Гласање

Која марка на акумулатори се најдобри според вас?

Exide
141 (42.6%)
Black Horse
32 (9.7%)
Vesna
22 (6.6%)
Topla
63 (19%)
било кој...
73 (22.1%)

Вкупно гласови: 330

Автор Тема: Предлог за акумулатор  (Прочитано 762645 пати)

Отсутен nidzzo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 241
  • No.1 battery POWER DURACELL
    • www.akumulatori.com.mk
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1650 на: 13 Декември 2017, 18:30:35 pm »
17800 den po parche so valkuliran ddv od 18%
DURACELL AUTOMOTIVE POWER
(02) 2783030
078 373414

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1651 на: 13 Декември 2017, 18:36:25 pm »
Сте чуле за УРСУС акумулатори ?

Едно девојче не и палеше Голфот па ме замоли да го запалиме со кабли што ќе видам УРСУС сум имал под хауба јеботе, бај д веј толку спремен женски возач не сум видел, кабли минус плус, све све, и шо е најинтересно на излагање од паркинг се улета на моето чекирање ...

Него Урсус, чива марка се ?

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1652 на: 13 Декември 2017, 18:40:07 pm »
Znaci ne i si prv :-P a ursus samo nebo zna

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1653 на: 13 Декември 2017, 18:57:48 pm »
Има урсус трактори од Полска. Најверојатно фабриката за акумулатори припаѓа под истиот концерн.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1654 на: 13 Декември 2017, 19:06:09 pm »
Lithium e idninata, koga togash ke ojde i kaj nas. I toa ke bide akumulator bez smrt.
Па не знам баш дали ќе бидат без смрт. Не знам како ќе се снаоѓаат во коли, но со моето досегашно искуство са лаптоп батерии и 18650 ќелии, си имаат и тие свои мани и недостатоци и свој век на траење. Од мртва батерија од лаптоп со 8 ќелии, успеав да извадам 7 добри со напон од 4.2 волти и само една "мртва" со напон од 0.5 волти (под 2.7 волти се неповратно оштетени) значи би било добро ако ги направат да може лесно да се замени само една ќелија. Исто така батеријата со 8 ќелии беше некои 5500mAh или околу 5.5Ah, шо значи дека за акумулатор од 55 Ah би требале многу повеќе ќелии шо автоматски ја крева цената.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1655 на: 13 Декември 2017, 19:26:19 pm »
Има урсус трактори од Полска. Најверојатно фабриката за акумулатори припаѓа под истиот концерн.

Најверојатно но нема директен линк, ко ќе изгуглаш ursus batteria сите ги дава со it ознака ...

Ќе го анализирам утре да видам од кога е што како ...

Отсутен kamarad

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1656 на: 13 Декември 2017, 20:59:14 pm »
...поради нагло паѓање на шеќерот...пардон... рејтингот, некој западнал во бунило...и незнаел што прави со себе...па "порачал" брзо да се вратам назад на форумов...

...абе не мислите дека си имам и други работи во животот...отколку да си играме мижитатара...и со вас и со акумулаторскиве и други разноразни мајтапчии...

...но... штом се работи за здравје...секогaш сум бил спремен да помогнам, па макар да е тоа и само изговор...за да бидам намамен да се вратам назад...

...како и да е..."идемо даље за исте паре"...но без драмење и мајтапење...серијата заврши...кој има да каже нешто паметно нека кажува...останатите нека ќутат и нека гледаат сеир...може нешто ќе научиме корисно...

Генералот нека се подготви да се справи со распашаната команда на сопствените војници...препорачливо е да не се дрзне и понатаму да селектира и да брише критички настроени коментари (кои не им одговараат на неговите газди), да престане преку неговите лажни профили да подбуцнува...поттикнува и се мајтапи со нас...досега (наводно) несвесно, но отсега ќе биде свесно... да влегува во измамнички шеми од било каков вид и обем...и да преземе се што е потребно да ни овозможи услови за квалитетна дебата...се што е надвор од темата...МОРА да го држи под контрола...и како возрасни човеци...да дојдеме до наравоучението...

