Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2174324 пати)

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1037
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19260 на: 08 Ноември 2017, 17:32:16 pm »
Респект Веле, first hand information.
Јас сум болен за кола и без неа неможам, мука би ми било да не возам, не дека хејтам ама стварно ова со стариве возила е хаос што мора да се среди.

Sent from my Redmi Note 3 Pro using Tapatalk


Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2766
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19261 на: 08 Ноември 2017, 17:37:19 pm »
kolite ne se glaven izvor na zagaduvanje, no sepak znacaen.
fakt e deka se uvezoa iljadnici dizelasi so po preku 300.000 km koi churat li churat. kolata ja vozam so zatvorena cirkulacija na vozduh od sto ne se dise pozadi niv.
se pojavija eden kup sherifi sto vozat audi/bmw/merc  za 4-5000 evra. moralo toa da se vozi. moralo dizel od 2000, 3000 kubika.
otpadot od zapadna evropa se prefrla kaj nas. toa site dobro go znaete.
i seto toa pottiknato so beneficirana cena na dizelot.

e tuka treba da se deluva da se ogranici uvoz za ovakvi vozila.
sto fali da se beneficira uvoz na vozilo sto pomalku zagaduva, a ogranici uvoz na vozilo sto poveke zagaduva?
ne vikam deka so toa ke se resi problemot so zagaduvanje, ama sepak ke pridonese vo taa nasoka.
plud dodatni penali pri registracija na osnov na izmereni izduvni gasovi.
pa za sledna kola ke se razmisli sto e poevtino.
« Последно менување: 08 Ноември 2017, 17:43:26 pm M3V8 »

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4020
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19262 на: 08 Ноември 2017, 17:41:41 pm »
Дај нека ги забрант коливе на една недела па да видиме дека немаат никакво влијание.

Наместо да се зафатат да го решаат вистинскиот проблем тие се занимаваат со глупости. Ама јбг тоа е ефтино за имплементација а можи и пари да се соберат од казни.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19263 на: 08 Ноември 2017, 17:50:38 pm »
Мешате стари коли со неисправни коли. Во најголемата загаденост во јануари нека забранат да се види дали менуваат колите и тоа исклучиво после 17ч да ги забранат.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19264 на: 08 Ноември 2017, 18:00:05 pm »
А како тоа низ цела Европа се воведуваат рестрикции за возила, а само кај нас се ЗНАЕ дека колите уствари "не загадуваат до толку"?

И да, полесно е да преориентираш корисници на возила да користат друг тип на превоз, отколку да смениш комплетна инфраструктура.

Точно дека не се колите главен загадувач, ама уште поточно е дека апсолутно непотребно се користат голем број на возила, односно во случаи кога е малтене апсурдно користењето на истите.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4020
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19265 на: 08 Ноември 2017, 18:03:27 pm »
Во европа греењето е решено и преостанатото загадувањето сега е од колите, а и тоа ниво на загаденост е колку што е кај нас во лето.

Кај нас во зима е 10 пати по загадено него ли во Париз или во Минхен. Дај прво да го решиме вистинскиот проблем шо ќе го намали загадувањето за 80% па после ќе мислиме за останатите 20%.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19266 на: 08 Ноември 2017, 18:04:37 pm »
Затоа што низ цела Европа ОДАМНА е забрането греење на дрва па останале само возилата. Полесно е да ги натераш сите да се греат на струја отколку да ги тераш со градски превоз што е неспособен да се справи и со сегашните потреби.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19267 на: 08 Ноември 2017, 18:08:30 pm »
sve e toa za pari perenje... daj ne se prajte ...

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19268 на: 08 Ноември 2017, 18:08:38 pm »
Ако струјата ја добиваш од обновливи извори, тогаш има поента греење на струја за да се намали загадувањето. Во спротивно е тешка глупост и не го решава проблемот.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4020
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19269 на: 08 Ноември 2017, 18:13:31 pm »
Ние ја увезуваме струјата...така да сеедно е од шо е произведена. Да мислеше власта претходно да изгради некој енергетски капацитет арно ќе беше ама ништо побитни беа спомениците и фасадите.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19270 на: 08 Ноември 2017, 18:23:38 pm »
И да не е од обновливи извори една електрана пак ќе загади помалку од сите ќумбиња заедно.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4000
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19271 на: 08 Ноември 2017, 18:26:03 pm »
Ако струјата ја добиваш од обновливи извори, тогаш има поента греење на струја за да се намали загадувањето. Во спротивно е тешка глупост и не го решава проблемот.

Секако дека количеството "отпадни гасови" не ќе го намалиш многу, ама ако ја произведеш струјата надвор од урбана средина (за жал сега Битола ја отепавме), тогаш рпоблемот ќе го разложиш на поситни проблемчиња што полесно се совладуваат.

Како и да е, потребни се драстични, драматични и строги мерки веднаш. Овие финти со акциза на гориво, и поскапување на паркинг ништо нема да помогнат во состојбата. Но ако ги фатиме за јајца сите учесници во јавен превоз да мораат да задоволат највисоки еко норми, останатите да плаќаат даноци на загадување и да имаат забрани за возење според еко категорија, веќе има муабет. Не е целосно решение ама и 2% да е треба да се спроведе.

И редно е да престанеме да се сожалуваме на немаштијата и да кажуваме дека предност има сиромаштијата над загадувањто и труењето. Ќе седиме дома во една соба, ќе се бањаме во недела и ќе одиме пешки или со автобус се додека е загадено. Од нешто посериозно мора да се тргне.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19272 на: 08 Ноември 2017, 18:31:21 pm »
Некој спомна повеќе плаќале за да возат возила со постари еко норми, колку е тоа повеќе?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19273 на: 08 Ноември 2017, 18:43:19 pm »
Ништо нема од ова, се е ова мачкање очи со цел да се прогура акцизата. Стандардно комунистичко дефокусирање...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #19274 на: 08 Ноември 2017, 18:48:57 pm »
Брзаат сега да направат повеќе пари годинава затоа што догодина предвремени ќе има пак :)