Автор Тема: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС  (Прочитано 29349 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43707
  • Il Moderatore
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #45 на: 24 Април 2013, 17:13:52 pm »
Ако не возат на течен метан, тогаш ќе треба да влечат цистерна со метан позади нив. BTW, Провери ги податоците од некои автомобили фабрички конвертирани на метан, да видиш колку им е помала снагата кога возат на метан. (исклкучок е волво серијата на Онак, која има исто снага и на метан и на бензин)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #46 на: 24 Април 2013, 22:31:02 pm »
Нене, зошто се за на метан а лпг-то е како вода за нив?!

e ма немој...што прајме со муабетот дека само 1-2% се губи при стандардна инсталација? а што прајме со муабетот дека со екстра дотеравки на плин може да биде појако и од бензин?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43707
  • Il Moderatore
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #47 на: 28 Април 2013, 19:24:47 pm »
Онак, чоеков вика дека CNG е подобро гориво од LPG за тркачкиве. Јас велам дека освен ако не возат на LNG (односно ако имаат втечнет природен гас - метан), нема баш да се „усреќат“ со таа конверзија, затоа што при конверзија на CNG возилото губи драстично повеќе снага, отколку при LPG  конверзија, боците се поголеми за исто количество гориво (овој е компримиран гас, а LPG е течност), и потрошувачката која е изразена во потрошени килограми изгледа  многу помалку од потрошувачката изразена во литри на ЛПГ-то, (1 литар е околиу 1/2kg LPG)

Е сеа, не те контам тебе со прашањава? Поарно би било на CNG или на LPG да бидат?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #48 на: 28 Април 2013, 22:07:01 pm »
+1

Најверојатно не сте се разбрале со onak ...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43707
  • Il Moderatore
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #49 на: 28 Април 2013, 22:08:50 pm »
Ќе се разбереме  :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #50 на: 28 Април 2013, 23:43:49 pm »
абе прво и основно ме мрзи сега мозоков да го вклучам... 2 дена само скари јадам... ;D

 второ и основно течен метан или како ти рече втечен нема. метанот без оглед колку го притискаш никогаш не преоѓа во течна фаза. и сега како гас што се нуди, во боца седи со притисок од 200 бари, а полнењето е на повеке. мојата боца има атест за 300 бари... за пример е дека плинот е на околу 25-30 бари. значчи течен метан нема, ама затоа има уреди со директно вбризгување на течен плин. со тоа се добива бајаги повеке снага отколку со гасен плин, бензин или метан.

фабрички вграден метан на возило дефинитивно работи како што треба. отпосле вграден метан има 2 опции:
-економично но слабо
-не толку економично но бајаги појако.
-сликите од “супер“ автомобилите се со плин а не со метан. метанската боца не е таква.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #51 на: 29 Април 2013, 00:41:20 am »
^^^^ +1 onak. Apsolutno e taka. Inace za NAKNADNO vgraden metanski ured treba dopolnitelen procesor za pretpalenje (kaj nekoi vozila) a vo fabrickite ECU-to e so dva rezima. Razlikata e OGROMNA. Primer Caddy ecofuel (taksi vo Sofija) so fabricki vgraden metanski ured e daleku podobro i pobrzo otkolku takvo so NAKNADNO vgraden metanski ured.
Razlikata vo cena so fabrickiot i naknadno vgradeniot se izbiva niz eventualnite problemi koi izleguvaat od nedovolnata optimizacija vo third party servisite.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #52 на: 16 Јуни 2013, 12:13:35 pm »
1. Метанот може да се втечни како и секој можен гас.
2. Метанот има многу мала енергетска моќ (прво соединение е, што значи има најмалку водород во него) Кој се разбира малку од хемија ќе му биде јасно.
3. За да согори метанот 100%, стехиометрискиот однос во комората треба да биде 17.2, наспроти 14.7 кај бензинот. Тука дополнително би се намалила моќноста на моторот.
4. Метанот има поголема октанска вредност (120) што значи дека оддтаму може  колку толку да се зголеми моќноста на моторот, особено кај турбаши, но прво би требало притисокот на турбото да се зголеми барем за 50% (притоа би немало опасност за моторот поради слабата енергетска вредност).



Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #53 на: 16 Јуни 2013, 13:44:03 pm »
1. Метанот може да се втечни како и секој можен гас.
2. Метанот има многу мала енергетска моќ (прво соединение е, што значи има најмалку водород во него) Кој се разбира малку од хемија ќе му биде јасно.
3. За да согори метанот 100%, стехиометрискиот однос во комората треба да биде 17.2, наспроти 14.7 кај бензинот. Тука дополнително би се намалила моќноста на моторот.
4. Метанот има поголема октанска вредност (120) што значи дека оддтаму може  колку толку да се зголеми моќноста на моторот, особено кај турбаши, но прво би требало притисокот на турбото да се зголеми барем за 50% (притоа би немало опасност за моторот поради слабата енергетска вредност).




еве уште еден нај паметен... метанот можел да се втечни... ок... ти знаеш како, а остатокот од светот и автомобилската индустрија ПОЈМА НЕМА како се прави тоа, па затоа метанот го полнат, користат и транспортираат исклучиво во гасна состојба... и јас сум еден тие што појма немаат...

