проблемот со фабричкиот е дека веројатно беше заглавен. Колата кога ке и дадеш туража едноставно остануваше без гориво. Друга работа беше дека скоро сите е21-ви 323 што ги иам видено се К-џетроник (механички инџекшн) и имаат работен притисок од 4,7 до 5,2 бара. Моево е ЛЕ-џетроник со компјутер, веројатно моторот не е негов, веројатно е од е30 323 со работен притисок од 2,3 до 2,7 бара. Според мене кој и да го сменил моторот ја оставил пумпата од претходниот . Пумпата со работен притисок од 4,7 до 5,2 бара+зезнатиов регулатор и колава пресисуваше многу брзо, башка трошеше ко тенк. Со овој регулатор за почеток го ставив на 2,7 до 3 бара притисок, и сеа ќе се штела за да се види како ќе му биде најдобро. се на се со колава се дешавале некои опити за кои ја појма неам. Некои што доаѓаа да го гледаат дури и ми викаа дека е 2.5 ccm моторот а не 2.3. Моја грешка е што цело време заборавам да го видам бројот на блокот и по тоа веројатно би знаел што мотор е и со која баража треба да се рани...Вајда...