Автор Тема: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор  (Прочитано 39713 пати)

Отсутен zvonkobt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 15
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #120 на: 30 Јуни 2013, 16:27:57 pm »
te razbiram podpolno , jas razbrav 1.6 klasicen motor sepak ovie se prepravani  radilica so kontra tegovi balansirani klipnjaci klipovi drugi bregasta klackalicii pumpa maslena pogolema sigurno sve ova e smenato ....std 1.6 motor  nema vek ako probvas da tjuniras  sve preku  90-100ks i ke odi u p.m klipovite ic ne izdrzvat deklite pukaat ventili pecurki kinat tanok e zidot na cilindarot i deklata ke tusi klipnjaca ke iskrivi  ke se desi nesto vo sekoj slucaj,  1.3 dupli podobri za nijansa deklite poke izdrzvat pomali ventili  klipovi pomali 77mm radilica- od- ist 

kako kazva std 1.3 turbas i na kolku pritisok e usisnata??
.. mozis da dobies dobar vrtezen moment na nizok obrtaj i ks na  obrtaj do 4000vrtezi  mozi nema da ima mnogu ks bidejki ne vrti mnogu ama za preticvanje gas od krivina   

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #121 на: 02 Јули 2013, 20:38:28 pm »
jas vozev kratko vreme na 1,5 bar boost ama ima detonacii vo 4-ta na nekoj 3000 , ne su se pozamaral malce da go pomestam palenjeto vo po rano , momentalno e blokirano 22* na 2000-2200 rpm pa se do kraj , ke probam kako ke se odnesuva so 26* ili max 30* ako ne biva i ova ke moram da go vratam water methanol injection sto mi bese improviziran ama funcionirase , i imam uste eden problem na povise od 3000 rpm i da ja vozam po krivini mi paga pritisok na maslo  >:( imam problem so odvodot na turboto so e spusteno samo vo ednata glava a ne e direkno vo karter.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #122 на: 02 Јули 2013, 23:06:51 pm »
na 30 stepena ke imas problem so pregrevanje na motorot...

Отсутен zvonkobt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 15
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #123 на: 04 Јули 2013, 23:07:58 pm »
 vrtezi ,kubikaza ,vlezni izlezni gasovi zavisi so turbina i na koj pritisok ke mu odgovara i ke si dobiva najdobri performansi ,probaja turbinata i na pomal pritisok kakvi perrf ke vadi ,ako dobies previsok pritisok vo usisnata a motorot nema izduv dovolen bidejki gasovite nema da gi beri dovolno niz turbina a westgate otvora kasno nema performansi , jak usis izduv nema ,, ako otvora westgate rano imas izduv nemas  boost usisen isto.,, to treba da se iskombinir na koj pritisok raboti  najubo , bubata e spremna na kompresionen prostor za turbas samo treba ventilite  dobro da gi rabotis i da mu klajs pojaki federi ili dupli zasto tie ne mozat da go dodrzat toj pritisok na opteretuvanje i se otvarat i tropat ko detonacija crcorat , masloto mozis da go vratis vo motorot stranicno na blokot pod cefcinata za vretenata na podizacite  na ser broj kaj so ima znakcina vw so busenje i holender

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #124 на: 05 Јули 2013, 18:51:50 pm »
Okolu toa deka treba da go namalam pritisokot na turbinata si vo pravo i mnogu luge mi rekoa , toa i e gornata granica na turbinata 1,5 bar mapata za 103 hp od mojot moto e na 1 bar 
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph.php?version=4&pr0=1&pr1=1.07&pr2=1.53&pr3=2&pr4=2&pr5=2&pr6=2&pr7=2&airflow0=1.5&airflow1=3.1&airflow2=5.6&airflow3=8.8&airflow4=9.9&airflow5=10.4&airflow6=12.2&airflow7=13.2&product_id=20
za 120 HP e na ovoj pritisok
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph.php?version=4&pr0=1&pr1=1.07&pr2=1.72&pr3=2.38&pr4=2.38&pr5=2.38&pr6=2.38&pr7=2.38&airflow0=1.5&airflow1=3.1&airflow2=6.3&airflow3=10.4&airflow4=11.8&airflow5=12.5&airflow6=14.4&airflow7=15.7&product_id=20
znaci Pressure Ratio: oskata e atmosferskiot + pritisokot od turboto a Airflow (lb/min) e kolku (m3 vozduh moze da npumpa turboto na turbinskiot del za 1 min po nekoj standardi e
Airflow (lb/min):            
Airflow (cfm):                        
Airflow (m^3/min):                        
Airflow (m^3/sec):                        
Airflow (kg/sec):
voobicaeno se presmetuva kolu CFM pravi motorot i za da se odredi koja turbina mu e potrebna , toa e teoretski a prakticno se montira i se probuva se vrsat modifikacii na paleneto i na gorivoto i ja podigas turbinata ti koga sakas .
Okolu federite za ventili , nemaat uloga za turbo ili N/A moto igra bitna uloga stepenot na otvaranje na ventilot i kolku otvara , onoj 1 bar vo usisna grana ne pravi problem na ventilot da go podotvara , A mu pomaga na motorot da zavrti od 800 do 1500 rpm povise otkolku da e N/A moto normalno mu olesnuva pri rabotenjeto.


Отсутен zvonkobt

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 15
Одг: Модификација на атмосферски мотор во турбо мотор
« Одговори #125 на: 05 Јули 2013, 20:07:45 pm »
teoretski da, prakticno so proba e druga matematika samoto ke si kazi kako se ponasa zavisat i mn faktori ,niz so sirina usisava , kolku e izladena smesata,, podobri performansi laden vozduh so interkuler ili nekoja pomosna naprava za ladenje nego  pogolem pritisok vo granata zezok direktno od turbina (gustinata) ,,,,stepenot na otvaranje i kolku otvora go regulira  bregastata ,  so federite  reguirame zatvoranjeto , nema zijan podobro  drzat za turbas i ne begat od palenje na visok obrtaj , (begaat od palenje???) std feder na visok obrtaj nema vreme da go vrati na vreme  bregastata e pobrza od ventilot ,jas vozam golf 1 1.9 tdi 1z bez elektronika so mehanicki bos od golf 2 i prepravan vo lopatki i rotor so bos od passat tdi ,brz golfot formula  .go vrtev na visok obrtaj 5000 i preku petiljadarki motorot podmala mi rabotese na 2 ciindri ili 3 koj ke se stabilizirase prorabotvase na 4 , mu kladov dupli federi i nema problem ,to znaci deka bregastata e pobrza od ventilot i podizacite gi polnese so maslo i ostanvaja otvoreni i ne rabotese .,, isto i kaj bubata mozi da se desava ali deka ne e hidraulicen se smirva pod mala