воопшто не прави така пиштолот. Ги имам прашано пумпашите зашто така прави и дали треба така да прави ми рекоа дека има ваздух во боцата ако прави така
не е точно... тој звук од боцата што доаѓа е уствари пробивање на заштитата на боцата односно гасната фаза... тоа крррррр е уствари рипање и враќање назад на сигурносниот вентил во боцата за да го запре дотокот на плин во неа. тоа е федер наштелован и врзан како потисок со пловакот во боцата. федерот бутка една куглица која треба да го затне дотокот во боцата на гасната фаза... бидејки по стандард мора да има гасна фаза од 25 до 33% од волуменот на боцата. (гасна фаза е волумен кој е предвиден од ладно во топло да компензира притисок во боцата)е сега тоа што кај нас пумпите ги прават со јак потисок, тоа е веќе друг муабет... инаку на точење гориво максималниот притисок на пиштолот на пумпата не смее да помине повеќе од 4 бари... за толку се штеловани и направени тие сигурносни вентили во боците т.е. фланшите...
ај погледнете им ги манометрите на пумпите за плин.. ако видите некој под 7,5 бари пријавете го за единствен будала со стандард што почитува... повеќето се над 10 бари... на нас гас сите црева точат во исти момент па не паѓа притисокот под 8 бари... а ми се десило сам да сум на пумпата и да видам 11 бари...