Во ред Филип се сложувам со тоа ама па не е во ред едно ауди од 6000 евра до тука да те чини 8000 кај сме за никаде па уште и поскапо е.
маржа мора да има за да има ликвидност. решението не е да се елиминира маржата, туку да се елиминира беспарицата.
Нашиот пазар е најлошата комбинација: ем мал, ем сиромашен.
За чива маржа збориш?
за дилерите на нови коли.
ако продаваш пежо во франција, можеш да работиш со маржа од 1% (не ме фаќај за бројкиве ги тропам на памет) пошто - заради високиот стандард - во месецот ќе продадеш 100 коли, па и со 1% ќе имаш пари да поделиш плата.
ако продаваш пежо во македонија, не можеш да работиш со маржа од 1 пошто - заради нискиот стандард - во месецот ќе продадеш 5 коли.. дали и толку... и немаш пари да поделиш плата.
не ме фаќај за конкретните марки, земји и проценти, сакам само да ја илустрирам мојата поента.
или тоа, или ќе ги даваш со мала маржа, или испод набавна цена, али затоа ќе ги дереш на редовни сервиси во овластен сервис.
тапа.