На светлата тресе малку, ќе пуштам и греачот ептен затресува исто и кога дигам и пуштам џамовите, како сила да му зима на моторот. Секако ќе се оди до мајстор тие денови. Можно е алтернаторот да не полни доволно и не дава доволно струја...
@Џиџи- клапната летото ја чистив а и незнам што би имало ова врска со неа и Мафот?
Моторчето за лер гас ти е врзано за клапната - така да може и тоа да те дупи, а кога ќе се оптерети со потрошувачи, алтернаторот потешко врти и го самозакочува моторот, па ако МАФ сензорот е нечист не е во можност точно да пресмета која е температурата на воздухот и колку воздух влегува во моментот, а према тоа и ламбда сондата да може да ја подготви смешата за гориво од 14.7:1.
ЕГР вентилот исто така може да биде причина, незнам што кола имаш, дали е на плин или само на бензин, дали имаш филтри за гориво и на кој притисок ти работи пумпата за гориво, дали ја чуваш надвор, колку е стара и колку има поминато...
ЗАКЛУЧОК: ОДИ СИ НА МАЈСТОР !!!