Автор Тема: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport  (Прочитано 23487 пати)

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #30 на: 08 Април 2011, 11:48:56 am »




No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #31 на: 08 Април 2011, 11:49:39 am »




No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #32 на: 08 Април 2011, 11:51:21 am »
Majko mila ... I kolku konji i NM bi trebalo da ima cudovo?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #33 на: 08 Април 2011, 11:56:53 am »
Ам така кажи ре. На форумов имат едно чудо поскопјанчени охриѓанчишча. Ај сега кажви од к'ј си точно? од Охрид или од славна Дебарца?

Што се однесува до моторот, разгледај што опции и што можеш да добиеш од следново:
- издувна (полирана) грана 4-1
- високопропусна (полирана )усисна грана
- поголемо и полирано усисно грло

BTW, можеш да поставиш топлотна бариера (камена волна со алуминиумска фолија од KNAUF) меѓу филтерот за воздух и моторот, како и да ја изолираш цефката за довод на возудх од филтерот до грлото на усисната грана, па и целото грло.

Понатаму, ако течноста за ладење на моторот ти циркулира низ грлото на усисната грана, направи бајпас. Таа течност е направена да цируклира таму за евентуално да го загрее грлото во екстремни зимски услови(под -20'C). Во другите ситуации додава само непотребна топлина на грлото, а тоа значи затоплување на воздухот и помала ефикасност/снага на моторот.
« Последно менување: 08 Април 2011, 12:02:59 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #34 на: 08 Април 2011, 11:59:40 am »
Majko mila ... I kolku konji i NM bi trebalo da ima cudovo?

По бившиот газда и по мене не би требало да има повеќе од 185ks, а за nm неможам да зборам, ќе го носам на машина во брзо време, листата ќе ја поставам online, па тогаш ќе зборам на таа тема. Несакам да бидам како некои луѓе низ Скопјево што лаат за 400-500ks, а всушност немаат ни барем 200ks...

Можно е набрзо да има TRACKDAY на стазата во Кичево, ако е некој заинтересиран може да одиме да се повозиме. Инаку прва трка од Лигата на РМ се вози на 15Мај на истата стаза, ставајте roll-bar и ајде да возиме! :P
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #35 на: 08 Април 2011, 12:08:44 pm »
Ам така кажи ре. На форумов имат едно чудо поскопјанчени охриѓанчишча. Ај сега кажви од к'ј си точно? од Охрид или од славна Дебарца?

Што се однесува до моторот, разгледај што опции и што можеш да добиеш од следново:
- издувна (полирана) грана 4-1
- високопропусна (полирана )усисна грана
- поголемо и полирано усисно грло

Хаха, не сум Дрбчанец инаку Лесковчанец! :p

Како што ми кажа Коста главата е полирана целосно, односно се полирани (не олеснувани) вентилите, издувните канали и пескарени усисни канали (најверојатно кај инјекторите), полирана усна грана, на колата моментално има некоја си комбинација од 2-1-лонче, па 2-1-лонче, продолжуваат две цевки од двете лончиња па се спојуваат во една за на крај пак да се разделат во backbox-от.

Инаку размислувам за втората твоја точка уште од кога ја видов колата и можно е да одам до кај Вуле за таа тема да му ја земам граната од тркачкото ако уште ја чува, зошто вака и фали воздух и тоа многу... Сепак добра идеа ти е тоа, благодарам што пиша! :D

Ладен воздух доаѓа постојано, затоа што цевката до филтерот стои директно на браникот, воздухот го влече диреткно од надвор пред да се загрее, а со бајпаси на вода и слично не ми се игра баш, сепак колата не ми е само за трки, треба да трае барем некое време, затоа па на Yugo-то немам ни вода, ни кабли, ни теписони, ни седишта, ни чуда, само контакт, пумпа, перка, едно седиште и еден тон опрема! Хуху :p
« Последно менување: 08 Април 2011, 12:17:13 pm Bad-Gamer »
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #36 на: 08 Април 2011, 12:29:50 pm »
Ладен воздух секако дека доаѓа од надвор. Но под хауба температурата е минимум 30-40 степени над амбиентната, а ако возиш на подолга релација и ја газиш колата тогаш и повеќе. Па така воздухот се загрева додека поминува низ цевката и самиот филтер.

