Автор Тема: Opel Astra G 2.0 DTI 16V  (Прочитано 52601 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #45 на: 01 Јуни 2011, 15:51:07 pm »
Djidji мајсторе кај си бе чоек скроз се изгуби :)
А бе професоре ... нешто немам расположење иначе тука сум. Ова со кичмава уште не попушта ... нема везе - живот тече даље, људи пишу романе :) Поздрав и фала што се сети на мене ;)

Абе ја знам сигурен лек ама мислам дека нема да ти се допадне....со портокали е леков...!

фАЛА, ја само аспирин признавам за лек :) Него да не му ја труеме темата на професорот ... Поздрав од мене ;)


Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #46 на: 01 Јуни 2011, 16:00:00 pm »
Djidji мајсторе кај си бе чоек скроз се изгуби :)
А бе професоре ... нешто немам расположење иначе тука сум. Ова со кичмава уште не попушта ... нема везе - живот тече даље, људи пишу романе :) Поздрав и фала што се сети на мене ;)

Абе ја знам сигурен лек ама мислам дека нема да ти се допадне....со портокали е леков...!

фАЛА, ја само аспирин признавам за лек :) Него да не му ја труеме темата на професорот ... Поздрав од мене ;)


Ја мислам дека професорот нема да има ништо против Сека...;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14231
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #47 на: 09 Јуни 2011, 15:13:25 pm »
другар ми го извадил катализаторот и вели дека има разлика од предходната состојба....е сега да не ти ја чкртам темава со други муабети имам отворено тема за Вектра 2.0дти,така да можиме таму да продолжиме со муабетот...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #48 на: 09 Јуни 2011, 17:34:49 pm »
другар ми го извадил катализаторот и вели дека има разлика од предходната состојба....е сега да не ти ја чкртам темава со други муабети имам отворено тема за Вектра 2.0дти,така да можиме таму да продолжиме со муабетот...

Па нормално бе, дека ке иде... повеке... исто ти е тоа, ко сеа да да земеш да дишеш, кроз цевче :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #49 на: 20 Јули 2011, 07:05:36 am »
Одамна ми ја немаше колата со болдирани букви. Ај решив да го сменам тоа со тоа што ги сменив фаровите :)
Фаровите стигнаа преку карго експресно брзо


И беа спакувани баш добро


Старите фарови бркаа работа но беа стари :)






Следно беше да се извади предниот браник


Па да се извадат старите фарови


Мала корекција на текстилните ленти на доводните проводници и монтирање на сијалиците


За кратко време но пеколно жешко беа наместени двата фара








Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #50 на: 20 Јули 2011, 07:22:08 am »
Кој ги сака старите ги продавам за 1800 ден. - двата заедно :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #51 на: 20 Јули 2011, 07:39:22 am »
Еве доказ за Osmica8 дека лепенката сеуште си стои на своето место :)


LED  светло секаде во внатрешноста. Само ова светло на плафонот е оригинална лед сијалица...сите други се направени со сериска врска на неколку лед диоди. Резултатот е ист само што е 10 пати поевтино :) 15 ден е сепак помалку од 150 ден. :)


Сигурно многумина кои ставиле LED  сијалица го имаат проблемот истата да им жари при исклучена состојба
Проблемот се решава многу едноставно. Ставете паралелно на сијалицата отпорник со отпорност од 500 - 1000 оми 1/2W


Страничните светла над вратите како што реков ми се изработени со лед диоди кои се сериски поврзани заедно со еден отпорник за регулација на напонот и ограничување на струјата низ диодите.






Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #52 на: 20 Јули 2011, 08:42:43 am »
Браво професоре! Аирлија нека се фаровите - нова кола одма :) а у врска диодите... мене ми се виде отпорникот од 220 оми или 330 оми (не се гледаат баш убаво боите дали се црвени или оранж) - поставен паралелно со диодата (пошто велиш од 0,5 К - 1 К треба да бидат, мада не е тоа толку важно, пошто поентата е да има помал отпор од диодата и да ја превземе струјата  нели, а грее ли отпорникот кога не свети диодата? Ова се случува заради тоа што компјутерот бара потрошувач, а не му одговара отпорот и не ја препознава LED? Ти јавува ли грешка ECU-то? ). Незнам, одлично дошло стварно осветлението внатре - пушти една слика навечер :D Што сакав уште да те прашам... тој отпорникот за намалување на напонот од 12/13 волти до работниот/номиналниот напон на диодата е вграден во коцката или нагнадно се купува и монтира и колку вати треба да биде, пошто ја немаш декларирано снагата на LED што ги вгради во кабината.

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #53 на: 20 Јули 2011, 08:57:59 am »
Хахахахахахахахааааа...одличен си..имаш око соколово :) Знаев дека ќе го забележиш тоа. Да во право си отпорникот кај мене е 330 оми таков прво ми се најде при рака :) Не е толку критичен но сепак сум за вредностите што ги спомнав. Нема никаква грешка ниту можи да има. Баш поради тоа што многу логично прашуваш ги предлагам вредностите над 500 оми (560, 680, 820, 1000). Отпорникот реков да е пола ват.. ако сакаш стави и од ват.. има доволно простор и не се гледа иако со ватажата и димензиите му се зголемуваат. Кај мене е 330 -1/2W па нема ништо од некакво греење...скоро незабележително. Моќноста е зависна од струјата на квадрат така што помала струја (поголем отпор) ти го решава тој проблем :) Направи како што ти велам и не му ја мисли повеќе на тоа :)
Што се однесува до отпорникот во варијантата што јас ја правев тој е 180оми 1/4W и е во серија со три бели лед диоди..тие се стандардни како што ги има во некои запалки. За осветлување на задната регистарска табличка ставив 6 лед диоди по три во серија и потоа паралелно. Иако на сликата изгледаат како 6 во сеија тоа не е така. Направив мала штампана плочка со облик лесно да влези во лешиштето и тоа е се. Таму ставив отпорник од 100 оми со цел да има поголема струја имајќи во предвид дека 3х3 диодите се врзани паралелно






« Последно менување: 20 Јули 2011, 09:21:39 am proff »
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #54 на: 20 Јули 2011, 09:47:11 am »
Создравје да си ги светиш професоре. Нареден собир кога ќе дојдеш, ќе видиш кај мене како јако фучат. Моите јас си ги порачав од интермец.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #55 на: 20 Јули 2011, 09:59:03 am »
Договорено :) Дотогаш се надевам ќе имам монтирано и паркинг сензори ама нема да ги ставам кај google... јас уживам во она што сам ќе го направам :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #56 на: 20 Јули 2011, 10:02:02 am »
Јас веќе ги монтирав, само немав време да сликам. И тоа и Карбонот...

Инаку монтажите со Гугле се настан. Многу интересен човек е тој Гугле, секогаш расположен позитивно и за клецање благодарение на студентскиот дом во непосредна близина на Гугларницата...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #57 на: 20 Јули 2011, 10:45:59 am »
Јас веќе ги монтирав, само немав време да сликам. И тоа и Карбонот...

Инаку монтажите со Гугле се настан. Многу интересен човек е тој Гугле, секогаш расположен позитивно и за клецање благодарение на студентскиот дом во непосредна близина на Гугларницата...

ДА !


Ајде да идеме кај Гугле, сеа... да пиеме пиво во радионицата :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #58 на: 20 Јули 2011, 10:47:58 am »
Ами за клецање, шо прајме?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #59 на: 20 Јули 2011, 11:14:09 am »
Не стави ксенонче напред?