Гласање

Choose your destiny!

Бензин
240 (58.4%)
Дизел
171 (41.6%)

Вкупно гласови: 411

Автор Тема: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња  (Прочитано 2175947 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22224
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18495 на: 23 Мај 2017, 11:22:52 am »
Speaking of BMW diesel vs petrol...да се потсетиме.


Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18496 на: 23 Мај 2017, 11:27:08 am »
Мене неодамна ми привлече внимание ова:

"No more petrol or diesel cars, buses, or trucks will be sold anywhere in the world within eight years. The entire market for land transport will switch to electrification, leading to a collapse of oil prices and the demise of the petroleum industry as we have known it for a century.

This is the futuristic forecast by Stanford University economist Tony Seba. His report, with the deceptively bland title Rethinking Transportation 2020-2030, has gone viral in green circles and is causing spasms of anxiety in the established industries."

http://business.financialpost.com/news/transportation/fossil-fuel-vehicles-will-vanish-in-8-years-in-twin-death-spiral-for-big-oil-and-big-autos-says-study-that-shocking-the-industry

Еве го и целото истражување.

Секако, ова е само нечиј став, ама држи вода (до некаде). Некаде прочитав дека од 2022 електричните возила ќе бидат поевтини за производство од традиционалните.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18497 на: 23 Мај 2017, 11:28:19 am »
Јас зборував за ова:

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0259054EN/two-million-vehicles-sold:-the-bmw-5-series-is-the-world%E2%80%99s-most-successful-business-car-bestseller-for-six-years-and-regular-winner-of-reader-and-expert-polls?language=en

„With more than two million vehicles sold, the current BMW 5 Series sets new benchmarks in the premium business segment.“

--

За забранувањето дизели - планираат да забранат дизели во центарите на градовите до 2025. Планираат. Ама ете, можеби ќе се оствари, не викам не. Односно, ќе се радувам ако се оствари.

За вториот линк - насловот е кликбејт. Во реалност, ќе се направи построго тестирање и ќе се воведе регулатива со која ќе се намали привлечноста на дизелот. Не дека дизелот ќе се забрани, туку дека ќе се направи бензинот попривлечен. And I'm fine with that.

Сето ова не значи дека „дизелот ќе се забрани“ и дека одеднаш ќе се забрани продажбата на дизел возила и одеднаш ќе се забрани да се возат постоечките дизел возила. Да бидеме реални. Најверојатно ќе се направат давачките повисоки, со цел да се поттикнат луѓето да ги заменат за нешто друго, ама не е дека ќе им речат „од утре не можете да возите, сликајте се.“

Финтата е да зборуваме за реалните ситуации. Позитивен тренд е дека интересот за купување на ново дизел возило се намалува, особено после фрките со Дизелгејт, а и наглата популаризација на електрични возила.

Точно, во право си. Суштината е таа.

Јас би додал дека, крајната цел е воведување на full electric возила, и исфрлање на мотори со внатрешно согорување.

Тоа е процес кој ќе трае, и нема да биде пред 2030,  а може и подоцна.

Од сегашна гледна точка, промената ќе биде горе доле со следната аналогија:

1. Зголемување давачки за поседување и користење на дизел возила.
2. Стимулирање да се користат возила со бензински мотор.
3. Масовно промовирање и воведување на хибридни возила.
4. Тренд да се исфрлат дизел моторите од употреба кај патнички возила, и зголемување на давачки за користење на бензински возила.
5. Масовно промовирање на full electric возила
6. Зголемување на давачки за користње на хибриди.
7. Целосна употреба на исклучиво електрични возила. Комплетна забрана на возила со мотор со внатрешно согорување.

Овој процес ќе трае, нема да биде утре, веќе е почнат.

Се додека ОПЕК и арапите имаат потреба да продаваат суровина која ќе ја консумираат возилата секојдневно, ќе има Мотори со Внатрешно согорување.

Тесла и сличните компании кои немаат газ под ќирија кај ОПЕК и арапите, ќе пробуваат да ја убрзаат имплементацијата на full electric возила затоа што таков им е бизнис моделот.

Можеби аналогијата горе не ми е баш најпрецизна ама следејќи ги глобалните трендови и размислувања, исходот веќе може да се предвиди.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20803
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18498 на: 23 Мај 2017, 11:29:21 am »
Мене неодамна ми привлече внимание ова:

"No more petrol or diesel cars, buses, or trucks will be sold anywhere in the world within eight years. The entire market for land transport will switch to electrification, leading to a collapse of oil prices and the demise of the petroleum industry as we have known it for a century.

This is the futuristic forecast by Stanford University economist Tony Seba. His report, with the deceptively bland title Rethinking Transportation 2020-2030, has gone viral in green circles and is causing spasms of anxiety in the established industries."

http://business.financialpost.com/news/transportation/fossil-fuel-vehicles-will-vanish-in-8-years-in-twin-death-spiral-for-big-oil-and-big-autos-says-study-that-shocking-the-industry

Еве го и целото истражување.

