Автор Тема: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum  (Прочитано 22995 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #105 на: 10 Декември 2012, 20:58:03 pm »
jas sakam da kupam akcii vo w, no prvin treba da mu namalam vrednosta.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #106 на: 10 Декември 2012, 22:20:16 pm »
Аманте бе...

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #107 на: 10 Декември 2012, 22:30:29 pm »
Навистина добар детаљ во Волвото се задните седишта, но не би дал 33.000 Е за него...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #108 на: 10 Декември 2012, 23:44:05 pm »



Ете го муабетот за Џулиета, коњи вс глупа додатна опрема.


Дајте мотор бре луѓе !

Samo kaj American muscle toa druze. ;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #109 на: 12 Декември 2012, 15:43:37 pm »
Би додал дека интересен момент е "frameless" внатрешен ретровизор, и дека обртомерот е кул... Иако е релативно непрецизен и бара навикнување, пак е кул (вертикален, од десната страна на брзиномерот) :)



Воланот многу убаво лежи во раце, и иако има троа многу контроли, пак не пречат или „прават гужва“ :)

Отсјајот на распоредот на брзините во самата рачка е многу интересен момент :)



Излишна ми е телефонската тастатура на средишната конзола... Мислам, 21век сме :)
Задната клупа е малце „исправена“, и има непотребни (непрактични) места за оставање ситниши (помеѓу седечката површина и вратата). Повисоки луѓе може да се маваат во кровот :)

Багажникот е со релативно тесен отвор (ко за Волво :)) и со многу безвезна „скала“, која и тек како би пречела при товарење со спуштени задни седишта. Лекот се нуди во облик на дополнителна подигната „платформа“, со која се израмнува подот.

Пар прекрасни дизајнерски моменти, што мене многу ми направија мерак:

   
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #110 на: 12 Декември 2012, 16:01:00 pm »
like bre!

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #111 на: 12 Декември 2012, 16:01:41 pm »
Супер си е Волво, како и секогаш :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Anton

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 825
Одг: CARclub Тест: Volvo V40 1.6 D2 Summum
« Одговори #112 на: 13 Декември 2012, 17:21:24 pm »
ја мислам цената си е ок, земајќи ги сите факти во предвид дека е фул опрема и премиум компакт, доволно си е поскап од VW (i ostali) а сепак според мои неофицијални информации (бидејќи не можам да ги најдам ценовниците од мерц и бмв) е околу 5-10к поефтино од истите.

-треба да се земе во предвид дека в40 е поголемо во сите правци од скоро сите конкуренти вклучувајќи ги и бмв и мерц, НО сепак има помало меѓуоскино растојание, што резултира со помал простор во внатрешноста.

-во однос на моторот, јас лично би забранил вакви мотори во овие така наречени премиум класи, под 10 до 100 би требало да има едно возило за да биде, да речеме, со солиден мотор.

-голема предност даваат сигурносните системи кои ги тестиравме на томе, али не фукнционираат на ако пешакот е вработен во влада, изгледа истите имаат некој блокатор :) бидејќи рики кога застана пред кола, волвото не закочи. така да изгледа уште има да поработат на ова, или само се погоди некој баг во моментот.

-мое лично мислење, е сепак дека во оваа класа не споредлив е бмв, без разлика на не совршениот фејслифт кој го доби. бидејќи премиум бренд, повторно според мене, заслужува заден погон. и имајќи лично искуство (не мое, на другар :) ) со 520d која моќност и рафинираност ја има моторот, не би можел да замислам како би делувало тоа во полесниот 120d

- малце да се свртиме кон мерцедес а класа, дизајнот е речиси совршен, нешто што нема теоретски шанси да го помешаш со нешто друго ниту пак има шанси да не го забелжиш во сообраќај, НО пак, се потпирам на моето лично мислење, не смее да се дозволи преден погон во оваа класа. плус некои неофицијлни информации гласат дека некои од моторите кое може да се најдат во а класата потекнуваат од рено, што според мене не би смеело, бидејќи кога веќе плаќам 30-40к за мерц нејќам рено мотор да возам кој го има за 12к

секако ова го пишувам без лично искуство со ниедно од горните возила, ова е само мое гледиште од страна во кое се вклучени само некои факти кои може да се најдат на нет.
Jay Leno: Racecar driving is like sex. All men think they are good at it but...