Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1887082 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13965 на: 04 Јануари 2014, 23:31:22 pm »
Да да 130кс. И со магии почнавме да се служиме.


Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13966 на: 04 Јануари 2014, 23:43:38 pm »
Мислев дека во новава година ЛП ќе почне да споредува турбо д. со турбо б. ама он си продолжува по старата тролска патека.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13967 на: 04 Јануари 2014, 23:48:15 pm »
Мислев дека во новата година ќе кажеш поразлично или попаметно, ама ништо. Никогаш не сум споредувал исклучиво турбо дизел со атмосферски бензинец. Но ако 98% од бензинците се атмосферци, може да се очекува атмосферски бензинци да учествуваат почесто во споредбите. За разлика од мене вие косиличарите земате споредби каде што бензинецот е турбо, 50кс појак 100кг полесен, и после излегувате на чешма за муабет.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13968 на: 05 Јануари 2014, 00:09:44 am »
А ако 98% од дизелите се трактори што фрлаат Чернобил кроз ауспух, имаат голем торк кој е на располагање во многу тесен опсег на вртежи, и сакале/нејќеле не се способни да извадат никаков звук, зашто се потепуваш да го туриш хибридот на Ауди од ЛеМан?

„- Во сите (блаблабла) дизелот е неприкосновен“
„- 1.5 дЦи има исклучиво многу тесен работен опсег“
„- Во кои режими си го возел?“
„- о_О...“

Дизелот е неприкосновен во потрошувачка. Толку.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13969 на: 05 Јануари 2014, 00:21:26 am »
Мислев дека во новата година ќе кажеш поразлично или попаметно, ама ништо. Никогаш не сум споредувал исклучиво турбо дизел со атмосферски бензинец. Но ако 98% од бензинците се атмосферци, може да се очекува атмосферски бензинци да учествуваат почесто во споредбите. За разлика од мене вие косиличарите земате споредби каде што бензинецот е турбо, 50кс појак 100кг полесен, и после излегувате на чешма за муабет.
Јас не се разбирам доволно во работата на моторите за да напишам нешто конструктивно за темава. Ама разликата помеѓу мене и тебе е што јас знам дека не знам и не влегувам во длабоки дискусии. Мене ме нервира што упорно тролаш со глупави и апсолутно неиздржани споредби и не ти доаѓа памет иако и подржувачите на дизел се сложуваат со тоа.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13970 на: 05 Јануари 2014, 00:22:36 am »
хмм,од претходно што ми текнува по муабетиве,бензинците се возат на 1.5 пати поголеми вртежи од дизелите,после со иста кубикажа бензинецот троши скоро дупло повеќе гориво да ја заврши работата(при полуагресивно-агресивно возење) и згора на се бензинскиот мотор е подобар?ја не би рекол така

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13971 на: 05 Јануари 2014, 00:26:26 am »
Турбо бензинскиот мотор ти нуди подобри перформанси за иста набавна цена. Тоа е најважното.
Најважното (а она што вие намерно не го читате и перципирате) е дека турбо бензинскиот мотор нуди торк (вистина помал од турбо дизелскиот, но МАЛКУ помал) низ поголем опсег на вртежи. Тоа значи дека бензинскиот мотор нуди подолго, малку послабо, задоволство.
Што кур ќе ми е торк од 1500 до 2700 вртежи кога можам за поевтина набавна цена да си купам ауто со малку помал торк од 1700 до 5500 вртежи.
Е да, ќе си одам почесто да полнам бензин, ама нема да го слушам траткторскиот звук кој мене лично ме иритира.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4200
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13972 на: 05 Јануари 2014, 00:28:37 am »
гледам сите се утепаа од купување турбо бензинци за да уживаат во големиот распон на торкот.
многу му е на дизелот од 1500 до 2700,од кај 1800 до кај 2300 преку сила,све друго е дупка

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13973 на: 05 Јануари 2014, 00:42:51 am »

Е да, ќе си одам почесто да полнам бензин, ама нема да го слушам траткторскиот звук кој мене лично ме иритира.
Трактор
http://www.youtube.com/watch?v=0Il0EcIDQwE


Современ дизел
http://www.youtube.com/watch?v=oPnzazpm81s

Бензинецот вади подобар звук секако, ама и современиве дизели се далеку од тракторскиот иритирачки звук...

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13974 на: 05 Јануари 2014, 01:03:07 am »
Голф 7 во дизелска варијанта е моментално најдобриот и најрафинираниот автомобил што постои. А за ГТД да не правиме муабет. А и за цената да не правиме муабет.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20634
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13975 на: 05 Јануари 2014, 01:08:14 am »
Во својата класа веројатно :)

Има многу подобри дизели од тој во Голфот :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13976 на: 05 Јануари 2014, 01:14:27 am »
Во својата класа веројатно :)

Има многу подобри дизели од тој во Голфот :)
На тоа мислев :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13977 на: 05 Јануари 2014, 10:03:45 am »
А ако 98% од дизелите се трактори што фрлаат Чернобил кроз ауспух, имаат голем торк кој е на располагање во многу тесен опсег на вртежи, и сакале/нејќеле не се способни да извадат никаков звук, зашто се потепуваш да го туриш хибридот на Ауди од ЛеМан?

„- Во сите (блаблабла) дизелот е неприкосновен“
„- 1.5 дЦи има исклучиво многу тесен работен опсег“
„- Во кои режими си го возел?“
„- о_О...“

Дизелот е неприкосновен во потрошувачка. Толку.

На меганот егр-то да му го јадите, значи оток сте. Еве видео каде што се гази 1.5 дци 0-160кмх, во режим на работа 3500-4600рпм.


Каде е ОН-ОФФ ситуацијата? Според вас над 3000 е исклучен моторот. Овој со исклучен мотор оди до 160кмх сосем солидно.




Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13978 на: 05 Јануари 2014, 10:14:41 am »
Каде е ОН-ОФФ ситуацијата? Според вас над 3000 е исклучен моторот. Овој со исклучен мотор оди до 160кмх сосем солидно.

толку виделе - толку чуле и разбрале - толку знаат

да ги повозам еднаш до козјак и назад може ќе го видат светлото среде мракот на незнаењето и предрасудите

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13979 на: 05 Јануари 2014, 10:37:59 am »
Каде е ОН-ОФФ ситуацијата? Според вас над 3000 е исклучен моторот. Овој со исклучен мотор оди до 160кмх сосем солидно.

толку виделе - толку чуле и разбрале - толку знаат

да ги повозам еднаш до козјак и назад може ќе го видат светлото среде мракот на незнаењето и предрасудите

Филип јас ептен би сакал да видам што сум пропуштил при моето возење на тој мотор во Кашкаи -то 3 дена. Јас го доживеав прилично лошо во било кој поглед (тресеше и работеше ко трактор во лер, влечеше во еден распон на вртежи и толку, неудобни седишта (не можев да се наместам цел пат до Охрид во удобна позиција), љуљаше во кривини....)

Јас многу сакам да го видам светлото во мракот, и да видам што сум пропуштил. Очигледно во тие 3 дена возење сум гледал само мрак.

Ама некој ден можда можеме и да се повозиме во Кашкаи -то на брат ми (2.0 дЦИ, 4WD), можда и ти нешто пропушташ со 1.5 дци

Дарко