Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1922153 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1890 на: 05 Ноември 2012, 16:33:33 pm »
Самиот Cayenne е срамота за Порше, не дизелот во него.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1891 на: 05 Ноември 2012, 16:34:41 pm »
dizelite ne cadat poveke rokiiii
a za performansi pogledni go NM kolku e i ke ti stane jasno mozebi nema da menjas na 6-7000 i da imas ubav zvuk ali na 3500-4000 ke mkne taka sto ke go potkreva asfaltot  ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1892 на: 05 Ноември 2012, 16:37:12 pm »
sportska kola e sportska kola, a za nea nikako dizel, samo benzin, za maksimum performansi na taa masina..





Vo 2006 deibitirase dizelot. Vo 2006 pobedi dizelot na svoeto debi. OD 2006 pobeduva samo dizel.

2012   Audi Sport Team Joest   Audi R18 TDI

2011   Audi Sport Team Joest   Audi R18 TDI

2010    Audi Sport North America   Audi R15 TDI plus   

2009    Peugeot Sport Total   Peugeot 908 HDi FAP

2008    Audi Sport North America   Audi R10 TDI   

2007   Audi Sport North America   Audi R10 TDI

2006    Audi Sport Team Joest         Audi R10 TDI   

2005    ADT Champion Racing   Audi R8 ---> kosilica

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен stig

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 933
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1893 на: 05 Ноември 2012, 16:45:53 pm »
Ке останеш запрепастен до каде дојде развојот на дизел моторите, можеби сеуште не се на исто ниво со турбо бензинците, ама се доста блиску...

Мала исправка Томи ;)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1894 на: 05 Ноември 2012, 17:00:16 pm »
I stand corrected.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1895 на: 05 Ноември 2012, 17:17:49 pm »
Самиот Cayenne е срамота за Порше, не дизелот во него.

Како „срамота“ кога токму моделот Cayenne го извади Porsche од сигурна пропаст?

Отсутен ngocevski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 484
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1896 на: 05 Ноември 2012, 17:33:03 pm »
Порше си направи нешто најпаметно, создаде гама на возила каде еден љубител на Порше не мора да гледа друг производител. Имаш двосед, четворосед, кабрио, купе, тркачко, лимузина и џип. Вистински Порше љубител кој вози САМО Порше и ништо друго нема да погледне друга кола бидејќи Порше нуди се што му треба на еден човек, од млад ерген до фамилијарен чика со деца и куче.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3844
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1897 на: 05 Ноември 2012, 17:49:53 pm »
Тачно, се снајде одлично во време на огромна конкуренција. Има возила од 250 до 600кс во секакви големини, има имиџ, бренд и прави пари што е и најважно.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен deanMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1330
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1898 на: 05 Ноември 2012, 18:08:17 pm »
sportska kola e sportska kola, a za nea nikako dizel, samo benzin, za maksimum performansi na taa masina..


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)


Vo 2006 deibitirase dizelot. Vo 2006 pobedi dizelot na svoeto debi. OD 2006 pobeduva samo dizel.

