Ребрат ребрат, секој втор сервис сакал неќел три брисачи и глицерин, 5000че во воздух за ништо, ниту на глицеринот му е нешто ниту на брисачите.. совозачкиот од 2012 ми е уште, подобро бриши него заменскиот вурт. Глицерин не знам кој нормален менува на две години и зошто.
Ако правиш километри , на два сервиси, уште 10000 за гуртни предни и тако даље
Јас менувам глицерин на две години, затоа што така требит.
Исто ко да прашаш зошто менвате уље на 10.000 километри или еднаш годишно...
Секој со својата логика..
Пример мојата логика пак не би ми дозволила да купам ново возило во класик изведба технолошки развиено во минатиот милениум во момент кога во најава има 2 генерации понов модел.
Тебе па кој те праша нешто, уште помалку па да праша за твојата логика.
Бркај работа, ај. Condescending срања на друг продавај.
Поципелени папијчиња а бе...
И бришачи двапати годината менвате а на колите вон гаранција? Не заебавај, као круцијалниот дел од колата е бришачот, апсолутно е теретен секој ден. Од 150 денари да е нема ништо во тој рок да му биде а не од 2000ки. Ќе ти извадиме нов бришач апсолутно исправен, ќе се замени со ист таков, за само 4200 денари.
Глицерин ти по желба можеш и на 6 месеци да менуваш, фрли го апсолутно здрав, стави ист таков назад. На 4-5 години да го провериш ако деградирал доволно има логика да го мениш, на две сигурно не деградирал, сум го мерел секоја година на сервис, освен ако не ставаш некое тешко лајно.
Исто како да земиш H7 сијалички превентивно да менуваш секоја година оти намалиле за 1,2%
Еве, да се сложам за бришачите. ОК. Иако јас ги менувам на шест до девет месеци, јеби га, толку траат.
Ама, за 200,00 денари сам да си го заменам глицеринот, или за 700,00 во овластен, а сум дал 40.000,00 и охохо евра за Рав4, мислам дека е циганчење.
Тоа дали ќе ја завршат работата како што треба, односно дали ќе направат комплетен flush или само во казанчето ќе го заменат, е тема за друг муабет.
700,00 денари е смешна сума на две години за клучен дел од возилото да бидеш мирен. А плус сигурен сум дека свежа течност е подобра од амортизирана и за системот низ кој што циркулира истата, односно за деловите од кој е сочинет истиот, што автоматски го продолжува и векот.