Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Вкупно гласови: 411
Цитат: Falangasaurus на 11 Декември 2013, 21:46:57 pmМолам?Цел живот ова ќе ви го дробам на глава. Тоа е реалноста кај дизелот.Хм.... ако е така, која е тогаш реалноста кај бензинецот?
Молам?Цел живот ова ќе ви го дробам на глава. Тоа е реалноста кај дизелот.
Цитат: Falangasaurus на 11 Декември 2013, 21:51:06 pmЗошто се сите тогаш неисправни па чурат или смрдат на парафин?Не би рекол сите ама голем дел(80%),а може и повеќе се увезени со по 300+Ккм и никој не сменил дизни,егр, и сл.
Зошто се сите тогаш неисправни па чурат или смрдат на парафин?
Ebave serlovci, cela tema ja isposravte !
Цитат: Sportex на 13 Декември 2013, 15:44:42 pmEbave serlovci, cela tema ja isposravte ! Богами...„Ако се двоумите дали да се подновите со бензинец или дизел, а притоа да бидете екологисти бензинецот е подобар избор затоа што неодржуван голф 2 дизел со 300.000 км смрди и е евтин и често се гледа по улиците и тоа е реалноста“аргументиве се ко летечкиот циркус на монти пајтон
според проспектот од новата мазда3 дизелот е со помало загадување и појак стандард од бензинецот дизелот еуро6 бензинот еуро5, очигледно голф2 те ви се репери прочитајте малку пред да коментирате