Автор Тема: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d  (Прочитано 14065 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« на: 21 Декември 2012, 03:03:53 am »
.... и не би ја имало темава да не ме чешаше ебежот (така викаат во некои градови низ мк кога праиш нешто што не би требало да го правиш) или во србија викаат КАД ДИРАШ МЕЧКУ У ПИ*КУ!!!

значи фордов мотор 1.8 дизел... истиот оној што предеше перфектно, ни дим, ни бутур.. истиот оној што не тресеше, не трошеше масло, што палеше од прва на -25... и ете.. ме зачеша ебежот или ја дирнав мечката у онаа ствар и решив да се чепкам околу палењето... еднаш на времето постигнав еден чуден ефект што неможам да го објаснам како се деси, ама моторот почна да се понаша буквално како бензинец... значи на ниски обртаи без некоја посебна снага, ама на високи обртаи парче правеше... како за пикап во тоа време, им ги кинеше газовите на сите југовци и застави и тоа е супер... кога го префрлав моторот во ескордот, успат сменивме и ребрасти каиши и тој ефект се изгуби пошто штелката за такво нешто се измести и си се врати се на репер... е денес нешто така решив да пробам да го најдам пак тој момент... врти лево, врти десно, смени на брегаста,, смени на бош пумпа, извадив и еден забец вратив па оттерав напред на брегаста и во еден момент кога го запаллив почна да грака моторот и да се слупшаат удари како на наковална... додека да оттрчам да го изгасам... самиот си изгаси :P

вратив малку на репер и пробав да заверглам... моторот се понашаше како вентилатор... ни компресија ни ништо... а мајстор боро до мене седи и вика АЈ ЧЕСТИТО ОТВАРАЊЕ НА МОТОР... е је би га.. ке отвараме... и така, почнавме од одма...со главата... ја извадивме истата евидентно искривени СИТЕ ВЕНТИЛИ НА УСИС, а и фини отпечатоци на самите клипови... фалело само уште петина милиметар да свртам на брегаста па да ги испоискрши или клиповите или брегастата да заличи како ситно сецкана кулбасица на скара. јас се чудам како воопшто запали дизелов... еве како изгледаше тоа на клиповите:



и секако извадената глава со искривени вентили и онака вентилите сите 4 усисни светнати како нови ебате:



можев тука да застанам, само ке сменев вентили, ке наштеловав, нов дихтунг и терај како ништо да не било... ама не... јас мора да сум комплициран, и да истерам до крај... БОРО, ВАДИ ГО ЦЕЛ МОТОР НАДВОР... ЌЕ МЕЊАМЕ И КАРИКИ, И ЛЕТЕЧИ И ЛЕЖЕЧИ... па кога веке сум го отворил моторот, зашто да не? треба да си луд...

а боро ми фрли еден крив поглед, со искривена фаца и вика ТИ НЕ СИ НОРМАЛЕН, ебате будалата... па кај најде сега, пред нова година, а уште ме држи виното од свети никола...


и така... моторот надвор:


секако со неизбежниот другар, кој секогаш е спремен да ти помогне, а во меѓувреме тивко си седи на сталажа, во темно и забутано место, без да ти спомне или најави дека е тука присутен, т.е. господин чекрк:

 ;D ;D

па клиповите надвор а боро одма им се даде на чистење, па ги светна:


и одма им ги закачи и новите карики:


во меѓувреме се џитна на средување т.е. чистење на радилицата:

(немам слика од иста радилица јбг...

кога заврши со радилицата се префрли на блокот т.е цилиндрите кои беа вакви:


а кога заврши со нив станаа вакви:


а па он додека го правеше тоа, јас ја зедов главата и новите вентили и ја однесов кај еден мајстор кај нова железничка кој работи САМО ТОА, т.е. глави на мотори... па после кога се вратив и го видов картерот како изгледа со сите оние мрсули и парафини што му се наталожиле низ годиниве и изгледаше вака:


го зедов и со оние миксови од хемикалии што боро ги прави, јас го направив да изгледа вака:

да не зборам дека се смрзнав надвор прскајки со компресор и на крај вода... ѕивра се направив.. среќа времево не беше толку ладно иначе пнеумонија ке добиев, ГАРАНТ...

после тоа прејдовме на монтирање на клиповите, со се клипњачи. чекор бр. 1 го тураш клипот во својата дупка:


чекор бр. 2 му ја натнуваш стегата врз кариките и ја затегаш ни многу ни малку туку ТАМАН:




чекор бр. 3 полека со нешто дрвено удираш по врвот на клипот додека не влезе целиот во цилиндар, па го затегнуваш на радилица со својата полутка (нормално тука е моментот на турање на летечеите лагери.


