Автор Тема: Катализатор - проблем  (Прочитано 50667 пати)

Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #15 на: 27 Мај 2011, 00:03:35 am »
Не, таа го мери % на кислород после катализаторот и ако е еден временски интервал е помал од тој што е внесен во ECU, нормално со +/- толеранција - сијаличката се пали и јавува неисправност на катализаторот.
Првата сонда е за регулација на смешата воздух/ бензин (14.7:1).


prvata sonda za smesata e OK

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #16 на: 27 Мај 2011, 00:17:43 am »
Не, таа го мери % на кислород после катализаторот и ако е еден временски интервал е помал од тој што е внесен во ECU, нормално со +/- толеранција - сијаличката се пали и јавува неисправност на катализаторот.
Првата сонда е за регулација на смешата воздух/ бензин (14.7:1).
Ова не сум го знаел дека вака работи
У секој случај ФАЛА Џиџи
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #17 на: 27 Мај 2011, 00:34:24 am »
Не, таа го мери % на кислород после катализаторот и ако е еден временски интервал е помал од тој што е внесен во ECU, нормално со +/- толеранција - сијаличката се пали и јавува неисправност на катализаторот.
Првата сонда е за регулација на смешата воздух/ бензин (14.7:1).
Ова не сум го знаел дека вака работи
У секој случај ФАЛА Џиџи
;)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #18 на: 27 Мај 2011, 11:33:24 am »
И сеа џиџи, што се одлучи да се прави ... ???

Мој предлог е вадење катализаторот, чистење и назат пак да се врати... а сондата може ке проработи...

Земи со унимер измија одпорноста, бидејки сондата е еден вид на одпорник и значи измерија на ладна кола, а после на загреана и ке видиш дали работи... далу пушта информации :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #19 на: 27 Мај 2011, 11:38:14 am »
a da ja izduva edno 200 km so ubav aditiv?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #20 на: 27 Мај 2011, 11:42:28 am »
И сеа џиџи, што се одлучи да се прави ... ???

Мој предлог е вадење катализаторот, чистење и назат пак да се врати... а сондата може ке проработи...

Земи со унимер измија одпорноста, бидејки сондата е еден вид на одпорник и значи измерија на ладна кола, а после на загреана и ке видиш дали работи... далу пушта информации :)

А бе не се чисти катализаторот - тој е премачкан со племенити метали (платина...) и е хемиски филтер - катализатор се вика заради убрзувањето на трансформацијата на гасовите од штетни во помалку штетни...
Ламбда сондата има грејач, треба да се провери исправноста (тоа може со Омметар), а ламда сондата треба да се измери под напон колку миливолти дава...
Иначе незнам на кое место му се наоѓа катализаторот и дали е бензин или дизел. Ако е дизел без размислување го вадам, е сеа проблем кај Опел е да се излаже ECU-то. гОЈДО имаше лажач, ама го продаде нели ... Ако е бензин, незнам, ако е некаде под кола може декат цевка да завари на негово место, ама ако е на издувната грана одма на излезот од моторот ТЕШКО ЛАБУДЕ !!! ;)
« Последно менување: 27 Мај 2011, 11:47:11 am djidji »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #21 на: 27 Мај 2011, 11:45:15 am »
a da ja izduva edno 200 km so ubav aditiv?
Ако е до катализаторот, тешко ќе се опрае работата. Имам пријатели во Џонсон Мети и познато ми е производството на катализатори, нивни маани, слабости и сл. Ако е до сондата...пак тешко :) Нема, све си сака свое ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #22 на: 27 Мај 2011, 12:02:04 pm »
Katalizatorot strada od gradsko vozenje, vozenje na kratki destinacii, vozenje na mnogu niski obrtai, vozenje na mnogu visoki obrtai, loso sogoruvanje.

Ako motorot e vo red, treba da stavi aditiv za gorivo i da ja vozi na otvoren pat megu 3500-4000 vrtezi minimum 100km. Jas imam vaka opraveno koli.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #23 на: 27 Мај 2011, 12:34:55 pm »
Katalizatorot strada od gradsko vozenje, vozenje na kratki destinacii, vozenje na mnogu niski obrtai, vozenje na mnogu visoki obrtai, loso sogoruvanje.

Ako motorot e vo red, treba da stavi aditiv za gorivo i da ja vozi na otvoren pat megu 3500-4000 vrtezi minimum 100km. Jas imam vaka opraveno koli.

