Ам така кажи ре. На форумов имат едно чудо поскопјанчени охриѓанчишча. Ај сега кажви од к'ј си точно? од Охрид или од славна Дебарца?
Што се однесува до моторот, разгледај што опции и што можеш да добиеш од следново:
- издувна (полирана) грана 4-1
- високопропусна (полирана )усисна грана
- поголемо и полирано усисно грло
Хаха, не сум Дрбчанец инаку Лесковчанец! :p
Како што ми кажа Коста главата е полирана целосно, односно се полирани (не олеснувани) вентилите, издувните канали и пескарени усисни канали (најверојатно кај инјекторите), полирана усна грана, на колата моментално има некоја си комбинација од 2-1-лонче, па 2-1-лонче, продолжуваат две цевки од двете лончиња па се спојуваат во една за на крај пак да се разделат во backbox-от.
Инаку размислувам за втората твоја точка уште од кога ја видов колата и можно е да одам до кај Вуле за таа тема да му ја земам граната од тркачкото ако уште ја чува, зошто вака и фали воздух и тоа многу... Сепак добра идеа ти е тоа, благодарам што пиша!
Ладен воздух доаѓа постојано, затоа што цевката до филтерот стои директно на браникот, воздухот го влече диреткно од надвор пред да се загрее, а со бајпаси на вода и слично не ми се игра баш, сепак колата не ми е само за трки, треба да трае барем некое време, затоа па на Yugo-то немам ни вода, ни кабли, ни теписони, ни седишта, ни чуда, само контакт, пумпа, перка, едно седиште и еден тон опрема! Хуху :p