секој од овие 3 едноставни но нималку лесни чекори ги повторуваш за сите клипови (во случајов 4 се) и му го метнуваш одозгора дихтунгот за на глава



во меѓувреме додека се зезавме со клиповите, и лагерите, ни стигна и главата, проверена дека не е прсната, со сменети и исшлајфовани нови вентили:



 и сменети нови лагери на брегаста:


ја клапнавме на моторот, ама не ја стегнавме... за вечерва стигнавме до монтиран картер, стегнати и сменети клипови, летечи лагери и лежечи лагери, и секако главата средена... за утре останува да се штеловаат вентили по пропис, да се намести на репер, да се монтираат ребрастите каиши и обичниот и она нај интересното.. по втор пат за последниве неколку месеци да се монтира истиот мотор во истата кола, која да потсетам е конвертирана од бензинец 1.6 16 вентилски во 1.8 дизел.

ам да... да не ги заборавам да ги постирам и нивното височество:

НОВ ДИХТУНГ ЗА КАРТЕР:


НОВ ДИХТУНГ ЗА ГЛАВА:


НОВИ ЛЕТЕЧ(Ќ)И И ЛЕЖЕЧ(Ќ)И ЛАГЕРИ:


(музика туш) без кои работава би била залудна.


утре нови слики, со завршена работа и секако живо ме интересира колкава компресија ке добие моторов, бидејки фабрички за него вели од 28 до 34 бари. ја сум видел и тестирал исти вакви мотори што палеле и работеле и на 23 бари. на овој му мерев компресија кога го зедов и имаше по 28 бари, освен на четврти цилиндар што имаше 26 бари... (се надевам ке усшеам да ви кажам, зашто за утре е најавено крај на светот) ;D

п.с. ако го преживееме крајот, отворен сум за прашања и сугестии... :D
« Последно менување: 21 Декември 2012, 03:14:04 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #1 на: 21 Декември 2012, 03:14:39 am »
.... и не би ја имало темава да не ме чешаше ебежот

подобар совет амин

зошто и јас сум ваков ;D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #2 на: 21 Декември 2012, 03:22:46 am »
па добро...  да си признаам... си барав причина да го отворам моторот... (несакав да биде баш сега ама ете се деси... се спремав летоска тоа) иако работеше солидно, тивко без грам уље да потроши, сепак, ке да му се 17 полни години.. иако е тоа дизел и неуништив мотор, поготово овој ФОРДОВ МОТОР е стварно неуништив, сепак од внатре бев сигурен дека не е баш нов... сите карики имаа потрошено по 0,5 до 0,8 милиметри во однос на новите без нешто посебно ајнзак на цилиндрите... сите летечи и лежечи лагери беа веке припотрошени, но далеку од нефункционални... со ова што му го направив на моторот, верувам дека го вратив скоро како нов или ај да речеме пошто е од 1995-та година, сум го вратил во 1997-ма година од животот.. со оглед дека бош пумпата е репарирана, нови бризглаки-дизни му се ставени..моторов више нема што да му се прави, туку наредниве 10 години и/или 300.000 километри да се експлоатира без пардон...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #3 на: 21 Декември 2012, 04:19:10 am »
Нека му е наздравје !

Колку убаво е чуството кога ке се склопи и запали на ново, а и разликата од претходно е огромна.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #4 на: 21 Декември 2012, 08:31:51 am »
 ;D ;D ;D ;D i ne pipaj vise tacko edna  ;D ;D ;D

boro ke se otseli vo kanad od tebe  ;D ;D ;D ;D  ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #5 на: 21 Декември 2012, 09:45:00 am »
Ha ha Onak. imav slucaj so mojot Golf 3 1.9d, so 200000 Km. Skina rebrast i eden klip go najdov vo karter a blokot rascveta kako cvetce i klipnjaca iskoci :) Generalno hilznite i karikite bea original !! ne bea recisi voopsto izedeni !!! Spored momcite na legalizacija koi cisto sakaa da go dzirnat ne veruvaa deka ima 200000km. Spored niv ako se bilo vo red so kaisot uste najmalce 500000 Km ke isteral. Cudno
Mi e ford 1.8d da ima izedenost tolkava. Mora da e gazen laden ! Toa e smrt ZA SEKOJ star dizel. NOvite se najtop. Gazi gi kako sakas i nemas gajle.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #6 на: 21 Декември 2012, 10:59:59 am »
Онак што ти требаше на ладново да го местиш на раније :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #7 на: 21 Декември 2012, 11:15:36 am »
Samata pumpa ima regulacija na pretpalenjeto za laden start. Ako ne se
Lazam kaj toj motor ja imas Lucas pumpata za visok pritisok :(. Na primer kaj istiot motor vo Fiesta e Bosch i tamu motorite se daleku poizdrzlivi.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #8 на: 21 Декември 2012, 11:18:41 am »
Онак што ти требаше на ладново да го местиш на раније :D

е ајде де... да влечел поубаво и посилно... морон... а не го возам јас, лепша половина го вози... убаво рече нуме: ке си избега боро од мене... арно ме трпи...

