Чистење на ДПФ
Чистење на гареж
менување на ЕГР вентил
ДПФ се чисти сам освен доколку не е затнат па мора присилна регенерација преку компјутер
#pa vidi problemot e sto nikogas ne sveti koga regeneraciajta e startuvana i vo tek, mozze da ti se desi poradi kratki distanci da regeneraciajta nikogas da ne zavrshi do kraj, ete ti poln filter, moze da si baksuz bas na avtopat koa ke si da ne treba da imas regeneracija. prisilna regeneracija koga znaes deka e startuvana e najsigurna, postoi li nekoj OBD2 app koj ja ima taa funkcija?
#za DPFot mislev kade vo SK mozze da se isccisti pepelta sto ostanuva vo nego pri sogoruvanje, dokolku se ustanovi deka e priliccno poln.
Гареж се ствара со не прописно возење (на ниски вртежи во висока брзина)
#bidejki agr.ot zatvara mislam nad 2500rpm, ama kaj automatic toa vo D mode ne mozze da se dostigne vo gradksa voznja, samo manual. znacci AGR ventilot preporaclivo e odkoga ke se iscisti da se drzzi sto e mozzno pocesto nad2500, ili da se zatvori , najbolje :-))
ЕГР се затнува од лошо возење, ти пишав погоре ->
#zatoa mora da se cisti, ako e loso vozeno.
ЕГР на моето БМВ се расипа од нафтата на лукоил и шиникот ми го исклучи кога ремапираше, инаку беше стакло чист.
-elektronski ili mehanicki e? do egrot doagjaat samo izduvni gasovi a ne gorivo???
Вчера член од форумов ми кажа многу добар совет, нештото додека функционира не го задевај, или со негови зборови да не си чепкаш со сламка во газот

#u princip se funkcionira super dodeka ne se rasipe, i ulje da ne menjas motorot ke funkcionira se do onoj mooment dodeka ne se rasipe. Ama ja sfakjam poentata.
Se raboti za toa sto mozze
preventivno da se napravi da se prodolzzi vekot na rabotenje.