Утре треба да гледам Корола 1.4 VVTI 97кс 2004 годиште, збор два за моторот,колата,подржава ли плин, на што најмногу да запазам, Некое искуство да споделите, по српските форуми прочитав дека знаело да троши уље,
Прилично сум загреан за автомобилов па да ме упатите.
Vo princip se preporacuva 1.6 motorot.
Isto trosi, podobro vlece, mislam i mehanicki deka e pokvaliteten motor.
Za sekoj japonski motor se preporacuva kapalka.
No, od se najbitno e da e kvalitetno podesen plinskiot ured da ne raboti na osiromasena smesa zatoa sto togas znae da pregree motorot bez da znaes.
Јас ја имам Королата кратка 2002 год. со 1.6 VVTI мотор. Има поминато 220.000км.
На околу 70.000 сменет е моторот (цел ваљда) под гаранција заради голема потрошувачка на уље. Од тогаш навака нема некој сериозен дефект, ама осетлива е на квалитет на уље. Сега троши литар на 8-10.000км.
Мислам дека 1.4 е јапонски, а 1.6 германски мотор. Многу тврдат дека 1.4 е поиздржлив. 1.6 е на ланче, кое кај мене е цише за менување, за 1.4 не знам како е.
Кога ќе ја гледаш провери дали е сменета ламелата, прозорите електрични дали работат копчињата, дали сите сонди на издувот се ОК, моторчето на климата за регулација на температура дали е ОК (ако има автоматска клима намести на 21 и слушај дали ќе се збунува додека работи климата). Друго не ми текнува.
Ди сега на предница имам сменето само една спона. За ламелата ти напоменав пошто на 1.6 незгодно е да се најде сет кај нас што ќе пасува, потисната од Авенсис, ламела од старата Корола, друк лагер од не знам што... се измачив кога ја менував, а у Тојота бараа над 500 еур.
Иначе не е скапа за оддржување, не се ни расипува нешто. Јас ти набројав се што ми текна за овие 10 години колку е кај мене.