Автор Тема: Opel Astra G 2.0 DTI 16V  (Прочитано 52680 пати)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #345 на: 16 Ноември 2011, 22:38:44 pm »
Мислам дека е исто, само у друго пакување и во друга база, као и што мислам дека може да се сипа и 1/3 MoS2 у мењач (не пастата за заби, туку конзервата :D )

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #346 на: 16 Ноември 2011, 23:28:16 pm »
Па базата мислам дека е проблем.Кај моторот се работи за тоа покрај пополнување и лизгање на деловите и за подобро пренесување на температурата, по што е позната керамиката, т.е нејзиното брзо ладење.Додека на директни притисоци како кај запчениците од менувачот керамиката може да направи штета.Додека, МОS2 е познат по тоа што поднесува големи директни притисоци, покрај другите својства и затоа го употребуваат и кај менувачи и дифренцијали, дури постојат и масти со MOS2, за хомокинетички зглобови, лежишта и сл.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #347 на: 16 Ноември 2011, 23:44:44 pm »
Во право си, така е ! Јебига, не за џабе рекле - све си има свое :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #348 на: 17 Ноември 2011, 07:03:17 am »
Стварно proff, дај пиши нешто... го смени ли уљето прво, до maks ли ти е сеа, цело шишенце ли го сипа у мотор, каква боја е, каков мирис, како уље ли изгледа, треба ли период на обработка по аплицирањето и ако треба колку км и под какви услови, звукот се намали ли, оди ли побрзо аутото сеа, потрошувачката ... ;)  8) :D
Каков вкус.... ;D ;D ;D
Бело е ко сперма... ;D ;D ;D
Море расипани едни само таму ви е умот :)
Ја ставив цела количина. 300ml е. Маслото не го сменив сега . На пола интервал ми е до менвање па не ми се чекаше, а иди зима шо значи потешко ќе загрева моторот. Бојата е некоја кремово-розева т.е. воопшто не личи на масло и е доста погусто. Има густина како поликолор за фарбање. Така да кога го ставив во моторот се внатре побеле и си реков сега свршив работа :) ама немаше назад. Клучот на старт и отидов на работа. До таму имам некои 3.5км. Тогаш и не забележав некоја промена но кога се враќав од работа вечерта она шо го забележав е што колата сосем ладна после прв старт работи како загреана т.е. одма прима и лесно забрзува веднаш после палење, а и звукот на моторот е доста помек... Засега толку. Можеби ќе нема ништо друго да кажам но и ова ми е доволно за толку краток период. Маршер ми спомна во една прилика дека додека моторот не постигни работнас температура ЕГР-от не отвора што значи дека неможиш да очекуваш турбото брзо да вклучи. Е сега имам впечаток дека моторот работи ладен како да е загреан иако јас не го третирам како таков па ниту ја возам колата на таков начин додека не загрее но впечатокот е тој.. За потрошувачката неможам да кажам ништо но дека колата оди побрзо тоа е дефинитивно така. А во пакувањето има и лепенка со името на производот и полиња за датум и км кога е ставено средството па истaта ја залепив на маската над моторот. Има време до +50К Км од сега па натаму :) Djidji вервај дека ако ставиш ќе добиеш поголем бенифит од K&N филтерот, а него дај ми го мене :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #349 на: 17 Ноември 2011, 07:48:19 am »
a dobro sto e toa cudo???

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #350 на: 17 Ноември 2011, 08:03:14 am »
Не е чудо... адитив е... кој изгледа си ја брка работата.... сепак Liqui Moly e бренд
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #351 на: 17 Ноември 2011, 17:02:00 pm »
Ќе ставам обавезно, кај може ја да не испробам некој адитив :)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #352 на: 17 Ноември 2011, 17:35:30 pm »
Од кај да набавам вакво Ceratec во Битола? Или треба да одам до скопје
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #353 на: 17 Ноември 2011, 20:10:49 pm »
Ако верваш го купив последното. Рекоа ќе набават наскоро. Ќе бараш во Авто АС..на ат пазар само тие ја имаат цела програма на LM како дилери на аутомакедонија. Ги имаат сите можни адитиви и масла на LM. За ова средство можам да речам само - секој што можи да го стави
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #354 на: 17 Ноември 2011, 20:15:27 pm »
Прашање - индикаторот за маслото ти е фул, значи не бери повеќе и ти му дотураш од ова. Треба претходно некаква припрема или само отвораш капачката, ставаш соодветна количина затвораш, пали/вози?
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #355 на: 17 Ноември 2011, 20:17:59 pm »
Ќе ставам обавезно, кај може ја да не испробам некој адитив :)
+1

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #356 на: 17 Ноември 2011, 20:59:51 pm »
Она што ме чуди е како djidji можел да рекламира адитив што не го пробал :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #357 на: 17 Ноември 2011, 21:02:17 pm »
Прашање - индикаторот за маслото ти е фул, значи не бери повеќе и ти му дотураш од ова. Треба претходно некаква припрема или само отвораш капачката, ставаш соодветна количина затвораш, пали/вози?

Па ако ти е на фул би требало малце да извадиш од маслото мислам бидејќи нивото ќе се качи над максимум со дотурање на 300мл.
Ако ставаш земи едно цревце гумено и еден најголем шприц што можеш да го најдеш (обично по аптеките имаат 20мл макс. ама во земјоделска аптека или нешто така слично, би требало и поголем да се најде :) ) од шипката за проверување ќе го спроведеш цревцето и ќе извадиш.
Најверојатно после нешто ситно километри ќе треба да си дотуриш масло бидејќи треба да се фати како наслага поголемиот дел :)
Ова е мое мислење нека пише и некој што има искуство што веќе ставил како Proff на пример :)

Отсутен proff

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • no comment at the moment
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #358 на: 17 Ноември 2011, 21:09:55 pm »
Meне ми испадна супер. За 5000км толку од прилика масло ми имаше потрошено колата шо значи мене ми дојде таман ко кец на десетка :) Инаку можеби е најдобро при менување на маслото да се стави овој адитив но јас неможев да чекам толку :)
Иста грешка неможиш да повториш два пати. Вториот пат тоа не е грешка туку твој избор!

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Opel Astra G 2.0 DTI 16V
« Одговори #359 на: 17 Ноември 2011, 21:13:34 pm »
Она што ме чуди е како djidji можел да рекламира адитив што не го пробал :)
Провизија е во прашање... ;D