2012   Audi Sport Team Joest   Audi R18 TDI

2011   Audi Sport Team Joest   Audi R18 TDI

2010    Audi Sport North America   Audi R15 TDI plus   

2009    Peugeot Sport Total   Peugeot 908 HDi FAP

2008    Audi Sport North America   Audi R10 TDI   

2007   Audi Sport North America   Audi R10 TDI

2006    Audi Sport Team Joest         Audi R10 TDI   

2005    ADT Champion Racing   Audi R8 ---> kosilica

Anketata tu bode vo oci a? hahaha :D

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1899 на: 05 Ноември 2012, 18:32:41 pm »
zavisi koj sto bara i kako gi primetuva faktite, jas vozam leon tsi i golf 5 tdi, kako prvo benzinot e poskap od dizelot no zatoa benzinecot e i poizdrzliv i ima pogolem vek na traenje, vtoro: kolata benzinec so ista jacina na motor e poeftina za kupuvanje, treto: benzinecot ne se slusa brat, spies vo nego i raboti kako na struja, nema tresenje na volanot ni pola mm, chetvrto: voopsto zagaduvanje na prirodata,petto: dobar zvuk, a losa strana na benzinecot e toa sto trosi malku poveke i sto benzinot e vekje skap, a za dizelot? trese, neka ima i 5 filetri pak zagaduva, pravi povekje buchava, redovno treba da pazis kaj stavas nafta  plus cat-pat po nekoj aditiv za da raboti podobro , i mnogu po slozen i poskap za odrzuvanje itn, taka da dizelot kolku saka neka bide brz nemame patista nie za golemi brzini ;)  inaku toj dizelas so nad 130 konja trosi mnogu......samo neka poeftini benzinot do 70 den, inaku za dizel nema da chujam :D
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7277
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1900 на: 05 Ноември 2012, 18:42:07 pm »
zavisi koj sto bara i kako gi primetuva faktite, jas vozam leon tsi i golf 5 tdi, kako prvo benzinot e poskap od dizelot no zatoa benzinecot e i poizdrzliv i ima pogolem vek na traenje, vtoro: kolata benzinec so ista jacina na motor e poeftina za kupuvanje, treto: benzinecot ne se slusa brat, spies vo nego i raboti kako na struja, nema tresenje na volanot ni pola mm, chetvrto: voopsto zagaduvanje na prirodata,petto: dobar zvuk, a losa strana na benzinecot e toa sto trosi malku poveke i sto benzinot e vekje skap, a za dizelot? trese, neka ima i 5 filetri pak zagaduva, pravi povekje buchava, redovno treba da pazis kaj stavas nafta  plus cat-pat po nekoj aditiv za da raboti podobro , i mnogu po slozen i poskap za odrzuvanje itn, taka da dizelot kolku saka neka bide brz nemame patista nie za golemi brzini ;)  inaku toj dizelas so nad 130 konja trosi mnogu......samo neka poeftini benzinot do 70 den, inaku za dizel nema da chujam :D

Може Nume и Need4speed да те демантираат веднаш, и двајцата возат дизели со по 185 кс како да се на трка ...
И не си во право ни за сервисите, јас што имам турбо бензинец Голф, и Zero, кој има дизел голф, плаќаме скоро исто сервис, со 500-1000 денари разлика, околу 7-8 000 денари ...
Поголемиот дел од возачите ги интересира како забрзува колата, крајна ретко кој го интересира...

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5726
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1901 на: 05 Ноември 2012, 18:44:48 pm »
Поголемиот дел од возачите ги интересира како забрзува колата, крајна ретко кој го интересира...

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1902 на: 05 Ноември 2012, 18:49:07 pm »
Поголемиот дел од возачите ги интересира како забрзува колата, крајна ретко кој го интересира...

начелно се согласувам, но под услов „забрзување“ да го дефинираме како „меѓузабрзување“ (она што ти треба дур претицаш), а не како „секунди од 0 до 100“.

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1903 на: 05 Ноември 2012, 18:51:20 pm »
Брееееј мотање партали околу такво на 127 страни, а секој еден кога парите не би му биле проблем(потрошувачката) не би ни размислувал за дизел.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #1904 на: 05 Ноември 2012, 18:53:15 pm »
Брееееј мотање партали околу такво на 127 страни, а секој еден кога парите не би му биле проблем(потрошувачката) не би ни размислувал за дизел.

да ги имам сите пари на овој свет би одбрал дизел со ненормален вртлив момент наспроти бензинец со ненормална коњажа.

рамномерно распореден торк е ЌЕФ за возење. „шпицови“ од торк сместени во вртежи кои ќе ги постигнувам еднаш или ни еднаш годишно НЕ МЕ ЗАНИМААТ

ми треба снага во вртежите во кои што вообичаено возам, не во вртежите во кои не возам (скоро) никогаш!

ок... турбобензинци... ама ништо не добивам за намалувањето на дометот. истото го имам со турбодизел и автономија од 1000+ км

напичен високотуражен бензинец САМО како второ ауто за цепање. за ништо друго.