Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 422148 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #180 на: 01 Февруари 2011, 08:33:46 am »
Џиџи, наснимај во 4та и 5та.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #181 на: 01 Февруари 2011, 09:17:16 am »
Бајаги ми изгледа стартен Колтот со трета. Ако сменис во трета во 80км/ч ке извадиш подобро време.

клето машинче е.....па што знам..можеби....но ретко кој од поновите бензинци врте до 7000 рпм....не е мивек .....лансерот исклучува на 6800
Штосот не е во тоа да го исцедиш до крај моторот до последен вртеж, туку да го извлечеш најдоброто од него. Како што ми изгледа, над 5500 Колтот почнува да губи вртежен момент. Што значи дека треба да почен да шалтуваш веднаш после 5500 вртежи.
На пример на Поло 1,2, над 5300-5400 дури забележливо почнува да губи сила моторот иако исклучува на 6100 +-

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #182 на: 01 Февруари 2011, 13:06:00 pm »
Бајаги ми изгледа стартен Колтот со трета. Ако сменис во трета во 80км/ч ке извадиш подобро време.

клето машинче е.....па што знам..можеби....но ретко кој од поновите бензинци врте до 7000 рпм....не е мивек .....лансерот исклучува на 6800
Штосот не е во тоа да го исцедиш до крај моторот до последен вртеж, туку да го извлечеш најдоброто од него. Како што ми изгледа, над 5500 Колтот почнува да губи вртежен момент. Што значи дека треба да почен да шалтуваш веднаш после 5500 вртежи.
На пример на Поло 1,2, над 5300-5400 дури забележливо почнува да губи сила моторот иако исклучува на 6100 +-
Точно. А за 1.2 12V ако зборуваш, а претпоставувам не тоа си е одлично до 6100, зошто максимална сила му е на 5400, така да менување до крај е ок. А за 1.2 обичното кое има максимална сила на 4700 вртежи се сложувам, губи сила над 5500. На не дојде до забуна.

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #183 на: 01 Февруари 2011, 15:29:28 pm »
9 секунди 60-100кмх во 4та е најдобар резултат за бензинец досега (заедно со маздата). Многу добар Лансер.

ќе ти дадам да го извозиш да видиш како оде...и да видиш дека лепе на седиште....страшно добро ми е разработен..а од 0 до 100 го гледаш....под 10 и пол е

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #184 на: 01 Февруари 2011, 15:31:57 pm »
Бајаги ми изгледа стартен Колтот со трета. Ако сменис во трета во 80км/ч ке извадиш подобро време.

клето машинче е.....па што знам..можеби....но ретко кој од поновите бензинци врте до 7000 рпм....не е мивек .....лансерот исклучува на 6800
Штосот не е во тоа да го исцедиш до крај моторот до последен вртеж, туку да го извлечеш најдоброто од него. Како што ми изгледа, над 5500 Колтот почнува да губи вртежен момент. Што значи дека треба да почен да шалтуваш веднаш после 5500 вртежи.
На пример на Поло 1,2, над 5300-5400 дури забележливо почнува да губи сила моторот иако исклучува на 6100 +-

можно е....ќе го пробам и така....но го мењав улјето немам ни 100 киломнетри поминато..треба малце да омекне.....

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #185 на: 01 Февруари 2011, 16:44:07 pm »
можно е....ќе го пробам и така....но го мењав улјето немам ни 100 киломнетри поминато..треба малце да омекне.....

ШТО? А-хахахааа!!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #186 на: 01 Февруари 2011, 17:05:47 pm »
9 секунди 60-100кмх во 4та е најдобар резултат за бензинец досега (заедно со маздата). Многу добар Лансер.

ќе ти дадам да го извозиш да видиш како оде...и да видиш дека лепе на седиште....страшно добро ми е разработен..а од 0 до 100 го гледаш....под 10 и пол е
Се гледа, супер си оди.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #187 на: 01 Февруари 2011, 19:14:17 pm »
Џиџи, наснимај во 4та и 5та.
Hehe, mene toa vreme (9sek) mi e vo treta :) Ne sakam da se brukam i da si ja rasipam petkata :D btw Mitsubishi i Honda ... RESPECT !!!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #188 на: 01 Февруари 2011, 20:11:51 pm »
Џиџи, наснимај во 4та и 5та.
Hehe, mene toa vreme (9sek) mi e vo treta :) Ne sakam da se brukam i da si ja rasipam petkata :D btw Mitsubishi i Honda ... RESPECT !!!