патем речено, мојата кола која има фабрички метански уред поубаво влече на метан одколку на бензин... тоа е така затоа што метанот е послаб?? хммммммм... ваљда си у право...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #54 на: 16 Јуни 2013, 14:39:07 pm »
Ne rekov deka neznaat kako da go vtecnat ;) a ako imas skolo za ova sto go zboram ke znaes deka sekoj gas moze da se vtecni.
Mozes da pojasnis za sto kola se raboti? model? motor? A i da pises pri koja POTROSUVACKA ide podobro na metan.

Analogno na tvojot mn PAMETEN odgovor, ke ti vratam:
- Proizvoditelite kako Ferrari, Lamborgini SE GLUPI I MUTAVI pa ne im teknalo vozilata da gi napraat na metan?

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #55 на: 16 Јуни 2013, 18:08:26 pm »
@ marmalad: хахахахахахахахахахаха. Фала пријатно.
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #56 на: 18 Јуни 2013, 00:35:03 am »
Ne rekov deka neznaat kako da go vtecnat ;) a ako imas skolo za ova sto go zboram ke znaes deka sekoj gas moze da se vtecni.
Mozes da pojasnis za sto kola se raboti? model? motor? A i da pises pri koja POTROSUVACKA ide podobro na metan.

Analogno na tvojot mn PAMETEN odgovor, ke ti vratam:
- Proizvoditelite kako Ferrari, Lamborgini SE GLUPI I MUTAVI pa ne im teknalo vozilata da gi napraat na metan?

волво в70, 2500 цц, фабрички поставен метан, имам и стрелка за ниво на гориво во боца на шалтабла... со сертификати од фабриката во шведска... изгледа швеѓаниве се нај глупи пошто ти си нај паметен и по грешка прават возила кои возат 300 пати повеке од ферари, ламборџини и останатите таљани улепшани кршови со краток рок на траење (мислев во километри, а не во години)
патем речено:
Ако не возат на течен метан, тогаш ќе треба да влечат цистерна со метан позади нив. BTW, Провери ги податоците од некои автомобили фабрички конвертирани на метан, да видиш колку им е помала снагата кога возат на метан. (исклкучок е волво серијата на Онак, која има исто снага и на метан и на бензин)
;D ;D

втечнување на метан за ВО ВОЗИЛА е невозможна мисија. тука се дискутира за возила, не за природни науки. не сум учел од тој дел, не ме тангирало, друго сум по професија.. автомобилизмот и се околу него ми е хоби, нормално е да незнам некои научни податоци, ама па и не сакам да ги знам, пошто мојов мозок не е харддиск со неограничен капацитет.

ако веќе си толку упатен , наместо само 3-4 збора да фрлиш ке бидеш поголем фраер и ке уживаш повеке во пофалните зборови ако појасниш и објасниш за сите да дознаат или научат што се на овој форум или барем оние што ги интересира.. вака само изиграваш фраер кој испаѓа дека само паметува... ајде и мене ме интересира како се втечнува метан. и не со линкови од негде туку на свој јазик..
« Последно менување: 18 Јуни 2013, 00:52:42 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #57 на: 18 Јуни 2013, 00:50:38 am »
Еве како:

To liquefy methane, technicians lower its temperature to -260 degrees (-161 degrees C.) with sophisticated cryogenic technology and equipment.

The liquefaction process involves removal of certain components, such as dust, acid gases, helium, water, and heavy hydrocarbons, which could cause difficulty downstream. The natural gas is then condensed into a liquid at close to atmospheric pressure (maximum transport pressure set at around 25 kPa (3.6 psi)) by cooling it to approximately −162 °C (−260 °F).


Пошто нели прашуваше како се втечнува..

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #58 на: 18 Јуни 2013, 00:54:15 am »
Еве како:

To liquefy methane, technicians lower its temperature to -260 degrees (-161 degrees C.) with sophisticated cryogenic technology and equipment.

The liquefaction process involves removal of certain components, such as dust, acid gases, helium, water, and heavy hydrocarbons, which could cause difficulty downstream. The natural gas is then condensed into a liquid at close to atmospheric pressure (maximum transport pressure set at around 25 kPa (3.6 psi)) by cooling it to approximately −162 °C (−260 °F).


Пошто нели прашуваше како се втечнува..

тоа тоа што сакав да го посочам.. само не требаше ти да одговориш, ама нема везе...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: И СУПЕР АВТОМОБИЛ НА ГАС
« Одговори #59 на: 18 Јуни 2013, 08:32:59 am »
ne e vtecnuvanjeto tolku bitno vo muabetov... Tuku mnogu me interesira podatokot za POTROSUVACKATA na metan pri ISTI performansi na benzin... Ako e 2.5 T motorot, togas ima nekakva logika da ide isto kako na benzin poradi oktanite na metanot, a so toa i sosema druga mapa i boost pri koj bi rabotel motorot. So drugi zborovi, ne mi e jasno kako atmosferec ke ima isti, a kamoli podobri performansi na metan nego na benzin? I vo sto e podobar metanot od LPG, osven vo cenata (ne ja znam cenata kaj nas)...