Автор Тема: Дизел изразено сецка на мала гас на ладно, а и на загреан мотор ...  (Прочитано 4474 пати)

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
имаш и гумица една истискај ја да не примила воздух проклетијата па и од тоа да ти сецка....

Отсутен ace-106

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3468
Секоја чест stig се гледа дека си експерт-штета што не си во Скопје  :-\

Отсутен Jordan

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 219
сличен проблем на Peugeot 206 1.9D ( обичен дизел без турбо и со бош пумпа ) ито вака сецкаше на мала гас колата без разлика дали е загреана или ладна , однесена во овластениот сервис за пежо ( еуроимпекс ) и испадна дека било  испукано некое црево ја средија за помалце од 1000ден , додека другиве мајтори велеа дека е до бош пумпата и уште што ли не ... а тоа небеше возможно бидејки колата имаше 50.000км ( први газди )

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Ај вака по целиов муабет можам ова да го претпоставам.
1-Плаво бел дим или бел дим од ауспух е пре рание палење иам и оштро работење и тешко врти...... Секоја бош пумпа се дотерува на палење.
2-Сецкање на мала гас или не битно кога при возење или работа на моторот е воздух во системот од резервар па АЦ пумпа па она мала рачна пумпица , филтер за гориво се до баш пумпа , а сигурно на прво палење малце потешко пали.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Хммм изглеа ко за беља кај мене се погодија двете работи :)
Прво можда некаде примало воздух (иако цревата што се проѕирни беа без меури и пумпицата фино си се „извакумира“) и потешко палеше тачно, ама и течеше стварно од бош пумпата, па ја носеле на предухтување кај Стојче (можно ли е да ми ја замениле со друга?).
Најверојатно и палењето го утнале при монтажа на Бош пумпата назад ... Чудно за професионалци т.е. сервис за Цитроен Дац кои не се од вчера, а и Васко им е еден од најискусните !

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Ипак на крај ФАЛА БОГУ добро испадна работата :)
Мајстор Васко и Сервис ДАЦ одлично си ја сработиле работата, али бошистот Стојче-Стотче ја утнал овој пат работата... случајно, претпоставувам. Имено, сменет е оној еден и единствен електронски дел на АХ-от :D, електронската дизна со зелено капаче или што ли да е. Сега за сега е све супер и како што си беше порано... Ќе видиме како ќе пали на ладново, дали ќе чади и ако чади каква боја ќе има чадот, дали ќе сецка на ниски вртежи  кога е ладна, ама и загреана (на ладно е поизразено) ...
Како и да е - препорака до сервис ДАЦ за совесно примената рекламација и беспрекорно завршената работа.
Од друга страна, трошокот на Стојче-Стотче нормално требаше да се плати (1400 денари), а пошто Васко му ги дал - јас му дадов 1500 на Васко, онака за зар - да тргне работата подмачкано ;D
Све је добро кад се добро сврши ;)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
djidji можат во дац да ми го средат алансерот/бендексот ? за француз се работи,нормално :D



Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Незнам, би требало пошто се баш за французи (јес да не се ауто-електричари :)) Појди, поздрави ги од мене (како Драган со црвениот АХ ме знаат) - Васко им е шеф, или ќе те упатат кај некој нивен соработник ... nikola_bb беше кај нив исто, имаше најефтина понуда, а и задоволен е од работата!

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Беше и недај боже пак да иде хаха. Тоа недај боже зашто тоа е скап и неизбежен дефект на пежо односно задниот трап-торзијата. Секоја чест дечките неколку души ги препорачаа и така и излезе супер си сработија

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
ок ќе си проверам за секој случај :)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6111
  • 69
Беше и недај боже пак да иде хаха. Тоа недај боже зашто тоа е скап и неизбежен дефект на пежо односно задниот трап-торзијата. Секоја чест дечките неколку души ги препорачаа и така и излезе супер си сработија

Што недај боже...Лагери на заден трап на пежо и цитроен се менуваат на 90 до 100 илјади км, како редовен сервис...Ако се помине ова време, ондак ти следи 250 до 300 евра, цел трап ;)
Навремен сервис чини околу 100-тина евра...
100-тина евра за 100 000 км многу???
Ондак не знам што да кажам ;)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Не така ок на 100 000 само кај мене малце повеќе продолжен беше интервалот хахах и затоа се смени се живо позади не само лагерите

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
мислам дека 200 евра беше се комплет за 306 дизел