Верувам дека некому ќе му биде од корист темава:
Во гаража (подземна) АХ-от палеше од прва, се до пред неколку дена кога нагло залади. ОК, си викам, грејачите отишле иако се скоро заменети, али шта је ту је. 500 денари по грејач и 200 денари замена комплет во Цитроен Дац. Отидов сабајлето да им ја оставам колата, ама мајсторот забележа флека под колата ... установивме дека тече нафта од Бош пумпата... јебига. ОК, годините си го прават своето, треба да се предихтува и тоа кај кого ако не кај Стојче-стотче
Они ја извадиле однеле кај него и монтирале назад. Грејачите се проверени - исправни се, а нафтата не се враќа во резервар или сл. Прво што приметив е дека на мала гас сецка, особено кога е ладна, ама и кога е топла. Се јавив и ми рекоа дека можда треба да се прештелува да не работи на ниска гас ... Пак палеше тешко на ладно (мада подобро од претходно) и чадеше син чад и смрдеше на нафта, незнам, уље ... Се тресеше колата, како да кашла-го загадив цело маало. У мајката, си викам, можда е од горивото, а точам исклучиво на Мак Оил демек као подобра...со адитиви
Ај си викам, да стаам и од Мак Петрол нафта - исто, ај и адитив у горивото .. исто, ај и двотактол и што уште не - џабе. Морав да ја однесам пак кај Васко и ја оставив таму. Претпоставка моја е дека ребрастиот каиш не е наместен како што треба. АХ-от НИКАД не чадел или смрдел на гориво, или уље, а компресија има невидена (има само 80к поминато). Заменето е све по книга, па и порано ... Не троши антифриз ни уље НИ КАПКА ! Заменети се гумиците на вентили пред два-три месеци и вентилите се наштелувани... Се надевам дека ќе го средат како што треба, прошли пат го изнафалив и него ... некои малери ме бијат или уроци у задње време - страв ме фаќа више у пи.ку ма.ер