Автор Тема: BMW 323i E21  (Прочитано 42276 пати)

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #135 на: 09 Јуни 2013, 15:44:31 pm »
Браво ! Одлично БМВ со уште поодличен мотор, реже шестаков :)
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #136 на: 09 Јуни 2013, 15:50:56 pm »
Одлично!

П.С Петиција до шефо: Да се смени името на carclub во ајкулаклуб ;D

Отсутен MarijanSK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #137 на: 09 Јуни 2013, 16:06:27 pm »
Браво ! Одлично БМВ со уште поодличен мотор, реже шестаков :)
Во еден муабет кога барав мотор ми рекоа да ставам 4  цилиндраш... Коментарот беше НЕ!!! Мора да биде шестак, да удара по џеб со потрошња, ама секој мерак си кошта, а мераков што ми го праи шестаков, посебно со звучните ефекти ми е безценет

Отсутен DasAuto.

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4585
  • ~ Full of soul ~
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #138 на: 09 Јуни 2013, 16:09:11 pm »
Ова се поштова, ако правиш прави и лик и мотор да ти прави кејф, а не цимолење трошел незнам што , па нека троши барем знаеш ламја има под хауба не да се тегне .... слушај симфонија
↯↯ Don't try to follow me ↯↯

http://www.youtube.com/watch?v=b_v5fPI-DUw

Отсутен MarijanSK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #139 на: 09 Јуни 2013, 18:03:17 pm »
Тоа е тоа... Увек сум викал VR6 од VW и I6 на BMW мелодија за уши

Отсутен MarijanSK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #140 на: 09 Јуни 2013, 20:38:39 pm »
Испрано, си светна пак...имаше и тест вожња ама нема клип, ипак не тегне ко порано веројатно поради тоа што има фатено р'ѓа на замаецот па само шушти кога го шалтам на високи, али изглеа регулаторов си ја врши работата бидејќи со 350 денари гориво до Пантелемон и назад преку нерези и си има уште горивце :D   
Претходно со 500 денара бензин до кисела вода стигнав и почна на 3 клипа да работи (му се пиеше бензинче)




Утре на ред кочници,растурање, плочки предни/задни, доколку има потреба и предните и задните дискови ќе јадат еден нож чисто ради сигурност, глицерин и во кочници и во друк-лагерот малце тврд кумплугот.... и после растурање, мотор , мењач, шал табла, цел ентериер све надвор и да се пушти целата инсталација од нула-да си бидеме на раат.

Отсутен Tose BMW E21

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 274
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #141 на: 09 Јуни 2013, 21:02:30 pm »
БМВ е тоа немој да се чудиш што од второ верглање одма запалило после година и нешто :)
Моето после 4 години запали од второ верглање и работеше како саат :D

Отсутен Vlatzki

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2069
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #142 на: 09 Јуни 2013, 21:08:03 pm »
Moeto jugo posle 2 ipol-3 godini zapali od treto verglanje, pa aj sea... :D Majtap na strana, odlicno e bmwvo, ima potencijal za zverska masina, posebno deka e 6tak. Samo napred... :) I ne zaboravaj da go dokumentiras sekoj cekor od rabotata so sliki. :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #143 на: 09 Јуни 2013, 22:09:18 pm »
што правеше со регулаторот со притисок на гориво,го намали или го зголеми притисокот

Отсутен MarijanSK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #144 на: 09 Јуни 2013, 22:22:07 pm »
проблемот со фабричкиот е дека веројатно беше заглавен. Колата кога ке и дадеш туража едноставно остануваше без гориво. Друга работа беше дека скоро сите е21-ви 323 што ги иам видено се К-џетроник (механички инџекшн) и имаат работен притисок од 4,7 до 5,2 бара. Моево е ЛЕ-џетроник со компјутер, веројатно моторот не е негов, веројатно е од е30 323 со работен притисок од 2,3 до 2,7 бара. Според мене кој и да го сменил моторот ја оставил пумпата од претходниот . Пумпата со работен притисок од  4,7 до 5,2 бара+зезнатиов регулатор и колава пресисуваше многу брзо, башка трошеше ко тенк. Со овој регулатор за почеток го ставив на 2,7 до 3 бара притисок, и сеа ќе се штела за да се види како ќе му биде најдобро. се на се со колава се дешавале некои опити за кои ја појма неам. Некои што доаѓаа да го гледаат дури и ми викаа дека е 2.5 ccm моторот а не 2.3.  Моја грешка е што цело време заборавам да го видам бројот на блокот и по тоа веројатно би знаел што мотор е и со која баража треба да се рани...Вајда...

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #145 на: 10 Јуни 2013, 10:06:24 am »
ако некад го продаваш барај ме :)

Отсутен Sale

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 121
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #146 на: 10 Јуни 2013, 13:57:09 pm »
ако некад го продаваш барај ме :)

Полека, има ред тука  ;D
.!.

Отсутен MarijanSK

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #147 на: 10 Јуни 2013, 13:59:47 pm »
ако некад го продаваш барај ме :)

Полека, има ред тука  ;D
Хахахаха да да да. Сале е сепак прв ако го давам некад бидејќи за кај него знам дека и после 100 години колата ќе биде перфекција :D ако не и во подобро стање него претходно

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #148 на: 10 Јуни 2013, 14:09:19 pm »
Ептен сакам вакво количе
Вујко ми има 318i
Прва газда ептен малце возено, прва боја, кирако седишта, ббс бандаши, спортко подвозје, прозори на струја
Едина мана му е што многу му троши има проблем со пумпата за гориво
Не му е регистрирано околу 10 години уназад, нонстоп е во гаража само кога го провтува некое круче го вади
Едно време му текна да го продава и му бараше 1000 евра, според мене смешни пари за таква кола

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: BMW 323i E21
« Одговори #149 на: 12 Јуни 2013, 01:04:54 am »
Во спомен на Бубата





:D