Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 467966 пати)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7565
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #900 на: 13 Септември 2011, 12:39:52 pm »
2.0 TURBO 200 ps.

80-120 5th gear:

koj znae da broi do deset? ;D

Не е хумано оваа кола да се вози во 5та 100... 2ра треба за таа брзина :D :D

А и колку се сигурни овие тестови... Ако сакате тест на ГТИ, Томи нека направи :D
ЈА направив клипче со забрзување од 60-100, ама тоа веќе не е стандарно време за ГТИ, повеќе КС има мојот...
Ми останаа дома во мобилниот, ке пренесам да го качат клипчето, па ке го постирам тука...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #901 на: 13 Септември 2011, 17:45:28 pm »
Dizel kombeto so 150ks odi za 5 sekundi, GTI turbo benzinecot so 200ks za 9.
да ама комбето не оди поќе од 170км/х,а ГТИ турбо оди 230 + (не ми се верува дека ова го пишувам за ГОЉФ,ама ептен ја тупиш),така да олабај малку со еластичност и забрзувања  ;)

Pa neli toa uste pogolema sramota za sportskiot benzinec?
комбето(кога веќе правиме муабет за комбе) е направено повеќе на компресија + тука игра голема улога и менувачот (кој кај комбето пократки се брзините),итн.итн

Koga veke gi spomna brzinite...

Kombeto dizelas vo 5ta pri 190kmh odi na ~4200 rpm, dodeka GTI negoduva na 5200 rpm. GTI ima pokratki brzini ;D
кое комбе оди 190км/х  ??? марка  ??? модел ???
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #902 на: 13 Септември 2011, 17:54:57 pm »
@Mecheto Volkswagen Transporter T5 2.5L 5 cylinder TDI producing 128 kW (174 PS; 172 bhp) & 400 N·m (300 lb·ft) of torque.

Во Македонија вакво е возено до 220
« Последно менување: 13 Септември 2011, 17:58:14 pm mmm121 »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #903 на: 13 Септември 2011, 18:38:28 pm »


Alfa Romeo MiTO QV 80-120 in 3.9 sec   ;)



Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #904 на: 13 Септември 2011, 18:40:34 pm »
во трета?

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #905 на: 13 Септември 2011, 18:41:30 pm »
@Mecheto Volkswagen Transporter T5 2.5L 5 cylinder TDI producing 128 kW (174 PS; 172 bhp) & 400 N·m (300 lb·ft) of torque.

Во Македонија вакво е возено до 220

под комбе се подразбира товарно(не моноволумен),е сега јас имам возено 10 различни комбиња,кои со посилен мотор кој со послаб,и толкава крајна брзина не сум остварил,со Фиат ДукаТО 2.8 џтд и 150 кс,не одеше поке од 175км/х....значи зборам за КОМБЕ,а не моноволумен
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #906 на: 13 Септември 2011, 18:43:11 pm »
во трета?

3.9 секунди, и у прва ако сака нека е ;D ;D ;D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #907 на: 13 Септември 2011, 18:53:29 pm »
@Mecheto Volkswagen Transporter T5 2.5L 5 cylinder TDI producing 128 kW (174 PS; 172 bhp) & 400 N·m (300 lb·ft) of torque.

Во Македонија вакво е возено до 220

под комбе се подразбира товарно(не моноволумен),е сега јас имам возено 10 различни комбиња,кои со посилен мотор кој со послаб,и толкава крајна брзина не сум остварил,со Фиат ДукаТО 2.8 џтд и 150 кс,не одеше поке од 175км/х....значи зборам за КОМБЕ,а не моноволумен

Transporter е моноволумен а хаха а BMW 3 е градски компакт за тебе

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #908 на: 13 Септември 2011, 18:58:17 pm »
@Mecheto Volkswagen Transporter T5 2.5L 5 cylinder TDI producing 128 kW (174 PS; 172 bhp) & 400 N·m (300 lb·ft) of torque.

Во Македонија вакво е возено до 220

под комбе се подразбира товарно(не моноволумен),е сега јас имам возено 10 различни комбиња,кои со посилен мотор кој со послаб,и толкава крајна брзина не сум остварил,со Фиат ДукаТО 2.8 џтд и 150 кс,не одеше поке од 175км/х....значи зборам за КОМБЕ,а не моноволумен

Transporter е моноволумен а хаха а BMW 3 е градски компакт за тебе
Па ако не се лажам ги има во супер луксузна патничка верзија(која и те како е различна од товарната верзија),е сега за моноволумен малку се збунив,го изумив  моделот Шаран
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #909 на: 13 Септември 2011, 19:08:21 pm »

Па ако не се лажам ги има во супер луксузна патничка верзија(која и те како е различна од товарната верзија),е сега за моноволумен малку се збунив,го изумив  моделот Шаран
[/quote]

Sharan, Touran се моноволумени инаку колку за информација Transporter во патничка варијанта е потежок од истиот во товарна варијанта со сите тие тапацири седишта изолации и триста други тракатанци а ако зборуваме  за товарено комбе со неговата фул носивост е тогаш е друг муабетот....

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #910 на: 13 Септември 2011, 19:13:03 pm »

Па ако не се лажам ги има во супер луксузна патничка верзија(која и те како е различна од товарната верзија),е сега за моноволумен малку се збунив,го изумив  моделот Шаран

Sharan, Touran се моноволумени инаку колку за информација Transporter во патничка варијанта е потежок од истиот во товарна варијанта со сите тие тапацири седишта изолации и триста други тракатанци а ако зборуваме  за товарено комбе со неговата фул носивост е тогаш е друг муабетот....
[/quote]
за потежок е потежок,али не ми се верува дека моторот во двете им е исто ‘штелован‘.....во товарната верзија мора да биди набиен повеќе на компресија(одколку во патничката верзија),а тоа се должи кога би било товарено да си оди без проблем,а не на некоја угорнина да неможиш да качиш.....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #911 на: 13 Септември 2011, 19:16:01 pm »
+1000 od iskustvo, cedi kolku sakas tovarno kombe, ne idat poveke obrtaite od patnicko so ist motor, ima drug menuvac i odnos na brzini sl

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #912 на: 13 Септември 2011, 19:17:21 pm »
+1000 od iskustvo, cedi kolku sakas tovarno kombe, ne idat poveke obrtaite od patnicko so ist motor, ima drug menuvac i odnos na brzini sl
тоа и јас го зборувам Нуме,само нема кој да ме разбери  ;) :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #913 на: 13 Септември 2011, 19:19:47 pm »
eve ima ne sum laik a ne se i mnogumina drugi  ;)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14722
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #914 на: 13 Септември 2011, 19:24:12 pm »
eve ima ne sum laik a ne se i mnogumina drugi  ;)
со тебе увек се разбираме  ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D