Автор Тема: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања  (Прочитано 466485 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #840 на: 27 Август 2011, 17:31:32 pm »
озбилно бе,ај нека падни некоја трка,еве ако неќите вие,дај нека се понуди некој со мене,па ко ке се собериме некаде,ке се пробаме,онака за разонода,и да има после за шо да полемизираме  :D ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #841 на: 27 Август 2011, 17:42:21 pm »
Спортекс, нека има камера на старт и на 400 метра а ја и ти и така ќе мора да се тркаме минимум на километар, до првото избацување од обиколница.  ;D

Сакаш да кажеш да се пуштиме на 1.000 метра со мерење и на 400...тоа ли?

И ако еден тепа на 400 а друг на 1000 како со Саше, кој ќе биде победник?



На 400, тоа е драг трка.

Само на 400 ?

Епа тогаш земи ја твојата десна рака...свиткај ги двата крајни прста до најмалиот...свиткај го показалецот и тоа шо ќе остане....е одговорот мој!

Паметна одлука, A4 2.0 TDI е побрзо од твоето.

Кој рече дека не е ?




Ти ја спомна трката со Саше.


Иначе на 1000 метра не верувам дека ме престигна.


Камерата е точно на 1600 метра, на 7 секунда колите се изедначени. Тука ја убацувам во 5 та, или секунда две порано и предноста која ја имав се изгуби.

Таман работа ако Кола не е побрза од Џипче....глупости!
Од друга страна...!
Ај сега земи врати се назад и види ја на Лоши Патишта приказната за Велешко Брдо..!

И види го аудито на Саше на тој другиот сајт, со 100/ка како трга да го качува и до која брзина стига...и колку брзо...па после опули го АСХ/от на истото место, само старт од место и тоа не е старт туку до 3/та обично шалтање пошто од спореден пат се приклучив...па после ќе праиме муабет...за моторите?

Километражата на А ЕС ИКСОТ треба да ја однесеш на баждарење, има видео каде кола која вози 200 е побрза од камионетчето кое иде 220 ;D ;D ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #842 на: 27 Август 2011, 17:59:16 pm »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #843 на: 27 Август 2011, 18:00:33 pm »
Ти да одиш nа мајстор да ти испуштат воздух од главата...ти прима од негде! ;D

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #844 на: 27 Август 2011, 21:29:38 pm »
Вие одамна немате споделено пивце, си фалите еден на друг ;D

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #845 на: 27 Август 2011, 23:25:26 pm »
Што ви е на вас 1600 метри!??!? Па да не имате Форд ГТ или Випер!? Многу јасно дека 402 метри е драг трка, повеќе од тоа е за екстремно брзи коли кои имаат екстремно забрзување 100-250. Вашиве дал господ 10 минути ќе убрзаваат и до 210-220 ќе стигнат. После 402 метри овие коли ќе се влечкаат до крајната линија со промена во брзината од помалку од 40-50кмч. Тоа се глупости.

Ама, нели кој како сака. Јас рецимо мразам стартови зошто се упропастува колата со нив, и ми се нереални. 10-20кмч летечи старт и до 402 метри, светска работа.

Како што ветив...денес снимив едно клипче на автопат од патарина Градско на правото накај Велес.

Должината на правец е негде околу 1.200 метра (што ќе забележите од клипот бидејќи одометарот беше ресетиран и стои на бордот).

Целта ми беше да ги потврдам кажувањата на поискусниот колега  Deni околу бесмисленоста на трката на 1.600 метри...односно потврда или негирање на неговата теорија дека мојата кола нема да качи повеќе од 40/до 50 км на час од 402 до крајна линија од 1.600 метри.

Како што се гледа од видеото, брзината на 400 метри е околу 140 км на час...а до крај на клипот то ест до некде 1.100 метри брзината се покачува на нешто повеќе од 190 км на час.
Брзината се наголеми за 50 км на час до 1.100 метри...до крај на трка од 1.600 метри има уште 500 метра или по слободна проценka  мојот автомобил ќе ја достигне својата максимална брзина.