У право си, ама тоа е за механичка нечистотија, истото и ја му го предложив претходно, ама ете не поминува.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #24 на: 27 Мај 2011, 12:36:15 pm »
Ламбда сондата генерира напон преку хемиска реакција. Го мери процентот на кислород во издувните гасови и со корекција на количината на вбризганото гориво го одржува специфицираниот процент. Напонот на сондата обично осцилира помеѓу 0,2 и 0,8 волти, а оптималниот напон при нормално согорување е 0,45V. Ако смешата е побогата, разликата во проценти на кислородот во воздухот и издувните гасови е поголема, сондата ќе генерира повисок напон, па компјутерот ќе ја смали количината на гориво во бризгалките и обратно, а за да се активира хемискиот процес на сензорот, сондата мора да постигне температура од околу 350 степени целзиусови, па затоа во некои сонди ако се монтирани подалеку се вградува и грејач (нели има сонди со една, две, три, четири жици).
Има сонди што работат и на повисок напон од 0-5V.Грејачи на ламбда сондите има и на оние што се веднаш до издувната грана и не зависи тоа дали е подалеку или не. Се ставаат за да сондата што побрзо се загрее и што побрзо биде оперативна. Втората сонда после катализаторот ја мери работата на катализаторот и нејзината вредност не варира така често, т.е ја покажува ефикасноста на катализаторот.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #25 на: 27 Мај 2011, 17:45:42 pm »
Јас се сложувам со Џиџи, но мислам дека улогата на катализаторот е да се заджуваат издувните честички... поточцно да искача само филтриран воздух, а воедно... додека се филтрира... и се задржуваат издувните гасови, сондата го мери издувнуот хемиски состав... а во мегу време таа се загрева и мислам дека на загрена кола, инфомациите што ги дава во компјутерот се поточни...

Сондата се мери, како што кажав со унимер на оми, и на ладна кола треба да е во минус... а на загреана кола, да е во плус... значи да се зголемува одпорот...

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #26 на: 27 Мај 2011, 17:52:50 pm »
Јас се сложувам со Џиџи, но мислам дека улогата на катализаторот е да се заджуваат издувните честички... поточцно да искача само филтриран воздух, а воедно... додека се филтрира... и се задржуваат издувните гасови, сондата го мери издувнуот хемиски состав... а во мегу време таа се загрева и мислам дека на загрена кола, инфомациите што ги дава во компјутерот се поточни...

Сондата се мери, како што кажав со унимер на оми, и на ладна кола треба да е во минус... а на загреана кола, да е во плус... значи да се зголемува одпорот...
Рики отпорноста не може да биде помала од 0,1 ом ;),а ако е помала тогаш нема да има отпор ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #27 на: 27 Мај 2011, 17:58:18 pm »
Јас се сложувам со Џиџи, но мислам дека улогата на катализаторот е да се заджуваат издувните честички... поточцно да искача само филтриран воздух, а воедно... додека се филтрира... и се задржуваат издувните гасови, сондата го мери издувнуот хемиски состав... а во мегу време таа се загрева и мислам дека на загрена кола, инфомациите што ги дава во компјутерот се поточни...

Сондата се мери, како што кажав со унимер на оми, и на ладна кола треба да е во минус... а на загреана кола, да е во плус... значи да се зголемува одпорот...
Катализаторот ништо не задржува, туку само конвертира - не е филтер.
Сондата се мери напонски (таа е електро-хемиски елемент). Не може отпор да иде у минус ;)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #28 на: 27 Мај 2011, 18:22:30 pm »
Јас се сложувам со Џиџи, но мислам дека улогата на катализаторот е да се заджуваат издувните честички... поточцно да искача само филтриран воздух, а воедно... додека се филтрира... и се задржуваат издувните гасови, сондата го мери издувнуот хемиски состав... а во мегу време таа се загрева и мислам дека на загрена кола, инфомациите што ги дава во компјутерот се поточни...

Сондата се мери, како што кажав со унимер на оми, и на ладна кола треба да е во минус... а на загреана кола, да е во плус... значи да се зголемува одпорот...
Катализаторот ништо не задржува, туку само конвертира - не е филтер.
Сондата се мери напонски (таа е електро-хемиски елемент). Не може отпор да иде у минус ;)

Не мислев во минус баш минус туку, да е мал... одпорот... и да расте... со самото загревање на моторот

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Катализатор - проблем
« Одговори #29 на: 27 Мај 2011, 18:23:45 pm »
И катализаторот е полн со саке, еднаш кршев еден ... искчаа парчиња... као гипс... све се стопило во него...