Денес да се пофалам го средив моторчето....
Тиња тиња калови излегоа не шала...
Собира 2,5 литри масл... 4! Литра настегале претходно...
Го исчистив карбураторот
Го исчистив филтерот за воздух...чистење како од фабрика
Нови кабли силиконски Bosch
Нови свеќици Bosch W8AC
Нови црева за бензин, тоа што излегува од кабината и влегува во моторот и цревото од резервоар што влегува во кабина. Тоа кај резервоарот беше скинато...течеше бензин упм! Сеа се надевам не е скинато некаде цревото во тунелот...
Го извадов филтерот ставен кај моторот, ќе си биди оригинално без филтер.
Нов каиш на алтернатор исто Bosch.
Ги отворив сите добоши...сите гуртни се за менување
како што и претпоставував...со тоа што задните се оригиналните од 67...
Имаат „месо“ ама остареа и не се веќе за возење...
Треба плус да ги рамнам добошите дур да најдам нови.
Јабучиците сигурен бев дека треба да се менуваат ...7 години стоена кола на тркала...
И електриката...фарови...свирки...жмигавци...се треба пресредување...
После то...една регистрација и на „дување“ до Скопје