Гласање

Choose your destiny!

Бензин
241 (58.5%)
Дизел
171 (41.5%)

Вкупно гласови: 412

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2260804 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22225
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13260 на: 08 Ноември 2013, 21:00:49 pm »
Njutnmetrite ne se osekaat preku youtube klipcninja...za zal...pa mora vaka.


Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13261 на: 08 Ноември 2013, 21:35:34 pm »

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7547
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13262 на: 08 Ноември 2013, 21:40:54 pm »
Бројки за мечево ? 100% е ремапирано..

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13263 на: 08 Ноември 2013, 21:43:21 pm »

Ете што се случува кога има ист торк кај мотори со различен вртежен опсег

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13264 на: 08 Ноември 2013, 22:29:12 pm »
се случува скоро дупло коњи

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7684
  • Хорска Секција
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13265 на: 08 Ноември 2013, 22:40:12 pm »
Или со други зборови, дизелот има дупло поголем торк од бензинецот со иста снага. Дупло поголема искористлива снага на ниски вртежи. Односно има исто снага на ниски вртежи како дупло помоќен бензинец. Реакцијата на гаста на дизелот ќе биде како онаа на дупло помоќен бензинец. Дизелот во секојдневното возење ќе се однесува како дупло помоќен бензинец, а ќе троши дупло помалку.
Или со други зборови, бненизнот има дупло поголема моќнмост од дизеот со ист торк. Дупло поголема искористлива снага на високи вртежи. Односно има има исто снага на високи вртежи како дизел со дупло поголем торк. Реакцијата на гаста на бензинецот ќе биде како онаа на дизел со дупло поголем торк. Бензинецот во секојдненво возење ќе се однесува како дизел со дупло поголем торк, а ќе троши повеќе.
« Последно менување: 09 Ноември 2013, 03:08:59 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13266 на: 08 Ноември 2013, 22:45:12 pm »
Што убаво сложено.

И од кај тие теории дека со дизелот ќе стигнеш побрзо зошто паретко треба да полниш бензин. До Охрид кога одите застанувате на пола пат за да истегнете нозе, а не па да издржите преку 1000км без пауза за да ја искористите предноста на дизелашот во домет.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13267 на: 08 Ноември 2013, 22:49:48 pm »
Од кај тие теории дека се корисстат 6500rpm до Охрид? :) 1500-4000 пеки...

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13268 на: 08 Ноември 2013, 22:53:28 pm »
Ако почитуваш закони во Македонија не ти требаат повеќе од 100кс, така да и 320CDI e overkill

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13269 на: 08 Ноември 2013, 22:57:20 pm »
Од кај тие теории дека се корисстат 6500rpm до Охрид? :) 1500-4000 пеки...
Се користат, ако си глув недај боже... Инаку напорно ке ти стане по неколку десетици километри.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13270 на: 08 Ноември 2013, 23:11:31 pm »
Или со други зборови, бненизнот има дупло поголема моќнмост од дизеот со ист торк.

Мораш да потенцираш „дупло поголема максимална можна моќност од дизелот“. Можеби ќе прашаш: зошто да потенцирам? Затоа што таа, максималната моќност се користи ретко или никогаш. Типично никогаш. Ни-ко-гаш.

Од друга страна, кај модерни мвс макс торк се постигнува често. При секоја секојдневна вожња барем еднаш-два пати или почесто.

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13271 на: 08 Ноември 2013, 23:15:11 pm »
Ако почитуваш закони во Македонија не ти требаат повеќе од 100кс, така да и 320CDI e overkill

320cdi e идеално возило.... не троши а оди пристојно. и повеке од пристојно

Отсутен Vasil

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3759
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13272 на: 08 Ноември 2013, 23:20:16 pm »
Или со други зборови, бненизнот има дупло поголема моќнмост од дизеот со ист торк.

Мораш да потенцираш „дупло поголема максимална можна моќност од дизелот“. Можеби ќе прашаш: зошто да потенцирам? Затоа што таа, максималната моќност се користи ретко или никогаш. Типично никогаш. Ни-ко-гаш.

Од друга страна, кај модерни мвс макс торк се постигнува често. При секоја секојдневна вожња барем еднаш-два пати или почесто.

Се знае на што се мисли кога се спомнува моќност. Способност за забрзување во правилната брзина. Нема потреба да комплицираме со максимални, реални, нереални гупости.

Од друга страна за да искористиш 500Nm во град, треба да промашиш неколку брзини нагоре.

Ако почитуваш закони во Македонија не ти требаат повеќе од 100кс, така да и 320CDI e overkill

320cdi e идеално возило.... не троши а оди пристојно. и повеке од пристојно

Затоа и го кажав тоа. Никој не купува AMG затоа што му треба (освен Дени можеби).

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13273 на: 08 Ноември 2013, 23:29:33 pm »
Се знае на што се мисли кога се спомнува моќност. Способност за забрзување во правилната брзина. Нема потреба да комплицираме со максимални, реални, нереални гупости.

Ништо не комплицирам.

Јас зборував, исто како и гојдо, за каталошкиот податок коњажа. Тој ја изразува максималната моќност. Не?

Кога ќе се каже „овој мотор волку коња оној мотор онолку коња“ се мисли на максималната моќност. Не?

Ама, таа моќност не се постигнува на 2000 рпм. Ни приближно. Таа се постигнува таму горе у црвеното.

Од друга страна за да искористиш 500Nm во град, треба да промашиш неколку брзини нагоре.

Да. Или да си више у некоја горна брзина и си бркаш работа, ама ти треба кратко, енергично инстант-забрзување. Тотално секојдневна ситуација.

500нм можда не, ама - да речеме - дватриста ќе ги трошиш ко ништо. Добро-утро-добар-ден.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55136
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #13274 на: 08 Ноември 2013, 23:34:45 pm »
Само ти дај 500Nm.