Со бајпасот на грлото ќе ја намалиш температурата. Значи водата во неговиот случај нема улога да ја намали температурата, туку да ја зголеми затоа што постои можност истото да е смрзнато при екстремно ниски надворешни температури и кога колата не работи. Па така кога ќе ја запалиш додека се загрее може да те зеза гаста, т.е. да се углавува на разно-разни обрти. Ние кај нас немаме такви екстремни услови. Па дури и да имаме и да смрзне грлото, кога ќе ја запалиш колата во таков случај сигурно нема да тргнеш веднаш туку ќе ја оставаш да поработи во лер под саух бар пола минута-минута па потоа ќе тргнеш.

Со изолирањето и бајпасот, ќе ги намалиш температурите во усисна грана за неколку степени, ако речеме за 5 тоа ќе ти даде 1% поголема снага. Не е некоја придобивка, ама инвестицијата е 100 денари и 10 минути работа. Па зошто да не?

BTW, ако мењаш усисна грана, глеј и неа некако изолирај ја топлотно.
« Последно менување: 08 Април 2011, 12:33:06 pm gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #37 на: 08 Април 2011, 12:39:31 pm »
Te
Ладен воздух секако дека доаѓа од надвор. Но под хауба температурата е минимум 30-40 степени над амбиентната, а ако возиш на подолга релација и ја газиш колата тогаш и повеќе. Па така воздухот се загрева додека поминува низ цевката и самиот филтер.

Со бајпасот на грлото ќе ја намалиш температурата. Значи водата во неговиот случај нема улога да ја намали температурата, туку да ја зголеми затоа што постои можност истото да е смрзнато при екстремно ниски надворешни температури и кога колата не работи. Па така кога ќе ја запалиш додека се загрее може да те зеза гаста, т.е. да се углавува на разно-разни обрти. Ние кај нас немаме такви екстремни услови. Па дури и да имаме и да смрзне грлото, кога ќе ја запалиш колата во таков случај сигурно нема да тргнеш веднаш туку ќе ја оставаш да поработи во лер под саух бар пола минута-минута па потоа ќе тргнеш.

Со изолирањето и бајпасот, ќе ги намалиш температурите во усисна грана за неколку степени, ако речеме за 5 тоа ќе ти даде 1% поголема снага. Не е некоја придобивка, ама инвестицијата е 100 денари и 10 минути работа. Па зошто да не?

BTW, ако мењаш усисна грана, глеј и неа некако изолирај ја топлотно.

Усусната грана обавезно, но ова со гранава верувај ми дека нема скоро никаква разлика, единствено сум почувствувал разлика на тркачкото, кога го оладив бензинот и ја исклучив водата, ладен бензин значи неверојатно многу, примети на ST-то како стои усиснта грана со цевката за довод на гориво, односно вбризгалките. Во секој случај, благодарам на советот, ако се прави едноставно, ќе го пробам, ќе го ставам на машина па ќе пишам, дали вреди или не. :D
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен 2fast4you

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1797
  • Some drive to work ... I work to drive!!!
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #38 на: 10 Април 2011, 13:18:54 pm »
Druze ke kazam samo sekoja cest za izborot na kola. Vo edno vreme duri i jas razmisluvav da ja kupam iako ne mi e potrebna... Megutoa mnogu dobro spremeno auto a po cena za koja ne mozes ni delovote da gi kupis novi ;) Kako i da e so sreka da ja vozis.
   

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #39 на: 10 Април 2011, 14:54:02 pm »
Колку тежи клиово ???
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Присутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8531
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #40 на: 10 Април 2011, 15:07:58 pm »
Тон не е сигурно. Едно 800 кила по моја слободна проценка.

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #41 на: 10 Април 2011, 17:36:36 pm »
Тон не е сигурно. Едно 800 кила по моја слободна проценка.
Ракета !!!  ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #42 на: 10 Април 2011, 17:50:51 pm »
Тон не е сигурно. Едно 800 кила по моја слободна проценка.

Нема шанси да е 800 кг, Свифтот мој е 780 кг... А ова француз е... и под 920-930 кг не е... бидејки Саксото е помало па е 920 кг

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #43 на: 10 Април 2011, 18:30:07 pm »
Ако сака неке е и тон партал те прави и тебе   :D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Renault Clio Mk.II 2000ccm3 16v Sport
« Одговори #44 на: 10 Април 2011, 18:56:15 pm »
180 ks e, ali moze i da se probame onaka kolku za reper... da vidime...