Гласање

Која марка на акумулатори се најдобри според вас?

Exide
138 (42.5%)
Black Horse
32 (9.8%)
Vesna
22 (6.8%)
Topla
63 (19.4%)
било кој...
70 (21.5%)

Вкупно гласови: 324

Автор Тема: Предлог за акумулатор  (Прочитано 684582 пати)

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2955 на: 12 Септември 2021, 22:51:12 pm »
na povisok napon treba da se pulsovite, da ako nemaat dovolno energija kje go ostavis podolgo vreme, samo da ne go chita kako poln pa da iskluci. kje vidime, za 600 denara...

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5295
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2956 на: 12 Септември 2021, 22:57:43 pm »
Тој мод е „глуп“, ништо не анализира само си тера 24ч без престан.
Реално не е ова за озбилно десулфатизирање, ама превентивно ако се пушта повремено можеби би го продолжил животнио век на акумулаторот.

Инаку ви пишував за Foxur уште пред година и повеќе, си работи ОК, за парите е повеќе од добар.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2957 на: 12 Септември 2021, 23:21:38 pm »
значи би го преполнил ако го заборавиш?
абе, десулаторот не е пајсер па да го избие слојот на сулур, повеќе е за превентивна намена, од време на време да го третираш, ако се налепи бааѓи сулфур ниеден десулфатор не би го одстранил, освен индијциве.

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 725
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2958 на: 12 Септември 2021, 23:50:14 pm »
значи би го преполнил ако го заборавиш?

ke delka 24h vo proces na desulfatizacija i ke prekine... 24h maksimum mu trae repair modot. jas od radoznalost lani go kupiv poslabiot model i ok si raboti. duri me chesha krastava za 600 denari da si kupam ushte edno... ako nishto drugo ke stori za 'luta rezerva' a moze i da izleze dobro kako opcija za podarok na nekoj blizok za rodenden ili slichno. sepak sitna para e toa

Отсутен nidzzo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 240
  • No.1 battery POWER DURACELL
    • www.akumulatori.com.mk
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2959 на: 13 Септември 2021, 07:50:40 am »
Ајде разгледај го овој модел:   ние го имаме во продажба.



BOSCH C3
DURACELL AUTOMOTIVE POWER
(02) 2783030
078 373414

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2960 на: 13 Септември 2021, 09:16:22 am »
@nidzzo A koja cena e ?

Отсутен nidzzo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 240
  • No.1 battery POWER DURACELL
    • www.akumulatori.com.mk
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2961 на: 13 Септември 2021, 09:26:31 am »
@dame 5300 den minus 10% popust = 4770 den
DURACELL AUTOMOTIVE POWER
(02) 2783030
078 373414

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2962 на: 13 Септември 2021, 09:45:20 am »
значи би го преполнил ако го заборавиш?

ke delka 24h vo proces na desulfatizacija i ke prekine... 24h maksimum mu trae repair modot. jas od radoznalost lani go kupiv poslabiot model i ok si raboti. duri me chesha krastava za 600 denari da si kupam ushte edno... ako nishto drugo ke stori za 'luta rezerva' a moze i da izleze dobro kako opcija za podarok na nekoj blizok za rodenden ili slichno. sepak sitna para e toa
кој е појакиот модел...? за 600 ден за таква работа ич не се мисли.

Отсутен darkserial

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 789
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2963 на: 13 Септември 2021, 10:24:49 am »
А ова процес на десулфатизација на колку време е добро да се пушта?
VW Golf 5 1.9 TDI - 77kw - 2005

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2964 на: 13 Септември 2021, 12:22:12 pm »
Neznam bas toa za desulfatizacija kolku e stvarno deka se desava takvo nesto.
Koristam recisi profesionalen polnac CTEC 5.0 i taa faza ja pominuva za par sekundi...

Ovoj polnac ima mode za regeneracija, pri sto go kacuva naponot na 15.8 V/1.5A i predizvikuva kontrolirana gasifikacija i go zivnuva akumulatorot.
Ednas godisno  akumulatorite gi stavam vo ovoj mode. Ova ne go pravam samo na AGM akumulatori.
Pri toa, mora da se otkacat klemite za da ne dojde do nekoj kursluc vo elektrikata radi naponot 15.8V.

