Автор Тема: Opel Vectra 2.0 DTI  (Прочитано 15139 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Opel Vectra 2.0 DTI
« на: 17 Април 2011, 18:33:32 pm »
Temava ja otvoram so cel da me informirate poveke okolu ovoj Opel-ov motor.Moj drugar (koj ne e clen na klubov) saka da kupi vakva Vectra i sakam da mu pomognam malku pa sekoja pomos i informacija e dobredojdena.Jas licno ako se prasuvam ne bi zel Opel Dizel,no ete toj e zagrean pa so da mu pram...Najmnogu me interesira dali ovoj motor gi ima istite problemi kako predhodniott odnosno pregrevanje i slicno....odnapred blagodaram
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #1 на: 17 Април 2011, 20:38:29 pm »
Мислам дека овој мотор и претходниот немаат ниедна  допирна точка,претходниот беше катастрофа :-\
Овој моторче е многу добро и брзо во вектра па така би рекол нека си земе со ваков мотор
Едина  заебанција е дека ако потреба да се вади мењачот многу тешко се вади и има бааѓи работа  :)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #2 на: 20 Април 2011, 00:18:27 am »
Drugarceto si ja kupi,pa ke vidime kakva ke bidi  ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #3 на: 20 Април 2011, 01:05:13 am »
lele ma ke ti ebem vektra dti vcera mi donesoa u servis za opravka standart za opel elektrika na stakla centralno i sl. ja simnav u garaza ja rabotev do pokasno i si vikam aj ke ja ostaam utre ke ja izvadam, idam sabajle da ja izvadam od garaza da ja ostaam pred servis za da si ja zemat i uste malce sto ne ja poliv so benzin za da ja zapalam...verglav edno 100 pati smeniv tri akumulatori i na kraj ja palev so kabli morav da piknam kola use edna ja verglav uporno dobri 6-7 min za da digne kompresija(a na kilometraza 236.000)...edno ne mi e jasno kako ne rikna alanserot...

pouka: DIZEL NIKAT U ZIVOT
« Последно менување: 20 Април 2011, 01:07:16 am google »

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #4 на: 20 Април 2011, 02:02:01 am »
i jas bev skeptik i go terav da si zemi Audi A4 (toj bese zagrean poveke za Audi),i na kraj otide na Opel...da mu e arna srekata,pa drugoto turi mu k...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #5 на: 20 Април 2011, 18:38:16 pm »
236000 има поминато, на шалтабла и уште 200 000 вратени назат :)

Ризо има пасат со 200-220 000 км и пали као бензинец... и не се слуша како работи, многу сум изненаден... од тој мотор 1.9 тди со 110 кс

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #6 на: 20 Април 2011, 19:01:06 pm »
edno e Volkswagen-ov motor so 200.000km,a sosem drugo e Opelov motor so 200.000km...zboruvam za dizel...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #7 на: 20 Април 2011, 19:05:15 pm »
edno e Volkswagen-ov motor so 200.000km,a drugo e Opel-ov motor so 200.000km...zboruvam za dizel...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #8 на: 20 Април 2011, 19:08:53 pm »
Epa jbg, ja pravam sporedba...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #9 на: 20 Април 2011, 19:12:08 pm »
tocno taka,samo te nadopolniv ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #10 на: 20 Април 2011, 23:54:18 pm »
236000 има поминато, на шалтабла и уште 200 000 вратени назат :)

Ризо има пасат со 200-220 000 км и пали као бензинец... и не се слуша како работи, многу сум изненаден... од тој мотор 1.9 тди со 110 кс
Море Рики и јас сум приметил 110 кс што се од волсваген работат као бензин бе,не се слуша кло-кло
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #11 на: 21 Април 2011, 00:36:00 am »
ke pocne kaj i da e, kako gi jade bregastite toj motor...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #12 на: 21 Април 2011, 00:40:38 am »
ke pocne kaj i da e, kako gi jade bregastite toj motor...
na 200.000km i poveke od toa,ne me cudi ako pocni da javuva nekoi defekti bilo koj motor....ako ne javi krupen defekt ama nekoi sitnici obavezno,samo nie se maltretirame so tie raboti zaradi toa sto standardot nie takov i sakame da pominime 500.000km bez nisto da smenime...zatoa ke si zemis 325 TD i ke si teras raet :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #13 на: 21 Април 2011, 01:32:04 am »
За фолцваген мотор немам зборови, татко ми има службена голф 3ка, ја возат повеке луге и дури на 300 000 ја отвори, да го освежи моторот... и сеа има 500 000 и уште е во солидна состојба машината сабајле пали као мина...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14230
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Vectra 2.0 DTI
« Одговори #14 на: 21 Април 2011, 02:15:39 am »
A sto mislis za Volkswagenov-iot 2.0TDI poso imam citano vo poveke spisanija deka trosi maslo kako budala...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D