го мерачев аутово ептен порано.. само тогаш (2006) тешко се наоѓаше варијанта со 1.6 мотор.
Станува збор за одличен мотор што се однесува до квалитет и перформанси. Веќе докажано врти милион со правилно одржување. Во однос на перформанси (од мое искуство на 307ца) еден од најбрзите у класата
![Wink ;)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/wink.gif)
.
3 совета:
1) фабричкиот дихтунг на глава (метален) на 80000км почнува да пушта уље на едно место од каде директно капе на затегачите од каишот (може да напраи зијан). Ако е сменет со соодветен (метален) фабрички треба да го следиш и кога ќе му дојде време замени го со обичен (како ли се викаше материјалот
![Smiley :)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/smiley.gif)
)
2) извади ја резонантната кутија под филтерот за воздух-ќе урла ко магарица
3) смени ја обавезно ламелата ако и дојдено времето
ја би некој од овие бандажи
![](http://img151.imageshack.us/img151/1057/ozsuperturismogt2008mat.jpg)
![](http://img19.imageshack.us/img19/6586/ozultraleggerahltblackc.jpg)
крило позади пошо има спуштен гз
![](http://img193.imageshack.us/img193/2704/newelf.jpg)
обавезно спуштање
.. и само за потсетување ...
![Wink ;)](https://forum.carclub.mk/Smileys/FlatEmoji/wink.gif)
... на здравје возење