го мерачев аутово ептен порано.. само тогаш (2006) тешко се наоѓаше варијанта со 1.6 мотор.
Станува збор за одличен мотор што се однесува до квалитет и перформанси. Веќе докажано врти милион со правилно одржување. Во однос на перформанси (од мое искуство на 307ца) еден од најбрзите у класата

.
3 совета:
1) фабричкиот дихтунг на глава (метален) на 80000км почнува да пушта уље на едно место од каде директно капе на затегачите од каишот (може да напраи зијан). Ако е сменет со соодветен (метален) фабрички треба да го следиш и кога ќе му дојде време замени го со обичен (како ли се викаше материјалот

)
2) извади ја резонантната кутија под филтерот за воздух-ќе урла ко магарица
3) смени ја обавезно ламелата ако и дојдено времето
ја би некој од овие бандажи


крило позади пошо има спуштен гз

обавезно спуштање
.. и само за потсетување ...

... на здравје возење