Гласање

Choose your destiny!

Бензин
239 (58.3%)
Дизел
171 (41.7%)

Вкупно гласови: 410

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 1923451 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19860 на: 18 Јануари 2019, 12:07:10 pm »
За неколку часа нема ли да се "излади" доволно? Башка на тие температури...
Бај д веј, он си штрака. И во лето си штрака, таков си е моторот. Само сакам да кажам не приметив разлика од било кое  претходно палење на незагреан мотор.
Незнам оти е чудно да запали кола на -15. Секоја исправна кола треба да пали.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19861 на: 18 Јануари 2019, 13:02:55 pm »
Не е чудно на -15 да запали, мене ми е чудно со 15-40 да работи нормално на -15. Јас на 1.9 тди со 10-40 незгодно ми беше под 0 да го палам. Прегласно палеше и работеше,  после кога ќе возев првите 1/2км колата се осеќаше како и е тешко да качува вртежи дури кога ќе кренеше малце температура маслото се враќаше во нормала.
« Последно менување: 18 Јануари 2019, 15:57:00 pm DarthJe5us »

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19862 на: 18 Јануари 2019, 14:19:54 pm »
За неколку часа нема ли да се "излади" доволно? Башка на тие температури...
Нема целосно да се излади, маслото можи и под 0 не падна за неколку часа. Големите тепмератури брзо паднаа ама како ближи до амбиенталната температура се побавно и побавно паѓа.

Сепак добро е што ти пали од прва и немаш проблеми со колата.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19863 на: 18 Јануари 2019, 15:06:30 pm »
Еве го мојот дизел на -12°C, прво палење по 36 саати.

Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19864 на: 18 Јануари 2019, 15:15:44 pm »
Не е чудно на -15 да запали, мене ми е чудно со 15-40 да работи нормално на -15. Јас на 1.9 тди со 10-40 незгодно ми беше под 0 да го палам. Прегласно палеше и работеше,  после кога ќе возев првите 1/2км колата се осеќаше како и е тешко да качува вртежии дури кога ќе кренеше малце температура маслото се враќаше во нормала.
Возено на таа температура, а секако и на пониски. Сум ја палел на -25 (зимата кога ја купив температурите беа толку во Битола, околу -20 просек). Во неделата бев во Битола и вечерта се спуште температурата -18, сабајлето во понеделникот без проблем си запале на -16, оставена надвор во купишта снег, ме мрзеше да чистам до гаража. Арал 10-40 масло, не сум го сменал. Со два пати греење, не сум имал проблеми на ниски температури, јес да вергла 3-4 секунди, па сум ја оставал 1 минута да поработи и сум тргнувал. Никакви проблеми со обртаи.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19865 на: 18 Јануари 2019, 16:03:56 pm »
Na kamionot 20-50 mineralno najobicno maslo stavam,pa nema nikakov problem.Ovie na sekoe menuvanje na temperaturata mozi i maslo menuvaat. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19866 на: 18 Јануари 2019, 17:08:55 pm »
Ова е снимено 7ми Јануари 2017 пред да сменам релеј/трафо/компјутерче за греачи, после промената до ден денес не се појавило знакчето за греачи. Ја немав запалено ден ипол, намерно ја оставив да се излади и снимав за да му покажам на мајсторот што се појавува кога е ладна. Исто вака пали и на пониски температури.

Not a valid vimeo URL


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19867 на: 18 Јануари 2019, 19:57:56 pm »
Меѓудругото, од е90 нагоре кај БМВ дизел, греачите греат уште од моментот кога ја отклучуваш колата (ако температурата е под 4 степени) и продолжуваат да греат и додека возиш во зимски услови.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19868 на: 18 Јануари 2019, 20:15:00 pm »
@Luki Junior Ова се податоците што ги користи релето кај М47 моторот

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-118d-sha/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-21-preheating-relay/6tfBRci

@Molec  Како што те разбрав ако е се во ред не треба да се појавува знакот за греачи пред да ја палам?
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19869 на: 18 Јануари 2019, 20:22:31 pm »
@Luki Junior Ова се податоците што ги користи релето кај М47 моторот

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-118d-sha/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-21-preheating-relay/6tfBRci

@Molec  Како што те разбрав ако е се во ред не треба да се појавува знакот за греачи пред да ја палам?

Како што пишува во табелата, само  под 5 степени (не било 4) има и пред-греење, греење, и после-греење со различно времетраење.
« Последно менување: 18 Јануари 2019, 21:52:28 pm Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19870 на: 19 Јануари 2019, 16:31:14 pm »
@Luki Junior Ова се податоците што ги користи релето кај М47 моторот

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-118d-sha/repair-manuals/12-engine-electrical-system/12-21-preheating-relay/6tfBRci

@Molec  Како што те разбрав ако е се во ред не треба да се појавува знакот за греачи пред да ја палам?
Од тогаш кај мене се нема запалено, ама не сум 100% нормален. Него и палењево кај тебе не делува регуларно, провери греачи и трафо на сервис.


Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19871 на: 19 Јануари 2019, 17:33:19 pm »
@Skywalker треба да си провериш во што е проблемот, јас го возев M47TU2D20, и на -10 палеше без проблем и работеше многу помирно од ова кај тебе...
пс: Да не ти е ослабнат акумулаторот или да не имаш 75 амперски?

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19872 на: 19 Јануари 2019, 19:02:11 pm »
Ќе ги проверам греачите/релето.

Акумулаторот е 80 Ah, и не ми се верва дека е ослабнат зошто секогаш лесно пали.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19873 на: 19 Јануари 2019, 21:09:47 pm »
Кога сме веќе тука, знае некој тоа снегулката и звукот како да ги исклучам?


Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19874 на: 19 Јануари 2019, 21:26:43 pm »
ја не би ги гасел, претпоставувам знаеш што означува. али треба да може у сервис.
мене ми се допаѓа тоа предупредување, за човек да биде alert  на пониски температури.