-Garrett GT2860R turbocharger
-Ported head
-Full 70mm exhaust
-CP Pistons lowering compression ratio to 9.5:1
-Bosch 380cc fuel injectors
-Custom exhaust monifold
-external tial WG 38mm
-A5 intercooler
-Walbro 255 fuel pump
-NA camshaft
Full boost: 1.5bar@4400 rpm
Constant pressure:1.5bar
Pressure at revlimit:1.5bar
Revlimit: 7600 rpm
Estimated horsepower :300 Hp
Estimated torque : 340 Nm
^ Онака, информативно ^
Една можна варијанта за следен апгрејд
-TD04L-13T turbocharger
-Stage 2 camshafts (Colombo & bariani road medium or from 1.4 NA engine)
-Bosch EV14 380cc injectors
-Software optimized for 100 oct fuel
-ECU boost control via N75 valve
-Full 63.5mm exhaust
Full boost: 1.4bar@3400 rpm
Constant pressure:1.4bar
Pressure at revlimit:1.35bar
Revlimit: 7100 rpm
Power approx: 260hp
Torque approx: 340Nm
На ова погоре, заради сигурност додавам:+ Работена декла + дупли федери на вентили + паѓање на компресија
Во меѓувреме сменет филтер за полен (Zaffo, со активен јаглен), порачан нов уложак за возачкиот каиш, нешто сензорот е заебан, па не го чита кога ќе го ставам каишот. Засега, тоа е, само пали и вози