...се надевам дека мојата молба...ќе биде услишана...па дури и да е... заради обид да постигнам сериозност...несоодветно дефинирана од моја страна...

...благодарам однапред за разбирањето...

Отсутен kamarad

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 72
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1657 на: 13 Декември 2017, 20:59:41 pm »
одиме конкретно...прашањава се однесуваат на сите присутни увозници и на оние што се сигурни дека имаат информација од прва рака...ве молам без подметнувања...провокации...нагаѓања, празни муабети...бидејќи Анџело од Exide не не удостои со конкретен одговор...ги прозивам ниџо и повиканите да се изјаснат и да помогнат да дојдеме до одговорите...ве молам само конкретно и прецизно:

- дали на вашите акумулатори има датум на производство и како обичниот купувач да го почита ако е кодиран?

- зошто воопшто мора тие податоци (дата, држава на производство итн) да бидат кодирани и неразбирливи за купувачот, кога знаеме дека датумот на производство е битен податок?

- колку најмногу може да стојат на лагер вашите акумулатори (од датумот на производство) пред да бидат продадени на купувачот/краен корисник?

- согласно ЕУ регулативата која секој производител мора да ја почитува, дефинирани се конкретни обврски за процесот на производство, чување во магацин, начин на дополнување итн...во всрка со ова - како вие постапувате, дали се води евиденција и како купувачот да ја знае историјата на секој акумулатор?

- кој стои зад гаранцијата на акумулаторите што ги увезувате - вие или производителот? ако сте вие, денот кога ќе престанете со тој бизнис, кој понатаму ги презема вашите обврски кон купувачите?

- дали и кој го контролира напонот на акумулаторите во продавница-дали е паднат испод 12,5 волти и како се постапува во тој случај (си ги дополнуваат во продавница...ги враќаат кај увозникот...во сервис...кој води евиденција за сето тоа..)?

- дали кај вас се случува некои акумулатори да не се продадат во дозволениот рок за држење на залиха и како постапувате со нив?

- кој треба да измери во каква состојба (со кои параметри) треба да е акумулаторот пред да се вгради во возилото?

- дали е вистина тврдењето на некои стручњаци - дека ако акумулаторот... ако не е прописно ускладиштен и одржуван... никогаш да не падне напонот испод 12,52 волти... и ако од предолго чување на залиха го зафатил процесот на сулфатизација...може при продажба да покаже напон од над 12,5 но тоа не му е гаранција на купувачот дека е исправен...затоа што за кратко време..поради сулфатизацијата може наеднаш да му откаже послушност...односно да не ја држи струјата, лаички речено?

- како купувачот да знае дали смее да вгради наместо 70 Ah, 85Ah или појак акумулатор... како што препорачуваат некои продавачи...дали држи тој пристап и дали е заснован на претходни согледувања за карактеристиките на "хардверот" (алтернатор, реглер, анлансер, релеи, сензори и др.), односно дали ЕКУ-то ја трпи, може да се репрограмира за да ја контролира промената...и во кој распон? (се извинувам ако нестручно го поставив прашањето...ако некој знае нека помага)

- кој ја сноси одговорноста ако продавачот му продаде на купувачот акумулатор стар повеќе од дозволениот рок (чуван во продавница на несоодветни температурни услови, недополнуван итн) и дали воопшто смее да се пушти во продажба таков акумулатор... дали смее да се издава гаранција на ваков акумулатор, за кој однапред се знае дека е неисправен и дека несмее да се пушти во продажба?

- како да препознаеме дали акумулаторот е купен "на кило" (како што изјавивте на форумов) и како да се заштитиме некој да не ни подметне таков производ како регуларна роба?

- што треба друго важно купувачот да знае пред купување на акумулатор...за да не налета на несовесни продавачи, кои се спремни да го измамат, затоа што претходно не бил информиран или едуциран и незнаел/неможел да ја открие нивната намера?

