Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2260530 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13470 на: 21 Ноември 2013, 09:44:52 am »
Ова е дизелски мотор што работи на бензин. Единствена предност во однос на дизелскиот мотор што работи на дизел, е што бензинот како гориво е почисто, и нема да има партикули во издувот. Прекрасни вести, конечно почна нешто да се случува.

ова е бензински мотор што работи на бензин. немој одма да поставуваш свои теории... дизелскиот мотор работи на нафта (сирова)-дизел-зејтин-уље... бензинскиот мотор работи на бензин-плин-метан-алкохол... тоа што нема свекици не го прави дизелски мотор. со 14 атмосвери во цилиндар ниеден дизел нема да запали, а овој пали и работи, па уште и 180 коња му извадиле.

околу моментот дека поише од 5.000 рпм дека нема да врти... ете ти ја повторно фалинката и еден од нај големите недостатоци на овој тип вбризгување т.е. палење под притисок. досега употребувано во дизел, одсега и во бензин, а како мотивација е што ако не економичноста, кое пак по кажува дека само тоа е подобро во дизелот и само тоа е двигател за понатамошно доусовршување и производство на дизел агрегатите...

уште еднаш... ова е бензински мотор... не дизел на бензин што работи...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13471 на: 21 Ноември 2013, 09:50:35 am »
со 14 атмосвери во цилиндар ниеден дизел нема да запали

? зошто да не запали?

околу моментот дека поише од 5.000 рпм дека нема да врти... ете ти ја повторно фалинката и еден од нај големите недостатоци на овој тип вбризгување т.е. палење под притисок.

Не е никаква фалинка доколку моментот е пропорционално зголемен (како што е, барем кај дизелите). A и онака над 5000 многу ретко вози кој било бензинец.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13472 на: 21 Ноември 2013, 09:58:50 am »
дека ретко кој вози, ти така мислиш... тука од форумашиве, ретко кој не вози така... и сите тоа ти го сугерираат, ама ти и лп го игнорирате... да да... секако, не велам дека нема луге што не возат на 3.000 (за бензинец збориме нели).. на пример фалнгасеритис... тој ако му појде 2500 обртаи, срчка ке го фати... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13473 на: 21 Ноември 2013, 10:02:51 am »
дека ретко кој вози, ти така мислиш... тука од форумашиве, ретко кој не вози така... и сите тоа ти го сугерираат, ама ти и лп го игнорирате...


Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13474 на: 21 Ноември 2013, 10:06:03 am »
џабе везеш...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13475 на: 21 Ноември 2013, 10:06:39 am »
џабе везеш...

тоа да

мада, знаеш како викаат, ако успееш да допреш до еден човек...

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13476 на: 21 Ноември 2013, 10:09:15 am »
Или не знаеш што е разлика помеѓу дизелаш и бензинец.  Или не знаеш што е разлика помеѓу дизелаш и бензинец.

Кој дел од моторов (според тебе) го прави да не биде дизел мотор?

КОмпресија 14 има на Mitsubishi ASX 1.8 D, и Mazda.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13477 на: 21 Ноември 2013, 10:14:35 am »
1.5 dci од 90 коња е 1:18.8...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13478 на: 21 Ноември 2013, 10:14:48 am »
Дизелчето го конвертирале на бензин. Браво. Дизел мотор со бензин во резервоар.


НО!!!! Дали го има веќе моторов во Киа во салонот!? Нешто спомна ГДИ дечкото и баш го препрашав „дизел е“, „не не е дизел, новиот бензинец е“. Се ми се чини дека ГДИ беше.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13479 на: 21 Ноември 2013, 10:33:14 am »
Не не.  GDI во моментот што се нуди е многу ефикасен (економичен) бензинец со директно вбризгување. Дизелашов на бензин е во развојна фаза.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13480 на: 21 Ноември 2013, 10:36:55 am »
Лошко, дизел мотор е мотор погонет од дизел гориво. И млазниот мотор работи на "компресија" па тоа не го прави дизел мотор. Одличен чекор за бензинците.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13481 на: 21 Ноември 2013, 10:39:44 am »
И млазниот мотор работи на "компресија" па тоа не го прави дизел мотор.

Ама работи на дизел*! дали е дизел мотор? :)

сигурно дека не. Дизел мотор е мотор кој работи со тнр. дизел циклус. Mлазниот мотор не работи во циклуси воопшто.

Добро прашање е дали мотор кој работи со дизел циклус, а користи бензин, е дизел или бензинец. Горивото е бензин, ама циклусот не е ото.

http://en.wikipedia.org/wiki/Otto_cycle
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_cycle

Aко ги прочитате линковиве, ќе видите дека овој новиов бензинец навистина работи во дизелски циклус! Веројатно ќе смислат некое ново име да го разликуваме од „обичен“ ото бензинец од една, и дизел мотор кој работи на нафта од друга страна,

___
*) горивото кое го користат млазните мотори е многу, многу слично на дизел. Дизел кола ќе работи на гориво за млазни авиони. И обратно, малзен авион ќе работи на еуродизел од бензинска.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13482 на: 21 Ноември 2013, 10:44:31 am »
Лошко, дизел мотор е мотор погонет од дизел гориво. И млазниот мотор работи на "компресија" па тоа не го прави дизел мотор. Одличен чекор за бензинците.

Тврдиш и порекнуваш во иста реченица :)

Моторов е дизел, концептот, сите склопови, принципот на работа од почеток до крај е дизел. Погонското гориво е бензин. Дизелаш на бензин. Ќе биде 10% понеекономичен од дизелот на дизел, но помалку ќе загадува.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13483 на: 21 Ноември 2013, 10:46:58 am »
концептот, сите склопови, принципот на работа од почеток до крај е дизел.

И карактеристичните криви на менувањето на притисокот во цилиндарот му се исти како кај дизел.

Ќе биде 10% понеекономичен од дизелот на дизел, но помалку ќе загадува.

Најверојатно и ќе звуч... штрака како дизел.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13484 на: 21 Ноември 2013, 10:49:16 am »
Бензинците со директно вбризгување веќе штракаат како дизел

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need