Jas vozam kola na greenje, vide za kolku sekundi odi vo treta?  ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #189 на: 01 Февруари 2011, 21:12:21 pm »
Џиџи, наснимај во 4та и 5та.
Hehe, mene toa vreme (9sek) mi e vo treta :) Ne sakam da se brukam i da si ja rasipam petkata :D btw Mitsubishi i Honda ... RESPECT !!!

Jas vozam kola na greenje, vide za kolku sekundi odi vo treta?  ;D

Nemoj da ti go pustam Filip ...

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #190 на: 01 Февруари 2011, 22:32:47 pm »
можно е....ќе го пробам и така....но го мењав улјето немам ни 100 киломнетри поминато..треба малце да омекне.....

ШТО? А-хахахааа!!

стално кога го мењам улјето на било која кола првите 200 300 км ми е по спора...дали јас така осеќам појма немам....за тоа и во контекст на реченицата така кажав да омекне:):)......

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #191 на: 01 Февруари 2011, 22:36:28 pm »
Џиџи, наснимај во 4та и 5та.
Hehe, mene toa vreme (9sek) mi e vo treta :) Ne sakam da se brukam i da si ja rasipam petkata :D btw Mitsubishi i Honda ... RESPECT !!!

:):) јапанците се одлични.....прима оде .....треба турбо....не дека не....уште од 1300 1400 рпм да те лепе.....но и вака е доволно.....едно 1.3 моторче со 75 кс.....оде страшно.....на ауто пут возам 120 5та...стискам пна гас оде до 180 без проблем.....

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #192 на: 02 Февруари 2011, 09:38:32 am »
стално кога го мењам улјето на било која кола првите 200 300 км ми е по спора...дали јас така осеќам појма немам....за тоа и во контекст на реченицата така кажав да омекне:):)......

Неее бе друже какво омекнување какви бакрачи. Финтата на маслото е во тоа секогаш да има константни перформанси а не да „омекнува“.
Или тебе така ти се чини после менување на маслото или ти го преполнуваат далеку над максимум па имаш замастени свеќици, поголем отпор на моторот додека го согори вишокот. Не знам како на друг начин да го објаснам тоа...

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #193 на: 02 Февруари 2011, 12:26:14 pm »
стално кога го мењам улјето на било која кола првите 200 300 км ми е по спора...дали јас така осеќам појма немам....за тоа и во контекст на реченицата така кажав да омекне:):)......

Неее бе друже какво омекнување какви бакрачи. Финтата на маслото е во тоа секогаш да има константни перформанси а не да „омекнува“.
Или тебе така ти се чини после менување на маслото или ти го преполнуваат далеку над максимум па имаш замастени свеќици, поголем отпор на моторот додека го согори вишокот. Не знам како на друг начин да го објаснам тоа...

добро..јас грешка се изразив..иначе за допуната....скоро до максимумот е..таман си е....да мене така ми се чине,,исто и на лансерот кога го мењам на сервисот...си идам назад накај кавадарци и по трома ми колата првите 200 км...што знам.....

Отсутен gorgasmatron

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 180
  • i am the way
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувањ
« Одговори #194 на: 02 Февруари 2011, 12:43:29 pm »
стално кога го мењам улјето на било која кола првите 200 300 км ми е по спора...дали јас така осеќам појма немам....за тоа и во контекст на реченицата така кажав да омекне:):)......
Неее бе друже какво омекнување какви бакрачи. Финтата на маслото е во тоа секогаш да има константни перформанси а не да „омекнува“.
Или тебе така ти се чини после менување на маслото или ти го преполнуваат далеку над максимум па имаш замастени свеќици, поголем отпор на моторот додека го согори вишокот. Не знам како на друг начин да го објаснам тоа...

добро..јас грешка се изразив..иначе за допуната....скоро до максимумот е..таман си е....да мене така ми се чине,,исто и на лансерот кога го мењам на сервисот...си идам назад накај кавадарци и по трома ми колата првите 200 км...што знам.....



najverojatno ti e na psihicka baza.. ne veruvam deka stavaat nekoe sranje ulje sto bi vlijaelo taka :)
« Последно менување: 02 Февруари 2011, 12:46:24 pm Banzai »