бугар... овој мотор има пројдено ни сам незнам точно колку... според сервисната книшка од пикапот (донесен од геманија) имаше колку што имаше и навака не се знае... немој да мислиш дека толку изедени карики се од 100-тина илјади за овој мотор...  

башка јас го имам кај мене 3-4 години пикапот и секогаш палел од прва... и на +50 и на -25.... а да.. еднаш спиев во дебар, сабајлето термостатот покажа -32.. запали од прва.. со 2 грења на греачите се разбира... да не праам муабет што овој мотор има извозено околу 40.000 на чист прегорен зејтин. разликата ми беше околу 7-8 евра на секои 100 километри.. највише заради тоа и сакав да го отворам, да видам што се дешава внатре и со дизни и со се, после толкава километража пројдена на зејтин...

и ете сега, му ебав мамето... уствари, го подновив... прикаскава околу се ова со него ќе трае околу 250 евра...

п.с. денес нешто тешко дека ке направам.. не сум арен... не сум за работа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #9 на: 21 Декември 2012, 11:21:16 am »
Фино што си решил за овежување, само тајмингов е чуден. :) Сепак ќе се заврши брзо и ќе ти биде мерак. Исперете го и под хауба. :)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #10 на: 21 Декември 2012, 11:22:21 am »
A be onak da si stael od Fiesta (motorot e ist ama ne e vo praksa) ke si isteral barem 300000km. Ama toj tvojot imal maka (garant nesto pred toa imalo)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #11 на: 21 Декември 2012, 11:23:47 am »
Samata pumpa ima regulacija na pretpalenjeto za laden start. Ako ne se
Lazam kaj toj motor ja imas Lucas pumpata za visok pritisok :(. Na primer kaj istiot motor vo Fiesta e Bosch i tamu motorite se daleku poizdrzlivi.

ма јок бре... пун дизел... нај обичен... од електроника на овој мотор нај блиску би му било релето за греачите.. има по некоја диода и отпорник во него :)

има само еден саух кој у суштина би требало автоматски да ги поткрева обртаите  малку, онака како да си пипнал гас малку... а нема благе везе, зашто одкако е земен не му работи тој саух... треба да го мењам, ама кој го тркала.. цело време си пали со малку пипната гас без проблем...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #12 на: 21 Декември 2012, 11:28:28 am »
Ha ha ha a be toa sto lici na sauk e kako kaj golf 1 ! Prosto e be :) toa se vlece koga e ladno i dava malo pretpalenje na pumpata. MEHANICKO e ! Nema sto da se rasipe :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #13 на: 21 Декември 2012, 12:24:55 pm »
Ha ha ha a be toa sto lici na sauk e kako kaj golf 1 ! Prosto e be :) toa se vlece koga e ladno i dava malo pretpalenje na pumpata. MEHANICKO e ! Nema sto da se rasipe :)

знам дека е исто како на голф и како на повекето други дизели... дури и трактор има такво... му е сјебано она топот (така го викам) што ја чита температурата.. едноставно не ја влече сајлата.. го проверив и на -20 лабава беше... сјебано е...

сега кога ке привршувам со другиве тракаташки ке го сменам... уствари нема да го сменам... ке му турам класична сјла на влечење од југо бе... да бе... на лепша половина и викаш, влечи ова кога е ладно.. чим ке запали почекај 10-20 секунди, спушти и терај...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Освежување и оправање на фордов мотор 1.8d
« Одговори #14 на: 22 Декември 2012, 02:56:07 am »
денес иако реков дека нема да работам, сепак малку чепкав... моторот се склопи, главата се стегна на 14 кила, вентилите се наштеловани, капаче на вентили ставено, замаец и ламела со се корпа монтирани, ребрасти ова она дотерано на палење, СТАВЕН ВО КОЛА моторот, врзан со мењачот прописно и монтирани сите држачи.. тек тук некое цревце закачив и еве сега си дојдов дома...

ситница... утре... утре вечер ке довршам, откако ке се вратам од терен... ке му удрам и официјално старт еден, ама прво и основно во ваква ситуација ке му измерам компресија... многу ме интересира, а верувам и другите... треба прво алансер, црева за гориво, црева за вода, па треба да се наполни со вода, па и филтер за масло му зедов нов, па и масло треба, па тоа ебано испуштање воздух на нафта од филтер, бошпумпа и дизни кое знае да биде ПРАВ ПРАВЦАТ СЕКС и на крај треба да брмчи....

слики денес многу малку.. едвај 2-3 пошто и нема некаква голема разлика, евидентна од она вчера... утре ке сликам се до крај со финална слика од завршена работа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време