Што значи разликата ќе биде некаде околу 80 км на час од 400 до 1.600 метра што не се совпаѓа со теоријата на мојот поискусен колега.

А за 10-те минути на Дени потребни за моето возило да стигне до 210...мислам излишно е и да се коментира...нели?

Повелете:
« Последно менување: 27 Август 2011, 23:48:17 pm Sportex »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #846 на: 27 Август 2011, 23:32:38 pm »
Браво Мајсторе!!! 9 сек до 100 км/h или 18 сек 402 м

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #847 на: 27 Август 2011, 23:35:40 pm »
Што ви е на вас 1600 метри!??!? Па да не имате Форд ГТ или Випер!? Многу јасно дека 402 метри е драг трка, повеќе од тоа е за екстремно брзи коли кои имаат екстремно забрзување 100-250. Вашиве дал господ 10 минути ќе убрзаваат и до 210-220 ќе стигнат. После 402 метри овие коли ќе се влечкаат до крајната линија со промена во брзината од помалку од 40-50кмч. Тоа се глупости.

Ама, нели кој како сака. Јас рецимо мразам стартови зошто се упропастува колата со нив, и ми се нереални. 10-20кмч летечи старт и до 402 метри, светска работа.

Како што ветив...денес снимив едно клипче на автопат од патарина Градско на правото накај Велес.

Должината на правец е негде околу 1.200 метра (што ќе забележите од клипот бидејќи одометарот беше ресетиран и стои на бордот).

Целта ми беше да ги потврдам кажувањата на поискусниот колега  Deni околу бесмисленоста на трката на 1.600 метри...односно потврда или негирање на неговата теорија дека мојата кола нема да качи повеќе од 40/до 50 км на час од 402 до крајна линија од 1.600 метри.

Како што се гледа од видеото, брзината на 4 метри е околу 140 км на час...а до крај на клипот то ест до некде 1.100 метри брзината се покачува на нешто повеќе од 190 км на час.
Брзината се наголеми за 50 км на час до 1.100 метри...до крај на трка од 1.600 метри има уште 500 метра или по слободна проценka  мојот автомобил ќе ја достигне својата максимална брзина.

Што значи разликата ќе биде некаде околу 80 км на час од 400 до 1.600 метра што не се совпаѓа со теоријата на мојот поискусен колега.

А за 10-те минути на Дени потребни за моето возило да стигне до 210...мислам излишно е и да се коментира...нели?

Повелете:


Иди бе бегај, не го возиш ко што треба, џипчево е ненормално брзо.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #848 на: 28 Август 2011, 01:21:23 am »
Rekov ke ubrzavaat 10 minuti i do 210 ke stignat. :) Fala za videoto Sporteks, bas mi e milo koga ke vidam vakvi raboti od nas covek!

Отсутен Filip

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #849 на: 28 Август 2011, 15:53:55 pm »
Што ви е на вас 1600 метри!??!? Па да не имате Форд ГТ или Випер!? Многу јасно дека 402 метри е драг трка, повеќе од тоа е за екстремно брзи коли кои имаат екстремно забрзување 100-250. Вашиве дал господ 10 минути ќе убрзаваат и до 210-220 ќе стигнат. После 402 метри овие коли ќе се влечкаат до крајната линија со промена во брзината од помалку од 40-50кмч. Тоа се глупости.

Ама, нели кој како сака. Јас рецимо мразам стартови зошто се упропастува колата со нив, и ми се нереални. 10-20кмч летечи старт и до 402 метри, светска работа.

Како што ветив...денес снимив едно клипче на автопат од патарина Градско на правото накај Велес.

Должината на правец е негде околу 1.200 метра (што ќе забележите од клипот бидејќи одометарот беше ресетиран и стои на бордот).

Целта ми беше да ги потврдам кажувањата на поискусниот колега  Deni околу бесмисленоста на трката на 1.600 метри...односно потврда или негирање на неговата теорија дека мојата кола нема да качи повеќе од 40/до 50 км на час од 402 до крајна линија од 1.600 метри.

