добро е ти текнало нели го продаде што бидна?
абе... се нешто замени ми нудеа... те астри, те алфи, те голфови, те пасати, те незнам што се уште не... и пари ми даваа до 2850 стигнаа, не го дадов за тие пари... а во се што ке седнев се осекав како на камењана да седам на црногорско приморје... неудобно, круто, мало, тесно, жуља на гз, жуља на грб, воланот меѓу нозе, нема елеганција и комодитет на возење... да по прегледни се сите зашто се помали, ама... денот огреа кога постирав да се заклучи темата за продажба, и одлуката падна... НЕ ГО ПРОДАВАМ за жива глава... а и самоил (мајстор експерт за волво) ми го рече истото... еднаш си седнал во волво, никад више нема да смениш бренд, се ке ти биде по штуро... и во право бил...
а и он е таков, еве веке бог зне кое волво по ред го купува... од италија му донесоа волво серија с70 со Т5 мотор... го возев... ентериерот е ист со мојот ама машината му е страва... со чипување и ред глупости што ги направи му извади 320 коња... колата едвај се додржува кога ке уклучи турбината... и затоа и се одлучив и јас, ке зимам едно такво волво од бугарија, може и удрено и ке правам спортски караван а сепак елегантен и удобен и за долго возење и за кратки релации... посочи ми ти или било кој кола што ги може сите 3 работи одеднаш? нема, само со волвото тоа се може... затоа НЕ ГО ДАВАМ... од тогаш до сега му дотурив подигачи на амортизери од зади, у му убацив сензори за паркинг (нуме ги местеше, член на форумов го има во темите за продажба)...
а башка колава си има и метан бе... во плимонт викаат тој метански уред чини 1800 евра да се монтира... со карбонска боца е... така да ке се гледаме на некои следни средби со него...
ауууу... ама се изнапишував....