пак ти кажувам бидејќи лично сум имал и знам колку малку пари ме чинело одржавање итн.

Послушај совет и немој да се залетуваш.Ако ништо друго најди некој кој продава по огласиве и оди пробај го.Така најдобро ќе си одлучиш дали ти се допаѓа,дали ти е мало итн.

Инаку во план сум да земам и јас некој матиз се надевам во брзо време.Во план ќе бидам да дадам и едно 1000 евра за широки гуми,фелни и спојлери.Сакам да го направам така малку атрактивно,и ќе си го користам за возење низ град и пократки дестинации низ градовиве.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #53 на: 21 Февруари 2013, 17:36:27 pm »
епа шефе ако си ставал уље од 150 денара,ефтин е матизот за одржавање
ако ставаш квалитетно,разликата е скоро небитна

најголемата разлика во цена се осеќа во подвозје и делови од моторот

ама па и неможеш да споредуваш матиз и ауди а4

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #54 на: 21 Февруари 2013, 22:52:15 pm »
Ако дечкото знае дека синтетичко масло после 100Ккм џабе се користи јас ќе си го извадам најубавиот заб од устата.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Dimitar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 445
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #55 на: 22 Февруари 2013, 04:07:11 am »
епа шефе ако си ставал уље од 150 денара,ефтин е матизот за одржавање
ако ставаш квалитетно,разликата е скоро небитна

најголемата разлика во цена се осеќа во подвозје и делови од моторот

ама па и неможеш да споредуваш матиз и ауди а4

Valvoline oд Макпетрол и Петронас.Знам дека такви беа,а цена незнам бидејќи мајсторот ги зимаше но сигурно не беа 150 денари.Како и да е комплет промена на масло и филтри беше мислам дека околу 60 евра.

За аудито е 9000 денари.Разликата не е воопшто мала.Барем не за мене.Инаку точно Матизот и Аудито е неспоредливо,но огласот чинам беше кола до 1500 евра,а аудито јас го земав многу,многу повеќе.Инаку секогаш во моите коли сум му кажувал на мајсторот да го стави најдоброто уље(не турско или собирано по канти)и оригиналот делови.

Инаку многу ме нервираат оние луѓе кои возат ауди,пасати.бмв-а и велат цитирам:Еден пример е еден братучед кој има бмв 5 од 95 год.Отиде кај сервисерот каде ја носам јас мојата кола и мајсторот му вели.Едната свеќица не ти е во ред.Незнам струја ли немала или незнам како.И он вика абе нека вози така.Не ја менувам.И онака има уште 3-4 резерва.. :)KOj ќе дава 200 денари кога оди и така.Ако најдам некоја половна ќе му ставам и така ќе го возам.

После во разговор дома со моите си правиме муабет која како му се погодило.Дали сум задоволен од мојата итн.

И он вика абе ми троши нафта многу ама му ставам од таа црвената незнам колку денари била поевтина.... ???

Сакам да кажам дека има многу вакви луѓе кои возат коли кои возат коли од повисока класа,а немаат(не сакаат)да дадат
ни 10 денари на него.....Тие подобро да си останале на некое Југо или 101.....

Отсутен DRASH

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #56 на: 23 Февруари 2013, 00:18:48 am »
DRASH-Те разбирам потполно низ какви маки си поминал со југото,бидејки и јас имав заставино возило 101 гтл 55 /86 год.пред 3-4 год.и нон стоп киснев по мајстори и му ги полнев џебовите  за на крајот цената што плаќав за одржување на возилото не достигне до 1740 еур. за 3 год. колку што беше кај мене :( .( се продаде за 600 еур.)
И јас како тебе го имав истиот проблем  кога дојде време да го менувам 101,се распрашував секаде и секого и секогаш добивав различни одговори де ова земи, де она земи,ова чини ,ова нечини, и на крај ми пукна филмот и седнав и почнав да размислувам за што ќе го користам возилото што ќе го земам.И почнав рационално да размислувам.
-имам 2 мали деца: (значи ке ми треба поголемо возило со поголем багажен простор)
-возилото ќе го користам и за работа: (пак излезе дека ќе ми треба поголемо возило со голем багажен простор)
-релативно евтино за одржување: (значи возило од ниска или средна класа)
-ниска потрошувачка на гориво
До тука веќе отприлика знаев дека ќе треба да купувам караван  возило,ама незнаев која точно марка и со кој мотор да одберам,и ми текна да ги прашам некои пријатели кои возат такси возила каравани.Нивните одговори беа wv golf 3 1,9 дизел  или  opel astra ф 1.6 или г бензинец каравани.
Бидеќи многу не ги сакам дизелите се одлучив за астрата,и почнав да барам астра по интернет сајтови за продажба на возила.
после неколку минути од кога почнав да пребарувам излезе една астра ф караван 1.6 16v ecotek  од 95 год. со атестиран плински уред .Веднаш ми се фати на око што се вика и му се јавив на човекот што ја продаваше,и се договоривме следниот ден да ја видам колата.Послем половина час колата ја купив колку што бараше човекот.
И ден денес ја возам истата кола и сум задоволен од нејзе и што е најважно  не киснам по мајстори секој втор ден. :) :) :) а досега за овие 3 години имам дупло помалку платено за одржување отколку за 101.