Како што се гледа од видеото, брзината на 400 метри е околу 140 км на час...а до крај на клипот то ест до некде 1.100 метри брзината се покачува на нешто повеќе од 190 км на час.
Брзината се наголеми за 50 км на час до 1.100 метри...до крај на трка од 1.600 метри има уште 500 метра или по слободна проценka  мојот автомобил ќе ја достигне својата максимална брзина.

Што значи разликата ќе биде некаде околу 80 км на час од 400 до 1.600 метра што не се совпаѓа со теоријата на мојот поискусен колега.

А за 10-те минути на Дени потребни за моето возило да стигне до 210...мислам излишно е и да се коментира...нели?

Повелете:


звер...

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #850 на: 28 Август 2011, 19:27:03 pm »
Партал ке ве напраам :))) 0-100 7 секунди:)))

1300 кубика, 101 кс, тежина 780 со фул резервар... а коа било фул... стално по 10 литри :)

+ К&N Филтер
+ Inox oд грана
+ Тркачки кабли и свекици
+ Палење во рание 5 степени :)

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #851 на: 28 Август 2011, 19:35:31 pm »
Што ви е на вас 1600 метри!??!? Па да не имате Форд ГТ или Випер!? Многу јасно дека 402 метри е драг трка, повеќе од тоа е за екстремно брзи коли кои имаат екстремно забрзување 100-250. Вашиве дал господ 10 минути ќе убрзаваат и до 210-220 ќе стигнат. После 402 метри овие коли ќе се влечкаат до крајната линија со промена во брзината од помалку од 40-50кмч. Тоа се глупости.

Ама, нели кој како сака. Јас рецимо мразам стартови зошто се упропастува колата со нив, и ми се нереални. 10-20кмч летечи старт и до 402 метри, светска работа.

Како што ветив...денес снимив едно клипче на автопат од патарина Градско на правото накај Велес.

Должината на правец е негде околу 1.200 метра (што ќе забележите од клипот бидејќи одометарот беше ресетиран и стои на бордот).

Целта ми беше да ги потврдам кажувањата на поискусниот колега  Deni околу бесмисленоста на трката на 1.600 метри...односно потврда или негирање на неговата теорија дека мојата кола нема да качи повеќе од 40/до 50 км на час од 402 до крајна линија од 1.600 метри.

Како што се гледа од видеото, брзината на 4 метри е околу 140 км на час...а до крај на клипот то ест до некде 1.100 метри брзината се покачува на нешто повеќе од 190 км на час.
Брзината се наголеми за 50 км на час до 1.100 метри...до крај на трка од 1.600 метри има уште 500 метра или по слободна проценka  мојот автомобил ќе ја достигне својата максимална брзина.

Што значи разликата ќе биде некаде околу 80 км на час од 400 до 1.600 метра што не се совпаѓа со теоријата на мојот поискусен колега.

А за 10-те минути на Дени потребни за моето возило да стигне до 210...мислам излишно е и да се коментира...нели?

Повелете:


Иди бе бегај, не го возиш ко што треба, џипчево е ненормално брзо.

Знам бе Члинк ама со лева држам и телефон и волан а со десна мењам....не е баш пријатна и згодна ситуација за добра вожња.

Отсутен IvO

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1676
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #852 на: 28 Август 2011, 20:35:08 pm »
Партал ке ве напраам :))) 0-100 7 секунди:)))

1300 кубика, 101 кс, тежина 780 со фул резервар... а коа било фул... стално по 10 литри :)

+ К&N Филтер
+ Inox oд грана
+ Тркачки кабли и свекици
+ Палење во рание 5 степени :)


бре бре

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #853 на: 28 Август 2011, 20:37:41 pm »
Па таман го собира кај мене позади Сфифтот...може ИЗлетеќи старт да пробаме на рикверц...;D

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Мерење на забрзувања и меѓузабрзувања
« Одговори #854 на: 28 Август 2011, 20:41:30 pm »
Добро тегне А ЕС ИКСОТ, стварно би ми било предизвик да се пуштиме на 402 метра.