Od moe iskustvo, mislam deka na akumulatorite koi gi koristam im go prodolzuvam vekot za godina do dve. Gi meram so instrument i pratam kako im paga udarnata struja a raste vnatresniot otpor. Gi polnam i parametrite se dosta podobreni. Akumulator koj go koristam na gliser istera 8ma godina. Uste pokazuva top parametri, ali zimno vreme e na punjac.

Pred sekoja zima site akumulatori gi nadoponuvam. Od vreme na vreme koli vo graska voznja prestanuva da rabori start/stop sistemot i gi isvezuvam nadopolnuvam periodicno.
Mnogu korisno aparatce i lesno koristi.
Nema vadenje klemi (elektronski smart polnaci), nemozes da prepolnis, samo povrzuvas i ostavas da gi istera site fazi.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10460
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2965 на: 13 Септември 2021, 13:14:57 pm »
имам читано/слушано разни теории, од 3 месеци до година, по мое најдобар показател е внатрешен отпор, лесно се мереше, ама не ми е при рака процедурата не ја знам на памет, но ја има на интермец, а најверојатно има и апаратчиња за мерење, е сега ако немаш податоци за конкретниот модел, ќе запишиш колу бил отпорот кога бил нов, на 2-3 месеци ќе мериш, ко ќе приметиш нагло зголемување ќе го пуштиш да се десулфатизира.
Поновите коли полнат нешто над 14.4в при што се одржува во солидно стање акумулаторот односно тие неколку миливолти постојано го десулфатизираат по малце акумулаторот, но сепак зависи од возњето и може да се наталожи сулфат иако ја имаат оваа заштита.
Е сега на пример ако имаш акумулатор 2 год стар и немаш референтна вредност, не би знаел како д аодредиш, но најверојатно да измериш внатрешен отпор, да пуштиш десулфатор и да нпаравиш споредба, ако има ефект  таја вредност што си ја добил после десулфатизација нека биде референтна, ама не сум баш сигурен за оваа постапка.
Од друга страна пречесто преполнување или десулфатизирање ја распаѓа едната електрода, затоа десулфатизацијата се одвива не интензивно и не треба да е кој знае колку јака.

Отсутен Van

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5295
  • VW Golf MK3 1.9 TDI
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2966 на: 13 Септември 2021, 14:12:20 pm »
Бајсикл а со што ќе мерат отпор повеќето луѓе, со добар или со евтин волтметар?   :)

Формулата за пресметување внатрешен отпор не е сложена, ама прво колку ти е точен волтметарот за прецизни мерења и второ, пак е губење време мерење, запишување, па пресметување... Муабетот ми е, тој што има Fluke класа на волтметар тој прилично веројатно во купот алат има и мерач за акумулатори (како некои што ги познавам).  ;)

Ма не се скапи мерачите, пишувавме поназад нели - башка што еднаш да те спаси од купување бајат акумулатор, веќе си ја извадил вредноста. Бонус е што кога сакаш можеш за секунда да добиеш информација во каква состојба ти е акумулаторот (и да си измериш внатрешен отпор). Професионалните мерачи се поскапи најмногу затоа што имаат вграден принтер.


...mode za regeneracija, pri sto go kacuva naponot na 15.8 V/1.5A i predizvikuva kontrolirana gasifikacija
Друже, дури и на најмал акумулатор... Не сум сигурен со струја од еден-и-пол ампер, колку време ќе ти треба за да дојдеш до вриење (и гасификација).  :)

Инаку да, во теорија би требало да е многу корисно како пракса. Заедно со мерење и дополнување на електролит (и не само со вода). Само тоа е веќе премногу време, дури и за хобисти.

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 725
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2967 на: 13 Септември 2021, 21:41:48 pm »
https://ibb.co/26hckW3

eve nekoi moi zabeleshki pribirani od po internet preveduvani sreduvani kako alvadziski tefter (no za mene mnogu lesno dostapni i razbirlivi .. sekogash si go chitnuvam potsetnikov koga treba da go polnam akumulatorot) imam i edno nikakvo merache za akumulatori shto dava CCA, i vnatreshen otpor kolku e tochno ne znam ama pred i posle polnenje dava razlichni vrednosti pa verojatno i e relativno tochno. spored mene naj eftina varijanta bez precizni merachi e da se ima higrometar (dokolku se raboti za obichen kiselinski akumulator) i polnach. na higrometar nikogash ne mi padnala kiselinata pod 12.3 shto i ne e bash za falenje oti toa e  okolu 60% poln akumulator i nikogash ne go teram do 12.8 bidejki se oshtetuva (mislam deka pozitivnata elektroda ama ne me drzete za zbor).