  eee ti drugar izgleda najdobro me razbiras toe moe ebeno yugo me kostashe do sega 5000 evra popravki opravki konsantno i kako sto kazav edni vikaat zemi toa pa zemi ova ne sakam karavan no sepak da bide komotno bidejki naskoro planiram da stanam familijaren covek pa ke vidime sto ke ispadne :)

Отсутен DRASH

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #57 на: 23 Февруари 2013, 00:21:41 am »
iskreno matizot ne mi se doapga ic kako kutija od kibrit e :(

Matizot како кутија???Си згрешил многу брате.Внатре ти е многу комфорен иако е мал.Троши малку а и евтин е за одржавање.Јас одамна го продадов(пред 2 години)и сега возам Ауди А4 од 2003год,ама морам да ти кажам дека за матизот носталгија ме фаќа.За тие пари дефинитивно тоа ти е најдобра кола!А да и ако најдеш нетаксиран матиз сигурно нема да се расипе и ќе ти испадне најдобра понуда.Рачунај дека на 10000км секоја кола ќе и потребно да се сменат уље,филтри итн.Тоа кај матизот ти е живо џабе.

Гледам погоре си се залетал по старо бмв,како и ти нудат фордови големи,алфи,калибри кои одат по 250 итн.со неатест плинови итн.

Воопшто немаш потреба од такво,барем не сега на почеток.Прво за нив промена на уље и филтри чинат далеку далеку повеќе(барем кај мене на аудито е така и бара некое си синтетичко уље кое е оган скапо).Второ 90% од тие бмв-а и фордови се сигурно со по 500 илјади км и се излупани до максимум!Убаво бмв од 98 година кое ќе има 90000км поминато биди сигурен дека нема да го продаде ни германецот.

Не сум многу стручен по коливе,да не речам ич.Незнам да ги правам бидејќи мојата област е сосема друга која е далеку од механиката,но затоа пак ти кажувам бидејќи лично сум имал и знам колку малку пари ме чинело одржавање итн.

Послушај совет и немој да се залетуваш.Ако ништо друго најди некој кој продава по огласиве и оди пробај го.Така најдобро ќе си одлучиш дали ти се допаѓа,дали ти е мало итн.

Инаку во план сум да земам и јас некој матиз се надевам во брзо време.Во план ќе бидам да дадам и едно 1000 евра за широки гуми,фелни и спојлери.Сакам да го направам така малку атрактивно,и ќе си го користам за возење низ град и пократки дестинации низ градовиве.
bratce jas ne vikam ne  matizot mozebi e komoten i eftin za odrzuvanje ne go poreknuvam toa ednas imam vozeno i toa e toa ama sepak ne mi se dopaga kako kola i mene mi treba kola za sekoj den za na rabota za niz grad za sekade :)

Отсутен Dimitar

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 445
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #58 на: 25 Февруари 2013, 17:03:04 pm »
iskreno matizot ne mi se doapga ic kako kutija od kibrit e :(

Matizot како кутија???Си згрешил многу брате.Внатре ти е многу комфорен иако е мал.Троши малку а и евтин е за одржавање.Јас одамна го продадов(пред 2 години)и сега возам Ауди А4 од 2003год,ама морам да ти кажам дека за матизот носталгија ме фаќа.За тие пари дефинитивно тоа ти е најдобра кола!А да и ако најдеш нетаксиран матиз сигурно нема да се расипе и ќе ти испадне најдобра понуда.Рачунај дека на 10000км секоја кола ќе и потребно да се сменат уље,филтри итн.Тоа кај матизот ти е живо џабе.

Гледам погоре си се залетал по старо бмв,како и ти нудат фордови големи,алфи,калибри кои одат по 250 итн.со неатест плинови итн.

Воопшто немаш потреба од такво,барем не сега на почеток.Прво за нив промена на уље и филтри чинат далеку далеку повеќе(барем кај мене на аудито е така и бара некое си синтетичко уље кое е оган скапо).Второ 90% од тие бмв-а и фордови се сигурно со по 500 илјади км и се излупани до максимум!Убаво бмв од 98 година кое ќе има 90000км поминато биди сигурен дека нема да го продаде ни германецот.

Не сум многу стручен по коливе,да не речам ич.Незнам да ги правам бидејќи мојата област е сосема друга која е далеку од механиката,но затоа пак ти кажувам бидејќи лично сум имал и знам колку малку пари ме чинело одржавање итн.

Послушај совет и немој да се залетуваш.Ако ништо друго најди некој кој продава по огласиве и оди пробај го.Така најдобро ќе си одлучиш дали ти се допаѓа,дали ти е мало итн.

Инаку во план сум да земам и јас некој матиз се надевам во брзо време.Во план ќе бидам да дадам и едно 1000 евра за широки гуми,фелни и спојлери.Сакам да го направам така малку атрактивно,и ќе си го користам за возење низ град и пократки дестинации низ градовиве.
bratce jas ne vikam ne  matizot mozebi e komoten i eftin za odrzuvanje ne go poreknuvam toa ednas imam vozeno i toa e toa ama sepak ne mi se dopaga kako kola i mene mi treba kola za sekoj den za na rabota za niz grad za sekade :)

Добро јас предложив нешто за парите до 1500 евра.За таа цена тешко дека ќе се најде нешто поубаво.Впрочем јас кога првпат купував кола бев среќен ако за 1500 евра најдам нешто над ЈУго...

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: sovet za polovna kola do 1500 evra
« Одговори #59 на: 25 Февруари 2013, 17:24:10 pm »
ехее еден куп коли многу подобри од југо можеш да најдеш за тие пари