Автор Тема: Formula 1 - Season 2013  (Прочитано 299186 пати)

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2475 на: 20 Септември 2013, 08:44:46 am »
Цитат
“However, once they decided not to keep Felipe, they asked me what I thought and I told them that in my opinion, Kimi was the best out there in the market, especially when next year’s championship will see many changes and will require a lot of car development work in January and February.”

"And when you have a lot of car development work to do, you turn to Kimi Raikkonen"

Само еден од коментарите ;D




Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2476 на: 20 Септември 2013, 09:00:41 am »
Уште еднаш би повторил дека Рајко би можел да биде феноменален втор возач, во секоја смисла. Прашање е само дали ќе го платат доволно за таква улога.

Присутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8230
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2477 на: 20 Септември 2013, 10:08:33 am »
Не знам дали баш Раиконен би го голтнал тоа, макар и за пари... Или барем јас се надевам дека Рајко не би тоа.

Сепак, се удираме во гради а некој едноставно прават голема игра од цело ова.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2478 на: 20 Септември 2013, 10:20:53 am »
или можеби алонсо е во заминување па сакаат да си обезбедат некој кој би ги водел... господ знае... а и нека праат шо сакаат. :D
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2479 на: 20 Септември 2013, 12:12:07 pm »

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2480 на: 20 Септември 2013, 13:50:26 pm »
не ја разбирам терминологијава и не знам што да ти одговорам... но, очигледно е „млатење празна слама“ и поради тоа на таквите постови во иднина нема да давам одговори. ќе се задржувам на она што е најважно!

Конкретно прашање конкретен одговор, филозофија у дизел вс бензин

не се врзувајте за статистиката како „слеп за стап“. таа е приказна само за себе, но вие ја мешате неа каде ќе стигнете. бројките не се мерило за квалитет, ниту некогаш биле, ниту пак ќе бидат! дали во моментов ферари е добар тим или не, земи го во предвид фактот што алонсо сака да си замине, па затоа неговиот менаџер беше во ред бул со изговор дека таму отишол поради некој од ГП2 серијата, а најново е што алонсо можно е да се врати во мекларен веќе од 2015 година.

дали алонсо е подобар од маса или не, статистички не може да се одреди! ние не ги познаваме толку блиску возачите за да одредиме кој е подобар, а кој не... ако вие се фаќате за статистиката, тогаш терајте си... но, маса има далеку повеќе технички познавања за болидот отколку раиконен! што ќе се случи кога раиконен ќе остане сам во ферари, кога алонсо би останал уште само една сезона!?

еди џордан убаво спомна на неговиот форум, лука ди монтеѕемоло ги носи одлуките, а не тимот... тоа е голем проблем на ферари. монтеѕемоло бил голем фан на раиконен и се потрудил да го донесе, но не размислил што би се случило кога и алонсо ќе си замине! раиконен сам во ферари... ќе треба да се потрудат да најдат некој возач што е технички поткован пошо раиконен на 33 години нема да учи лекции како се чита телемтрија и да побара нешто специјално, да го натера тимот да работи напорно како тоа што го правеле шумахер, алонсо, хамилтон и ред други... раиконен ќе го надете во некоја „кафана“ наместо замислен како да го направи болидот да биде подобар.

малку се оддалечив од твојата споредба, но еве ми ја поентата... раиконен е голема грешка за ферари! подобро да го сменеа алонсо отколку маса... маса и понатаму ќе го развиваше болидот, а раиконен утре ќе остане сам. додека ферари најдат некој што ќе ја работи таа работа, ќе си ги „чукаат“ главите до тогаш каде згрешиле.

грешката во ферари е што се следат инструкциите на еден човек, а не на целиот тим! тоа ќе биде така се додека така се работи... и ферари нема да има успеси. последните беа со шумахер, а сезоната кога раиконен беше шампион ја сметам како карамбол.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Статистички гледано Маса е тотално инфериорен во однос на Алонсо. Дури и првата година кога Маса веќе имаше неколку години стаж Алонсо поставува подобри резултати уште од првата трка. Тоа пример не беше случај со Хамилтон, му требаше некоја трка додека се привикне на Мерцедес. Интересна е сезоната 2012, практично сезона во која Ferrari одлично парираше на Ред Бул и во повеќе наврати имаше подобар болид. Во таа сезона Маса е ко изгубен германец, пласманите му се очајни ко да возел третокласен болид од типот на Вилијамс, Марусија и слични. Маса, колку и да сака, не бил и не е во позиција да ја жртвува својата позиција.

сериозно ова!? или можеби не си фан на ред бул па ги „хејташ“ со вакви испади... смешно е! ред бул едноставно се најдобрите од сите, без разлика дали ти се допаѓа тоа или не... ферари исто така се топ тим, но мали работи недостасуваат кај водечките тимови, така да не е грешка да се каже дека и ферари се „најдобар тим“, бидејќи да не би биле, немало да бидат во трка за победа на секоја патека! бодовите и титулите оставете ги... гледајте колку пати биле во позиција да се борат за победа... тоа е мерило за квалитет, а не второто место на мерцедес или лотус!

како тим според мене број еден се ред бул, не дека се први, туку дека се подготвени да се тркаат за победа на секоја патека, а потоа следат ферари, на трето и четврто место ги ставам мерцедес и лотус... мада повеќе делуваат мерцедес дека се во позиција за победа отколку лотуст, али никој пат не се знае...