Znachi ako se drzi akumulatorot vo granici na relativna gustina na kiselinata megju 12.3 i 12.6 nikogash nema da ima maka so palenje i so dolgotrajnost na akumulatorot. Toa vo prevod znachi edno kontrolno polnenje na prolet ako se vozela kolata chesto nadvor od grad mozhe i da se ripne ova ama ne e pozelno (primer koga menuvate gumi zimski-letni) i edno zadolzitelno polnenje koga oblekuvate zimski gumi (za da nema iznenaduvanje vo dekemvri)

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 725
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2968 на: 13 Септември 2021, 21:54:45 pm »
Neznam bas toa za desulfatizacija kolku e stvarno deka se desava takvo nesto.
Koristam recisi profesionalen polnac CTEC 5.0 i taa faza ja pominuva za par sekundi...

Ovoj polnac ima mode za regeneracija, pri sto go kacuva naponot na 15.8 V/1.5A i predizvikuva kontrolirana gasifikacija i go zivnuva akumulatorot.
Ednas godisno  akumulatorite gi stavam vo ovoj mode. Ova ne go pravam samo na AGM akumulatori.
Pri toa, mora da se otkacat klemite za da ne dojde do nekoj kursluc vo elektrikata radi naponot 15.8V.


To shto go vikash regeneracija e faktichki desulfatizacija. razlichni izrazi za ista rabota ctek e super barem od ona shto imam chitano po internet ama toa e troa "soleno" za obichni smrtnici so makedonski plati :) ama koga spomna gliser daleku si ti od obichen smrtnik so mk plata :) so zdravje i dolgo da si go sluzis :)


кој е појакиот модел...? за 600 ден за таква работа ич не се мисли.

Pojakiot e toj link shto ti go prativ i shto vo momentov beshe neshto sitno nad 600 denari.. inache lani jas go kupiv poslabiot i go nachekav za 15evrikji, poslabiot nema opcija da polni 24v i dava samo 6A struja. ama pojakiot beshe preku 30evra i ne mi se davaa vo momentot tolku pari, eve go poslaboto na ebay

https://www.ebay.com/itm/333898725352?_trkparms=amclksrc%3DITM%26aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20180105095853%26meid%3Db296591e5ee043dfa04b20390ac8d1a3%26pid%3D100903%26rk%3D3%26rkt%3D20%26sd%3D273586012231%26itm%3D333898725352%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2510209%26brand%3DUnbranded&_trksid=p2510209.c100903.m5276

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #2969 на: 14 Септември 2021, 09:10:33 am »
Taka pisuva na upatstvoto od punjacot deka na 15.8 V se desava gasifikacija, pa pretpostavuvam deka e taka.
Porano imav klasicen punjac (sega e se neli smart) i na akumulatorite im se vadea kapacinjata.
Sekogas pri polnenje niz otvorot od kapaceto se gledase kako cirkuliraat meurcinja. Znaci imalo nekoja gasifikacija.
Ama tie punjaci garant krevale napon iznad 15V.

Ovie novive smart punjaci imaat reguliran napon okolu 14.5 V, pa za povisok napon treba da smenis mod vo povisok napon. Verovatno vo toa e rabotata.

Inace CTEC i ne se tolku skapi i nedostizni punjaci.
Mojot kosta 80 evra. Go gledav dolgo vreme, mi bese merak i go kupiv. Pred toa imav eden sto kostase 30 evra.
Od vremeto imav eden od tatko mi. Neznam kolku go platil ama sme go imale po doma kako alatka. Ednostavno izrasnat sum so punjac za akumulator i mi e normalno da go imam.
Ete ima i za 20 evra i tie brkaat rabota kako sto gledam. Ama nekoj nema da dade ni 20 evra iako lezi na brdo kesh. Ednostavno nema interes.