Мазда и Лексус се брендови на кои таргет им е меѓу другите и Европа, па морааат да задржат нешто и од тој дизајн.
Тојота е исто така Европски насочена, па држи некој да речам баланс. Повеќе е азијатски настроена, но има и од Европа, се уклопува.
Но Хонда дефинитивно реши во Европа да се продава само на оние кои имаат таков вкус.
Типично Америчко, Азиско дизајнерско решение кое во Америка котира високо и се продава како алва, (не алфа
).
Си има истражување на пазарот, си има клиентела која е пресреќна со оваков стрејнџ дизајн.
Исто како Меган двојката. Или ти е убав или не ти е. И засекогаш останува така.
Ако го свиѓаш од прва, супер, ако не, грд ти е за цел живот
Од друга страна кажуваат дека моторот е перверзија, мењачот исто така. Не се сомневам во тоа воопшто, меѓутоа со цената, поготово кај нас изгубиле осет...