Автор Тема: Мала помош  (Прочитано 15583 пати)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Мала помош
« на: 07 Април 2011, 21:43:46 pm »
Купив шкарт филтер колку да се рече има некаков и сега сакам да ставам цевка за да биде ко што треба, а не вака селски :)
Е сега има две црева закачени на тоа oбичното што е за ставање вилтер



Дали кога ќе ја направам цевката треба да направам отвори за овие две цревца или нема потреба да ги ставам?
« Последно менување: 07 Април 2011, 21:49:22 pm NetworX »
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Мала помош
« Одговори #1 на: 08 Април 2011, 11:42:35 am »
ova sto izlaga od kapacevo nad ventilive mozes da go stavis na cefkata so ke ja stavas neso kako na slikava ako me razbiras

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Мала помош
« Одговори #2 на: 08 Април 2011, 13:00:38 pm »
Со ова кое си го сторил само можеш да ги намалиш перформансите, да ја зголемиш потрошувачката, да ја зголемиш буката и евентуално поради недоброто врзување да ти отпадне во вожња и да ти влезе ѓубре во моторот.

Мој топол совет е да си го вратиш фабричкиот филтер и продади го ѓубрето кое си го купил. Ако сакаш да има ефект и да поминеш најевтино:
1) Најди модификација на интернет за зголемување на протокот на воздух на кутијата која ја користиш
2) Стави си панелен K&N филтер
3) Топлотно изолирај ја фабричката кутија од моторот
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Мала помош
« Одговори #3 на: 08 Април 2011, 16:58:04 pm »
Искрено Гојдо, к&n филтер за тико тешко дека ќе има, а и ако има не планирам за него да фрлам толку пари ова го направив онака од занимација. Разликата помеѓу овој и фабричкиот филтер сигурно нема така да исто ми се фаќа. Само да го спастрам нешто слично како погорната слика што ја стави Влатко. Немаше место иначе ќе го сместев доле пред браникот. Како и да е вчера копав по интернетов и најдов за што е тоа црево. Излезе дека тоа помагало при ладење на вентилите или така несто слично така да мора да го има
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мала помош
« Одговори #4 на: 08 Април 2011, 17:37:21 pm »
И филтерот, ако не го прицврстиш малце поубаво ке го изгубиш...

Јас до сеа имам изгубено еден филтер, а другиот ми паднал, кај мењачот и среќа си го најдов :)

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Мала помош
« Одговори #5 на: 08 Април 2011, 18:23:17 pm »
ХАХАХА дактејп солвс проблемс :) не го возам тоа чудо деновиве така да нема проблем :) утре-задутре ќе ја ставам цевката што ја направив па ќе биде подобро
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Мала помош
« Одговори #6 на: 08 Април 2011, 21:31:43 pm »
Na 800ccm si kupil sprortski filter, LOL. Prodaj go џубрето.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6216
Одг: Мала помош
« Одговори #7 на: 08 Април 2011, 22:38:58 pm »
vakva cefka imase vo avtolider pojdi vidi dali ti odgovara,inace kubikazata neam vrska so filterot od kade toa pravilo deka na 800cc ne se stava SP filter

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Мала помош
« Одговори #8 на: 08 Април 2011, 22:52:56 pm »
vakva cefka imase vo avtolider pojdi vidi dali ti odgovara,inace kubikazata neam vrska so filterot od kade toa pravilo deka na 800cc ne se stava SP filter

Сакаше да каже дека нема причина да стави на толку слаб мотор. :)

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Мала помош
« Одговори #9 на: 09 Април 2011, 00:01:01 am »
Искрено Гојдо, к&n филтер за тико тешко дека ќе има, а и ако има не планирам за него да фрлам толку пари ова го направив онака од занимација. Разликата помеѓу овој и фабричкиот филтер сигурно нема така да исто ми се фаќа. Само да го спастрам нешто слично како погорната слика што ја стави Влатко. Немаше место иначе ќе го сместев доле пред браникот. Како и да е вчера копав по интернетов и најдов за што е тоа црево. Излезе дека тоа помагало при ладење на вентилите или така несто слично така да мора да го има
ЛОЛ под браник филтерот а .................... Сакаш да го нацицаш вода  у усисна грана....Изгледа ти се шедни вентилите  :D :D :D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мала помош
« Одговори #10 на: 09 Април 2011, 00:27:14 am »
Tico-to e mnogu komplicirano so tie creva i vakumi koi gi poseduva (a se razlikuvaat vo oznakata DX,SX)jas imav DX koe vazi za najopremeno (drzaci za racete vnatre,onie za sonce so ogledalce kaj sovozacot - so eden zbor mizerija)...ama imav golema maka duri go stelovam da raboti kako sto treba bas zaradi tie creva i vakumi....moj sovet e turi mu k...t na filterot....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Мала помош
« Одговори #11 на: 09 Април 2011, 00:38:37 am »
Ова моево е SX дури има и клима значи боље е од твоето :О
@Јове не под браник туку кај браникот напред, нормално тука би требало и некоја заштита да не шмркне водичка.
Цевка не планирам да купувам, хоум мејд ќе биде тоа нешто зашо ако не ми се свиѓа како работи да го извадам и да не сечам вени шо сум фрлал толку пари.
За 800cc што е нема везе, кога ќе го видам тој абдалот од населба што го вози тикото без филтер барем моево има некако. Какво е такво уште 960000км па ремонт :D
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Мала помош
« Одговори #12 на: 09 Април 2011, 00:46:57 am »
epa znaci SX e 'najopremenoto',najubo e so nekoj 'majstor' da se konsultiras okolu tie creva koga veke neznaes sto da pravis so niv....poso da ne ispadni rabotata zaradi eden filter da imas 300 drugi gluposti....
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен NetworX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 929
Одг: Мала помош
« Одговори #13 на: 09 Април 2011, 00:56:39 am »
Да да утре ќе поминам до еден сервис и ќе видам што ќе ми кажат
Dear God. Thank you for providing us with the direct-port nitrous injection, 4 core intercoolers, ball bearing turbos, and titanium valve springs, Amen.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Мала помош
« Одговори #14 на: 09 Април 2011, 01:42:24 am »
Јас како што гледам на првата твоја слика, немаш 300 црева заебанции, туку имаш едно...

На тоа што искача од поклопецот на вентилите... неможеш да го штопуваш, но можеш и тука да му ставиш мал спринт филтер... или да го укључиш на големата печурка...