Секако, ова е само нечиј став, ама држи вода (до некаде). Некаде прочитав дека од 2022 електричните возила ќе бидат поевтини за производство од традиционалните.

Не би рекол, не толку скоро... Нема шанси.
Сеуште нема соодветна алтернатива, а не верувам дека за 8 години ќе се најде соодветна алтернатива, која ќе биде прифатена, и worldwide распространета и достапна.

Ноу уеј, ноу хау.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18499 на: 23 Мај 2017, 11:30:45 am »
Сигурно да. Особено со новите незнамколкустотинамиљарди инвестирани за во дупчење на нови извори на сурова нафта.

Еден професор, без разлика од која високообразовна/научна институција, може само предавања да држи и да го дрви до недоглед дека нешто ќе се промени во индустријата за транспорт, преку ноќ.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18500 на: 23 Мај 2017, 11:30:48 am »
„The resolution, which has received cross-party support but has no legislative effect, calls on the European Commission to implement the ban across the European Union.“

Аман бе дечки, читајте малку повеќе од само насловите.

И повторно - и да се донесе овој закон - тоа значи дека ќе се забрани продажбата на нови возила со МВС. Не е дека постоечките ќе ги забранат да се возат.
Не е проблем продажбата туку производството, после тоа ќе престанат и резервни делови да произведуваат зошто нема да им биде исплатливо, па иди вози кола со внатрешно согорување. И оловен бензин беше дозволено да се вози кога евентуално едноставно престанаа да го носат по пумпи...
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18501 на: 23 Мај 2017, 11:37:51 am »
Точно, во право си. Суштината е таа.

Јас би додал дека, крајната цел е воведување на full electric возила, и исфрлање на мотори со внатрешно согорување.

Тоа е процес кој ќе трае, и нема да биде пред 2030,  а може и подоцна.

Од сегашна гледна точка, промената ќе биде горе доле со следната аналогија:

1. Зголемување давачки за поседување и користење на дизел возила.
2. Стимулирање да се користат возила со бензински мотор.
3. Масовно промовирање и воведување на хибридни возила.
4. Тренд да се исфрлат дизел моторите од употреба кај патнички возила, и зголемување на давачки за користење на бензински возила.
5. Масовно промовирање на full electric возила
6. Зголемување на давачки за користње на хибриди.
7. Целосна употреба на исклучиво електрични возила. Комплетна забрана на возила со мотор со внатрешно согорување.

Овој процес ќе трае, нема да биде утре, веќе е почнат.

Се додека ОПЕК и арапите имаат потреба да продаваат суровина која ќе ја консумираат возилата секојдневно, ќе има Мотори со Внатрешно согорување.

Тесла и сличните компании кои немаат газ под ќирија кај ОПЕК и арапите, ќе пробуваат да ја убрзаат имплементацијата на full electric возила затоа што таков им е бизнис моделот.

Можеби аналогијата горе не ми е баш најпрецизна ама следејќи ги глобалните трендови и размислувања, исходот веќе може да се предвиди.

Отприлика, тоа е тоа. Јас, субјективно, комплетно би ги прескокнал хибридите пошто се useless stepping stone, ама разбирам дека се потребни од аспект на „транзиција.“ МВС, па МВС + Струја, па само Струја. Ама здравје.

Рутата е веќе исцртана, и таа е таа. Постепено ќе се воведуваат давачки кои ќе ги прават традционалните возила понепривлечни, за на крај да стигнеме до електрични возила. Уште технологијата да стигне до ниво кое одговара (а би требало да се случи и тоа во следниве 2-3 години) и ќе имаме значителен чекор напред во таа насока.

Не продажбата туку производството, после тоа ќе престанат и резервни делови да произведуваат зошто нема да им биде исплатливо, па иди вози кола со внатрешно согорување. И оловен бензин беше дозволено да се вози кога евентуално едноставно престанаа да го носат по пумпи...

Ама само предлог е. Нема никаков легислативен ефект. Фино они што седнале и изгласале, ама ефектот е истиот као да седнеме ја и ти уз пиво да изгласаме. Ете, сме изгласале - ама ефектот е нула. Ама пиво може да пиеме.

Сигурно да. Особено со новите незнамколкустотинамиљарди инвестирани за во дупчење на нови извори на сурова нафта.

Еден професор, без разлика од која високообразовна/научна институција, може само предавања да држи и да го дрви до недоглед дека нешто ќе се промени во индустријата за транспорт, преку ноќ.

Така му доаѓа. Ама интересно е за читање.

Не би рекол, не толку скоро... Нема шанси.
Сеуште нема соодветна алтернатива, а не верувам дека за 8 години ќе се најде соодветна алтернатива, која ќе биде прифатена, и worldwide распространета и достапна.

Ноу уеј, ноу хау.

Баш деновиве имаше причи за некои нови батерии.

