Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2181067 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17460 на: 30 Декември 2016, 14:39:30 pm »
With a quad-turbocharged (yes, four turbochargers) 3.0 liter I6 diesel engine, the BMW 750Ld makes 400 hp and 561 lb-ft of torque. While those figures are quite a far way off the M760i’s 600 hp and 590 lb-ft, the 750Ld has three fewer cylinders and over three liters less of displacement. Oh, and it’s a diesel.


All of that power going to all four wheels allows the BMW 750Ld xDrive to get from 0-60 mph in just 4.6 seconds, which is mighty quick for a diesel luxury sedan. But what’s even more impressive is how it keeps surging on after 60 mph. It doesn’t just run out of puff at high speed, like many diesel engines do. It just keeps pulling, like a freight train. And, in this video, we see it do so all the way to 200 km/h (124 mph).

Watch as the quad-turbo diesel engine revs through the gears rather quickly for an engine of its kind. Typically diesel engines are known to be quite lazy and take a bit to rev out. But this flies through the gears faster than one might think, just generating crazy amounts of speed for such a big car. Although, it does only have to rev a few thousand rpms in between gear changes. Nevertheless, it’s a cool video to see such a big, luxurious car with a calm and economical diesel engine go so fast.



http://www.bmwblog.com/2016/12/28/video-watch-bmw-750ld-xdrive-hit-200-kmh-rather-quickly/

Оно ќе си одеше и до 300 така да не го прекинеа.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17461 на: 30 Декември 2016, 14:43:41 pm »
With a quad-turbocharged (yes, four turbochargers) 3.0 liter I6 diesel engine, the BMW 750Ld makes 400 hp and 561 lb-ft of torque. While those figures are quite a far way off the M760i’s 600 hp and 590 lb-ft, the 750Ld has three fewer cylinders and over three liters less of displacement. Oh, and it’s a diesel.

Кој мотор е ова со 9 цилиндри?

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17462 на: 30 Декември 2016, 14:45:20 pm »
6 помалку...

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17463 на: 30 Декември 2016, 14:47:32 pm »
Цитат
750d/750Ld   2017-   3.0 l quad-dual stage turbocharged I6[19][20]   B57B30TOP   294 kW (400 PS; 394 hp)   760 N·m (561 lb·ft)
Незнаат одземање
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17464 на: 30 Декември 2016, 14:49:12 pm »
Ја би ауди 4.2 tdi V8. Побрутален е.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17465 на: 30 Декември 2016, 14:50:49 pm »
Интересна борба.

http://www.zeperfs.com/en/duel110-6431.htm

:)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17466 на: 30 Декември 2016, 14:54:50 pm »
Само што 7цава никогаш нема да стигне до 320 :), ништо интересно нема во споредбава пошто на крај пак се сведува на тоа дека помалце троши 7цата.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17467 на: 30 Декември 2016, 14:56:43 pm »
Страшни кочници има лаѓата од два кома два тони.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17468 на: 30 Декември 2016, 14:57:56 pm »
Мора пошто нема моторно кочење.  ;D ;D

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17469 на: 30 Декември 2016, 14:58:13 pm »
Споредбиве се невалидни, како да споредуваш 2 различни спорта.
Кошарка и фудбал.
Рагби и хокеј.
Различни коли за различна намена и терен.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17470 на: 30 Декември 2016, 14:58:41 pm »
Само што 7цава никогаш нема да стигне до 320 :), ништо интересно нема во споредбава пошто на крај пак се сведува на тоа дека помалце троши 7цата.

Зошто нема ништо интересно? Луксузен седан денес ги има можностите на перформанс возило дизајнирано и произведено во средина на 90тите. И двете доаѓаат од иста марка, фабрика.

Инаку, и јас би М5.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17471 на: 30 Декември 2016, 14:58:48 pm »
Само што 7цава никогаш нема да стигне до 320 :), ништо интересно нема во споредбава пошто на крај пак се сведува на тоа дека помалце троши 7цата.

Кхм, веројатно грешно си видел, тој што тепа во сите ситуации е дизелот. И троши 7 насто. И е 50 пати полуксуен и комфорен. 40 пати потивок. Бензинецот во ништо не е подобар, иако на хартија е појак.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17472 на: 30 Декември 2016, 15:02:44 pm »
Само што 7цава никогаш нема да стигне до 320 :), ништо интересно нема во споредбава пошто на крај пак се сведува на тоа дека помалце троши 7цата.

Зошто нема ништо интересно? Луксузен седан денес ги има можностите на перформанс возило дизајнирано и произведено во средина на 90тите. И двете доаѓаат од иста марка, фабрика.

Инаку, и јас би М5.  :)

Исто перформанси само на право.

Само што 7цава никогаш нема да стигне до 320 :), ништо интересно нема во споредбава пошто на крај пак се сведува на тоа дека помалце троши 7цата.

Кхм, веројатно грешно си видел, тој што тепа во сите ситуации е дизелот. И троши 7 насто. И е 50 пати полуксуен и комфорен. 40 пати потивок. Бензинецот во ништо не е подобар, иако на хартија е појак.

Ко да не ми го дочита постот до крај да видиш дека само во потрошавачка може да е подобар. Ни на хартија не е појака М5ката. Нормално дека ќе е потивок кој сака да му штрака дизелот додека од друга страна секој би сакал да му се слуша V8цата. Покомфорен од М модел, големиот успех.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17473 на: 30 Декември 2016, 15:05:14 pm »
Од каде ги извади коефициентиве за подобро жити се. Глеам формула 1 дизел ќе возат наредна година зашто е толку добар.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #17474 на: 30 Декември 2016, 15:06:09 pm »
Потивок од било кој бензинец. На хартија е послав дизелот затоа што е 400 кг потежок, во пракса побрз. Може и во кривини да е побрз заради разлика во генерациите.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need