Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline  (Прочитано 26888 пати)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #150 на: 22 Јануари 2013, 20:20:40 pm »
На нашиот

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #151 на: 22 Јануари 2013, 20:55:58 pm »
Не ви е валиден. Треба да постирате монтиран тест од интернет.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #152 на: 22 Јануари 2013, 21:23:08 pm »
Од кога тоа нашите тестови не се валидни?


Цитат
Handling-wise, the new Volkswagen Golf steps up the sophistication over the Mk6. It doesn’t reward you with its dynamism like a Focus can at times, but it’s much more polished than the Ford, and still capable of a good time. All Golf Mk7s feature the XDS electronic front differential lock that was once fitted only to the GTI, which demonstrates the thoroughness of Volkswagen’s approach to the new model.
http://www.caradvice.com.au/194006/2013-volkswagen-golf-review/


Цитат
Like the mk3 Audi A3 that it shares the VW group’s new-school 'MQB' (modular transverse) chassis with, the latest Golf is a car that corners very competently, with less understeer and body roll than its forebears and an extra sniff of agility thanks to its lower kerb weight. Its electrically assisted steering feels better than the Audi's, managing a decent impression of feel, especially with the smidge of extra weight it boasts in the drive select’s sportiest setting. Push on and the handling is safe rather than scintillating, but there’s plenty of promise for when sportier Golfs – including the new 218bhp GTI – arrive next year.
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/286846/mk7_volkswagen_golf_14_tsi_gt_review.html


Цитат
The chassis is beautifully composed, grip and traction are unfazed by excessive body roll and undue suspension articulation, stability remains intact at all times. As long as you keep the steering inputs to a minimum, adjust the torque flow to the topography and don’t miss the braking point, the new people’s car is king of the winding road. What a fabulous surprise this is!
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Volkswagen-Golf-14-TSI-2013-CAR-review/


Цитат
The whole set-up feels tauter, regardless of your chosen drive and damper settings. Steering response is a little quicker off the dead-ahead the handling is more neutral and less inclined to wash into understeer when pushed hard.
http://www.autocar.co.uk/car-review/volkswagen/golf/first-drives/first-drive-review-2013-volkswagen-golf-mk7

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #153 на: 22 Јануари 2013, 21:36:20 pm »
Сарказам беше, прочитај го пак постот. ;)

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #154 на: 22 Јануари 2013, 22:01:29 pm »
Свесен ли си ти колку е тешко да се препознае сарказам во темава? ;D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #155 на: 22 Јануари 2013, 22:53:45 pm »
[quote

Им се може....

Истата прикаска е со А3ката...... само едно 3-4-5 иљади евра поскапа. Ене една А3ка у салон, им џмие, ем сиромашна од опрема и мотор ем изгор.....да можеле наместо велур седишта, хоклици ке направеле порачка....и зујалица од 1.6 (105КС ) мотор. ЕЕеееј Ауди А3, со основен мотор, со обични седишта, и 23.5 бона....

И пак коа ке завти човек, пак најбољи дел од пазарот зимаат, ама не дека овие нашиве се способни, туку дека продаваат бренд кој сам се продава....
[/quote]
Би се задржал на А3,кој е многу малку продаван модел,барем кај нас.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #156 на: 22 Јануари 2013, 23:08:36 pm »
Нашиот пазар не е никаков показател :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #157 на: 22 Јануари 2013, 23:14:11 pm »
^Po stoti pat da napises dzabe ti e Banza.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #158 на: 22 Јануари 2013, 23:15:30 pm »
Повторувањето е мајка на знаењето ;D

За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #159 на: 22 Јануари 2013, 23:15:47 pm »
Не е само за нашиот пазар,А3 е скоро секаде слабо продаван,многу слабо.Е сеа некој ако видел 2-3 низ град и си мисли дека многу ги има тоа е негов проблем.Муабетот најмногу ми беше дека самиот бренд се продава.Не,не се продава самиот бренд.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #160 на: 22 Јануари 2013, 23:43:15 pm »
Мече, ама кај нас.
Немам некоја статистика за сега кај нас, арно ама нашиот мал пазар не поажува ништо, кај нас е уште кола на метро.
Ауди е премиум бренд! да се разбереме

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #161 на: 22 Јануари 2013, 23:45:33 pm »
Германските премиум брендови (BMW, Mercedes, Audi) и Volkswagen се продаваат помалку или повеќе самите.

Од време на време ми стига Automotive News во печатено издание по пошта, и имаат многу интересни работи. Последниот број е посветен на инвазијата на Корејските брендови, и има интервју со некој директор на Hyundai. Според истражување кое го правеле, Brand Awareness за Hyundai во Европа е околу ~25% (од X анкетирани луѓе кои биле прашани да наведат брендови на возила кои ги познаваат, 25% го спомнале Hyundai). Просек за brand awareness за Европските брендови е околу 40%, само Ford има нешто поголем процент. На некои пазари Volkswagen има brand awareness од 100%. Ако ништо друго, одлично работат маркетинг. :)

Е сега, кај нас луксузните брендови се продаваат помалку или повеќе и без реклама (особено Германските, скоро и да не се рекламираат) ама тоа е пошто таков пазарот. Да, треба одличен тим за продажба и пар добро направени потези, али скоро никој кај нас не купил премиум возило затоа што видел реклама за него.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #162 на: 22 Јануари 2013, 23:50:03 pm »
vo nieden od citatite ne pisuva za 'frlanje na zadnicata', odnosno oversteer. Naprotiv vo site testovi za MK7 velat deka e nevozmozno da predizvikas oversteer, ne e takov setup-ot na kolata, sto e sosema vo red.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #163 на: 22 Јануари 2013, 23:54:41 pm »
Во тестовите викаат дека е неутрален, а тоа значи дека помалку оди во understeer од шеската, али на таа сметка оди и во oversteer многу контролирано.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 2.0 TDI Bluemotion Highline
« Одговори #164 на: 23 Јануари 2013, 13:54:18 pm »
Не е само за нашиот пазар,А3 е скоро секаде слабо продаван,многу слабо.Е сеа некој ако видел 2-3 низ град и си мисли дека многу ги има тоа е негов проблем.Муабетот најмногу ми беше дека самиот бренд се продава.Не,не се продава самиот бренд.

да знаеш само колку многу А3ки има, така зборуваш зошто не те интересира и не ги приметуваш, во однос на цената што ја имаат и те како се продавани