Автор Тема: Прашање за ремап  (Прочитано 15834 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #15 на: 04 Јануари 2013, 15:31:13 pm »
za TDI si gledal drugarce....ne se isplati benzin atmosferec da cipas ...nema nikakva frapantna razlika....kako motor so turbo ....

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #16 на: 04 Јануари 2013, 19:35:23 pm »
А јас да прашам нешто. Дали од ремапот може да му се случи нешто на моторот во поглед на издржливост и таква ствар ? Пример земаме 2 коли со ист мотор, да речеме 120 коња, едната кола ја возиме со стандардната сила како од фабрика што излегла, а на другата и правиме ремап и која повеке ке истера или нема врска тоа. Дали е подобро да го возиме моторот како што фабриката го направила и вградила и зошто фабриката не го направила моторот со повеке коњи отколку со 120 ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #17 на: 04 Јануари 2013, 19:47:41 pm »
Не може да му се случи ништо.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #18 на: 04 Јануари 2013, 19:53:56 pm »
А зошто пак тогаш фабриката не го направила со сила од 150 коња туку со 120, зошто мора ние одпосле тоа да го правиме ? А турбината ке издржи ли после направениот ремап ?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #19 на: 04 Јануари 2013, 20:06:27 pm »
Да.

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6614
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #20 на: 04 Јануари 2013, 20:09:47 pm »
Лаконски одговори  :D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #21 на: 04 Јануари 2013, 20:15:04 pm »
Па сега зборувано е. Еве ти напис на македонски. http://www.emiter.com.mk/poveke.php?napis_id=2317

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #22 на: 04 Јануари 2013, 20:23:18 pm »
на турбина што поминала 200.000км не,али на нешто поново возило обавезно ремап

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #23 на: 04 Јануари 2013, 20:31:32 pm »
Човек што чипира автомобили ми има лично кажано да ако сум задоволен од снагата на возилото, да не праам такви модификации..нормално дека се крати векот на нешто што го форсираш повеќе од тоа што е дизајнирано..најмногу страда турбина, па бош пумпа или дизните на поновите автомобили, и така натаму...

али за ова може да се отвори огромна дискусија ( дека не сум у право и.т.н.. ) у која не би сакал да влезам, али тоа што некој ќе ме убеди дека ако се потисне нешто надвор од пропишаното и нема да има никаков контра-ефект, никоаш нема да веруам..

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #24 на: 04 Јануари 2013, 20:32:51 pm »
Па сега зборувано е. Еве ти напис на македонски. http://www.emiter.com.mk/poveke.php?napis_id=2317

Може и овде....

http://forum.carclub.mk/index.php/topic,1255.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #25 на: 04 Јануари 2013, 20:35:04 pm »
Незнам дали знаеш Ворм има и опција да се намали силата на моторот со ремап, ако тоа го сакаш.

Не ми се допаѓа што замислувате дека 20-30кс се всушност 300кс. Генерално фабриките не го прават моторот од 68кс со 91 кс заради еко стандарди кои нема да ги исполни. До вчера кога не бил усвоен тој стандард го правеле со 91кс.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #26 на: 04 Јануари 2013, 21:03:44 pm »
на турбина што поминала 200.000км не,али на нешто поново возило обавезно ремап
Toa предходно читав не чинело да се чипува старо возило.


Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #27 на: 04 Јануари 2013, 22:13:56 pm »
se zavisi i kako go vozis masinceto,,,,ako go goris celo vreme, ne davas da se oladi turbina, ne menuvas potrosni delovi, i ne cipana da e ke rikne....

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #28 на: 04 Јануари 2013, 22:28:33 pm »
Против сум за чипување, а кефот на чипувано возило да возиш е голем те тера да го стискаш да го осеќаш лепењето за седишта.

Моето мислење е зошто во фабрика не го фипуваат како додатна опција. Ако те откријат гаранцијата не ти важи мислам. Турбината, моторот трпат поголемо оптоварување а со тоа и векот на користење се намалува.

Имаше еден член мислам на овој форум беше со Субару Импреза СТИ кој кажа дека ремапот бил лош и големи проблеми настанале.

Пр. на новиве возила кај кои има плин мора да се стави капалка за подмачкување на вентили, во спротивно ќе ги стопи.
Колега Алфа 33 ја утепа од возење на плин, башка подолг период бензин не помирисала, ни капалка ни бутур.

Присутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: Прашање за ремап
« Одговори #29 на: 04 Јануари 2013, 22:40:37 pm »
Затоа треба да се пази каде се прави ремап. Досега не сум слушнал некој да се пожали од SM или REVO