...ако пропуштив некое битно прашање..ве молам дополнете ме...

уште еднаш сите ве молам за потребното ниво на сериозност...ако на некому му е сеедно што ми го умреа другарот со пропишана терапија на точно посочени фалсификувани лекови, кои му ги уништија бубрезите, црниот дроб и панкреасот...а на крај го докусурија со неквалитетен инсулин препорачан од Примариус-Доктор тој и тој (за да си го наполни џебот)....или можеби ви е сеедно што на моиве или ваши деца сте им купиле тегла декларирана како органски мед, а внатре ви ставиле кинески сируп, кој предизвикува рани во устата и грчеви во стомак и го труе мозочето на детето долгорочно...но да не набројувам..нема да постигнам се да кажам..а и ќе забегаме од темава...

П.С. немора наеднаш, може и едно по едно да се одговара на прашањава...
« Последно менување: 13 Декември 2017, 21:06:04 pm kamarad »

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1658 на: 13 Декември 2017, 22:33:45 pm »
Lithium e idninata, koga togash ke ojde i kaj nas. I toa ke bide akumulator bez smrt.
Ќе пламнат ако се дупнат тие. Скапа заебанција е да направиш литиум да може да даде многу ампери од малку ќелии а истовремено да е отпорен на удари.

Оловце. Два пати полнење годишно. Ќе тера до 101 и назад.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1659 на: 13 Декември 2017, 22:34:33 pm »
Malku si naporen, druze.
Olabavi se. Forum e povekje zaebancija, i cat pat nekoja informacija.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1411
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1660 на: 13 Декември 2017, 22:41:06 pm »
Lithium e idninata, koga togash ke ojde i kaj nas. I toa ke bide akumulator bez smrt.
Ќе пламнат ако се дупнат тие. Скапа заебанција е да направиш литиум да може да даде многу ампери од малку ќелии а истовремено да е отпорен на удари.

Оловце. Два пати полнење годишно. Ќе тера до 101 и назад.
Ќути додека ја раскачував таа батеријата 2 пати у раце ми се запали, а ќе речеш 4 волти  ;D ;D ;D

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2810
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1661 на: 13 Декември 2017, 22:46:48 pm »
Друже @kamarad јас имам едно прашање до тебе... што е со постојаната и би рекол претерана употреба на трите точки? Многу често почнуваш реченица со нив, скоро секогаш завршуваш реченица со нив, а неретко ги имаш и на сред реченица... разликата е само што некогаш ставаш празно место помеѓу трите точки и новиот збор, а некогаш не...интересно...

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1662 на: 13 Декември 2017, 22:49:26 pm »
Другар, уште кемтрејлс ти фалат во постот.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1663 на: 13 Декември 2017, 22:50:00 pm »
Се задишува кога зборува.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Предлог за акумулатор
« Одговори #1664 на: 13 Декември 2017, 22:51:43 pm »
Mene licno toa start/stop mi e mnogu glupa rabota. Koga bi kupuval nova kola bi baral nesto bez toj sistem. Pogotovo ako e dizel kolku e zastedata, minimalno epten-neprimetlivo, a potoa koga ke treba da go menuvas akumulatorot ke dades poveke pari odkolku sto si zastedil na gorivo posto sigurno duplo se poskapi AGM akumulatorite.
No jbg, radi toj CO2 ke dojde den koga nema da ima kola bez start/stop.

Еве одличен приказ за поентата на Старт-Стоп:



Работа на пат, има знак што вика дека е 3 минути црвено...
Наместо “рачно” да гасиш мотор, системот го прави тоа за тебе.

Инаку најчесто низ малите гратчиња го гасам С-С, пошо не се чека толку многу на семафори. Едино на некои железнички прелази може да се чека, ама тие се обележани со знаци дека треба да се исклучи моторот.
Во поголемите градови (или во ситуации како погоре) С-С ми е уклучен, и поради екологија, и поради подолгото чекање на семафор.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.