Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Ако си земјоделец, треба да си будала да плаќаш поскапа нафта за да ораш, а поевтина за да се возиш.
Цитат: Carpathian Lord на 09 Јануари 2018, 18:22:37 pmИначе, ме заинтерисира ова со избелувањето на црвената нафта @Ѓорѓи што пиша.Малку навлегов во темава и нормално, сите „избелувачи“ мора да се купат. Наводно црвената нафта ако стои на Сонце, избелувала т.е бојата исчезнува.Што се однесува до хемискиот состав, бил потполно идентичен и немала никакво штетно дејство на моторот.Екстра лесно ЕL - 1Енергенс наменет за индустриска употребаЕнергенс наменет за добивање топлина во домаќинствата, односно во инсталации што не се опремени со системи за предгреење на горивото.Според својот квалитет одговара на македонскиот стандард за квалитет на масла за горење МКС Б.Х2.430.Ниската содржина на сулфур од максимум 0,1% (m/m) овозможува користење на истото во градски и урбани средини без опасност од зголемување на штетните издувни гасови.Дополнителното адитивирање на овој вид гориво, што се врши од страна на ,,Макпетрол” АД со повеќенаменски, висококвалитетен адитив од реномиран производител, обезбедува дополнителни бенифиции на потрошувачите, како што се: подобро согорување, а со тоа и зголемена енергетска искористеност на горивото, намалување на потрошувачката, како и подобрена точка на течење т.е. полесна употреба во зимски услови при ниски температури.Не знам дали е вака кај нас, ама на запад како што читам е дозволено да се користи (и се користи) во индустриски машини (трактори, комбајни, камиони) што не учествуваат во сообраќај.Далеку поскапи и пософиситицирани машини го користат како погонско гориво, што значи еден модерен дизел не би требало да има проблем.Проблем е ако при рутинска контрола те фатат и ако ја немаш „избелено“ нафтата.Дај бе луѓе не лупајте се и сешто по форумов, некој стварно ќе стави црвена нафта во комон реил дизел со 1500+бари.1. "Далеку поскапи и пософиситицирани машини го користат како погонско гориво, што значи еден модерен дизел не би требало да има проблем." Кој логика еј?! Па комбајнот, тракторот, горилникот (котелот) се скапи поради својата намена, не поради "скапиот дезел под хауба".2. Moдерен дизел подразбира комон реил вбризгување со 2000+бар притисок. За еден таков систем да функционира, има два клучни елементи кои се зависни од екстремно чисто дизел гориво, а тоа се пумпата и инјекторите. Пумпата е дизајнирана со екстремно мали толеранции (самата нафта треба да ја подмачкува), а инјекторите имаат дупки со димензии мерени во нанометри. Нашево гориво ни од блиску не ги задоволува тие стандарди, не па ЕЛ масло. 3. Модерен дизел (уште од пред 10 години 335D на BMW), развива преку 100кс/Л. Кога ќе видиш трактор, автобус, комбајн, шлепер со 16Л мотор како вади 1600кс, а притоа вози на 'црвена нафта" тогаш си прав.
Иначе, ме заинтерисира ова со избелувањето на црвената нафта @Ѓорѓи што пиша.Малку навлегов во темава и нормално, сите „избелувачи“ мора да се купат. Наводно црвената нафта ако стои на Сонце, избелувала т.е бојата исчезнува.Што се однесува до хемискиот состав, бил потполно идентичен и немала никакво штетно дејство на моторот.Екстра лесно ЕL - 1Енергенс наменет за индустриска употребаЕнергенс наменет за добивање топлина во домаќинствата, односно во инсталации што не се опремени со системи за предгреење на горивото.Според својот квалитет одговара на македонскиот стандард за квалитет на масла за горење МКС Б.Х2.430.Ниската содржина на сулфур од максимум 0,1% (m/m) овозможува користење на истото во градски и урбани средини без опасност од зголемување на штетните издувни гасови.Дополнителното адитивирање на овој вид гориво, што се врши од страна на ,,Макпетрол” АД со повеќенаменски, висококвалитетен адитив од реномиран производител, обезбедува дополнителни бенифиции на потрошувачите, како што се: подобро согорување, а со тоа и зголемена енергетска искористеност на горивото, намалување на потрошувачката, како и подобрена точка на течење т.е. полесна употреба во зимски услови при ниски температури.Не знам дали е вака кај нас, ама на запад како што читам е дозволено да се користи (и се користи) во индустриски машини (трактори, комбајни, камиони) што не учествуваат во сообраќај.Далеку поскапи и пософиситицирани машини го користат како погонско гориво, што значи еден модерен дизел не би требало да има проблем.Проблем е ако при рутинска контрола те фатат и ако ја немаш „избелено“ нафтата.
http://www.directindustry.com/prod/john-deere-power-systems/product-23111-1236255.htmlНа овие ли мислиш? 4л мотор со 50кс? 1600бар? Најди трактор, автобус, комбајн, со 100кс на литар те. пр. 12л (1200кс) да вози на црвена нафта. JD Може имаат мотор и на 200000 бари, ама не е тоа поентата.