300 mile range, charge in 5 minutes. Најавуваат дека технологијата може да стигне на пазар за само 3 години. Ако стварно се деси тоа, тогаш ќе имаме сериозна промена во overall прифаќањето на електрични возила (некаде прочитав дека во Европа околу 4% од новите коли продадени во 2016 се електрични.)
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4508314/Electric-car-battery-fully-charged-FIVE-minutes.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18502 на: 23 Мај 2017, 11:39:51 am »
Чисто као интересна информација што ја добив вчера. Од минатата генерација BMW 5 Series (F10), повеќе од 90% од произведените и продадените примероци се 520d, околу 10% све друго.

Информацијава ми е од М-Кар, не знам колку е точна, ама ете, интересно..

Сосема возможно, 80% од сите продадени БМВ возила се дизел

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Баш културна бројка.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18503 на: 23 Мај 2017, 11:40:37 am »
Главниот штос со достапноста на електричните возила е тоа што:

1. Треба да се произведуваат во голема серија за да бидат евтини
2. Треба да се изгради инфраструктура за полнење на батерии
3. Мора да се најде бизнис модел каде што возилата ќе бидат зависни од некој консуматив, кој ќе го продава некоја индустрија која тоа ќе го произведува (литиум, батерии, билошто)
4. Автономноста на возилата мора да се зголеми до 500 километри
5. Производството на електрична енергија од обновливи извори, сонце, ветер мора да се развие до тој степен да се создава доволно енергија на глобално ниво, за да може електричните возила да се применуваат масовно. Значи мора да се создаде енергија од чист извор, за таа да се претвори во коњски сили.

Тогаш кога достапноста на производството за електрична енергија од сонце и ветер ќе биде толку лесна и ефтина за да може секое домаќинство да си ја дозволи и упортребува, тогаш сме веќе како човечка раса спремни да возиме на струја.

Тесла пробува да го протне овој цел концепт со електрично возило, чарџер и соларни керамиди, ама психологијата и свеста кај луѓето е уште недоволно развиена.

Зашто да пунам кола на штеќер у гаража, кога имам шеви со 4000 кубика, а бензинот ми е 1 долар галон (пример, давам сигурно не е еден долар)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18504 на: 23 Мај 2017, 11:43:07 am »
Сето тоа е така од идеална гледна точна. Во реалноста, купувачот не го интересира од каде доаѓа струјата (иако би требало).

Купувачот го интересираат три работи:

1. Цена (и за набавка, и за полнење)
2. Автономија
3. Брзина на полнење.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18505 на: 23 Мај 2017, 11:44:46 am »


Хибридот е транзиција која ќе трае можеби 10-15 години.

Неможе да има директна транзиција од возило што троши нафта/бензин на електрично.

Тоа за нормален арап, што продава нафта ќе биде шок.

Мора да го врзат електричното возило со бензин, за да може транзицијата да биде побезболна за арапите, и нормално тоа ние ќе си го плаќаме како крајни потрошувачи.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18506 на: 23 Мај 2017, 11:47:32 am »
Сето тоа е така од идеална гледна точна. Во реалноста, купувачот не го интересира од каде доаѓа струјата (иако би требало).

Купувачот го интересираат три работи:

1. Цена (и за набавка, и за полнење)
2. Автономија
3. Брзина на полнење.

Во право си. Ама ако ги гледаме работите од денешна гледна точка.

За 10 години од сега, речиси сите ќе имаат можност да користат соларни панели по многу поефтина цена од денес.

Ќе почнеме да користиме струја што сами сме ја произвеле.  Ќе плаќаш помалку ќе произведуваш сам ќе добиваш повеќе.

Оној момент кога сите ние ќе сватиме дека, ако додадам уште два панели на кров ќе имам доволно струја да возам електрична кола "без пари", тогаш свеста ќе се смени.

Тогаш сме спремни да сакаме да купиме електрично возило.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30073
    • CARclub.mk
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18507 на: 23 Мај 2017, 11:49:08 am »
Апсолутно!

На времето ја праевме математиката за Е-Голф. Ако го полниш на евтина струја (по тогашни цени), излегуваше 100 км за 40 денари. Џабалуци.

Ако истото можам да го изведам со соларна инсталација по дома, још боље!

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18508 на: 23 Мај 2017, 11:50:19 am »
Па не е баш си седнале и си гласале на пиво, резолуција е за предходен Париски договор за намалување на greenhouse гасови што е влезен во сила, зелените се на власт моментално и не се пичкин дим ко порано

Цитат
The Paris Agreement on climate change lays out commmitments for nations to limit their greenhouse-gas emissions and contain the impact of global warming. Mayors were among the loudest voices lobbying in favour of the agreement, which entered into force in November 2016. And cities will have an enormous role in its implementation: They are both the source of 70 percent of the world’s greenhouse-gas emissions and also where the most innovative low-carbon solutions are being implemented.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Diesel-ашишта vs Benzin-чиња
« Одговори #18509 на: 23 Мај 2017, 11:53:53 am »
Кремот вози дизел. Mercedes, Audi, BMW, 70-82% дизели. Комплетна доминација.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need