Сезоната 2012 ќе биде запаметена и по намерните ( еден ден ова и ќе се докаже) инциденти кој ги направија возачите на Лотус со единствена цел одстранување на Алонсо од патеката. Теоријата добива на тежина земајќи го во предвид фактот дека екипата на Лотус ( бившо рено) е во лоша финансиска ситуација па милионите од Ред Бул во сезоната 2012 ги виделе како спас за опстанок. Доколку ФИА го докаже ова се надевам дека тимот на Ред Бул ќе добие тотален бан и ќе им бидат одземени сите титули од 2010 наваму.
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2481 на: 20 Септември 2013, 13:54:15 pm »
Зошто мора еден да е прв а друг втор возач ?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2482 на: 20 Септември 2013, 14:02:11 pm »
зашо имало конкуренција и во конструктори. 
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2483 на: 20 Септември 2013, 14:06:52 pm »
...

Друже, ти си единствениот што го знам, што прво ја пишува репликата па под неа цитатот на кој се однесува таа реплика. Многу е неприродно за читање. Непишано правило е дека прво се става цитатот, за да видиме на што се надоврзуваш, па под него репликата.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2484 на: 20 Септември 2013, 14:25:52 pm »
касно палиш... таквото „правило“ се уште се користи во мејл комуникација, само не си приметил... доле стои цитираниот текст, а горе репликата.

после одредено време комуникацијата на форумите е изменета по обратен редослед, но никаде не стои како „закон“ или „правило“ кој важи за сите форуми, туку тоа се интерни правила за секој форум одделно.

мојот начин на комуникација е малку застарен и до сега сум немал проблем кога другите ме читале. ;)

...

Друже, ти си единствениот што го знам, што прво ја пишува репликата па под неа цитатот на кој се однесува таа реплика. Многу е неприродно за читање. Непишано правило е дека прво се става цитатот, за да видиме на што се надоврзуваш, па под него репликата.

Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2485 на: 20 Септември 2013, 14:36:06 pm »
касно палиш... таквото „правило“ се уште се користи во мејл комуникација, само не си приметил... доле стои цитираниот текст, а горе репликата.

e-mail и форумската кореспонденција се подложни на различен netiquette

мојот начин на комуникација е малку застарен и до сега сум немал проблем кога другите ме читале. ;)

Не е прашањето дали ТИ имаш проблем, туку дали другите кои те читаат на форум имаат. Имаат. Немој.

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2486 на: 20 Септември 2013, 14:42:17 pm »
тоа значи дека сум немал потреба да го менувам начинот на пишување за другите да ме разберат!

мојот начин на комуникација е малку застарен и до сега сум немал проблем кога другите ме читале. ;)

Не е прашањето дали ТИ имаш проблем, туку дали другите кои те читаат на форум имаат. Имаат. Немој.
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2487 на: 20 Септември 2013, 14:45:39 pm »
епа еве сега имаш, најмалку двајца ти кажаа.

мислам, ти пишувај си како сакаш, само више не ти важи тоа „до сега сум немал проблем“

Отсутен SELECT

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 517
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2488 на: 20 Септември 2013, 14:54:19 pm »
ако имаш проблем да ме разбереш, тогаш како одговараш на моите пораки!? 
или само се „преправаш“ дека имаш проблем!

секогаш се јавува проблем кога луѓето ќе се фатат за „сламка“ во некоја дискусија.

епа еве сега имаш, најмалку двајца ти кажаа.

мислам, ти пишувај си како сакаш, само више не ти важи тоа „до сега сум немал проблем“
Ferrari International Assistance strikes again....

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Formula 1 - Season 2013
« Одговори #2489 на: 20 Септември 2013, 14:56:21 pm »
Резултати од првиот тренинг

Pos.    No.    Driver    Car    Best lap    Gap    Laps
1    10    Lewis Hamilton    Mercedes    1’47.055       20
2    2    Mark Webber    Red Bull-Renault    1’47.420    0.365    20
3    1    Sebastian Vettel    Red Bull-Renault    1’47.885    0.830    19
4    9    Nico Rosberg    Mercedes    1’48.239    1.184    23
5    7    Kimi Raikkonen    Lotus-Renault    1’48.354    1.299    18
6    8    Romain Grosjean    Lotus-Renault    1’48.355    1.300    12
7    3    Fernando Alonso    Ferrari    1’48.362    1.307    21
8    6    Sergio Perez    McLaren    1’49.267    2.212    20
9    18    Jean-Eric Vergne    Toro Rosso-Ferrari    1’49.348    2.293    23
10    12    Esteban Gutierrez    Sauber-Ferrari    1’49.355    2.300    21
11    16    Pastor Maldonado    Williams-Renault    1’49.481    2.426    20
12    4    Felipe Massa    Ferrari    1’49.493    2.438    16
13    17    Valtteri Bottas    Williams-Renault    1’49.510    2.455    21
14    5    Jenson Button    McLaren    1’49.608    2.553    20
15    14    Paul di Resta    Force India-Mercedes    1’49.887    2.832    18
16    15    Adrian Sutil    Force India-Mercedes    1’50.092    3.037    20
17    11    Nico Hulkenberg    Sauber-Ferrari    1’50.222    3.167    17
18    19    Daniel Ricciardo    Toro Rosso-Ferrari    1’50.757    3.702    16
19    22    Jules Bianchi    Marussia-Cosworth    1’52.359    5.304    16
20    23    Max Chilton    Marussia-Cosworth    1’52.673    5.618    15
21    21    Giedo van der Garde    Caterham-Renault    1’52.920    5.865    24
22    20    Charles Pic    Caterham-Renault    1’53.647    6.592    23

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/09/20/hamilton-on-top-as-times-tumble-in-singapore/