Автор Тема: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999  (Прочитано 15662 пати)

Отсутен RedScorpio

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #90 на: 11 Јануари 2014, 10:30:52 am »
Здраво

Во последно имам проблем со кумплугот на колава. Кумплугот нема притисок и тешко се менуваат брзини, бев кај еден сервисер не знаеше како да го среди тоа. Некој совет? Што е штетата? Како да се среди?
Alfa Kiddie

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #91 на: 11 Јануари 2014, 10:47:03 am »
колку што знам алфата има хидрауличен кумплуг.
Ти сакаш да кажеш дека ти пропаѓа педалата или пак ти е мн цврст кумплугот.
Ако ти пропаѓа педалата треба да се види да не имаш воздух во системот, или пак може се оштетени примарната пумпа (кај педалото) лагерот (мислам дека лагерот беше хидрауличен не механизмот).
Доколку педалот е мн цврст тогаш значи дека потисната плоча си го изработило своето и во брзо време ќе треба да ја смениш.
Дај повеќе опис окулу тоа што викаш нема притисок.

Отсутен RedScorpio

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #92 на: 11 Јануари 2014, 10:58:41 am »
колку што знам алфата има хидрауличен кумплуг.
Ти сакаш да кажеш дека ти пропаѓа педалата или пак ти е мн цврст кумплугот.
Ако ти пропаѓа педалата треба да се види да не имаш воздух во системот, или пак може се оштетени примарната пумпа (кај педалото) лагерот (мислам дека лагерот беше хидрауличен не механизмот).
Доколку педалот е мн цврст тогаш значи дека потисната плоча си го изработило своето и во брзо време ќе треба да ја смениш.
Дај повеќе опис окулу тоа што викаш нема притисок.

Фала на одговорот,
Кумплугот не е цврст, кога го потиснуваш до негде нема притисок, и почнува од пола натака да се притиснува и тешко влага в брзини.
Alfa Kiddie

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43694
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #93 на: 11 Јануари 2014, 10:59:33 am »
Може да е едноставно, како воздух во системот. А може да е и мастер или слејв цилиндер некој отиден.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен RedScorpio

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #94 на: 11 Јануари 2014, 11:02:05 am »
Може да е едноставно, како воздух во системот. А може да е и мастер или слејв цилиндер некој отиден.

А во случај да има воздух влезено како може да се испушти? што треба да се извади, човеков што е виде колава незнаеше воздухот од кај треба да се испушти
Alfa Kiddie

Отсутен Ogi88

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1148
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #95 на: 11 Јануари 2014, 11:12:15 am »
доле на менувачот има цицка исто како за испуштање воздуш од кочници (на горниот дел од менувачот е).
Може и глицеринот да ти е мн стар кога го имаш менувано?

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3875
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #96 на: 11 Јануари 2014, 11:13:53 am »
Може да е едноставно, како воздух во системот. А може да е и мастер или слејв цилиндер некој отиден.

А во случај да има воздух влезено како може да се испушти? што треба да се извади, човеков што е виде колава незнаеше воздухот од кај треба да се испушти

Нјади човек што знае со Алфи. Обично на slave цилиндиерот постои шрафче за испуштање. До шрафчето се доаѓа веројатно ако се извади акумулаторот сосе носачот. Принципот за испуштање е како со кочници (одвтри /стисни-заврти/пушти) со постојана контрола на нивото на глицерин.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43694
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #97 на: 11 Јануари 2014, 11:19:07 am »
Оди кај Жарко во Макс ауто сервис (член Zarko_Alfa тука на форумов), ќе знае сигурно.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен RedScorpio

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #98 на: 11 Јануари 2014, 11:20:36 am »
Значи ова е slave cilynder од каде што треба да се испушти воздухот?

http://www.berlinasportivo.com/forumpics/clutch/Clutch2.JPG
Alfa Kiddie

Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг:
« Одговори #99 на: 11 Јануари 2014, 11:21:04 am »
Najverojatno pumpa,kaj mene gi imase simptomite.
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #100 на: 11 Јануари 2014, 11:25:43 am »
Значи ова е slave cilynder од каде што треба да се испушти воздухот?

http://www.berlinasportivo.com/forumpics/clutch/Clutch2.JPG

Мислам дека ова е за дизелите.Кај тебе е оваква пумпата http://thumbs4.ebaystatic.com/d/l225/m/mqzrkuQ64GBT_YiKWW2hx5A.jpg и внатре во мењачот ( не сум видел на 1.8 ама за 2.0 сум 1000% сигурен ).
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен RedScorpio

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 43
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #101 на: 11 Јануари 2014, 11:38:53 am »
http://www.ebay.co.uk/itm/MAPCO-Central-Slave-Cylinder-clutch-ALFA-ROMEO-156-932-1-8-16V-T-SPARK-932A-/191022306800

Значи тоа е Save Cylinder и тука би требало да се провери за воздухот, ако не нов така?
Alfa Kiddie

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #102 на: 11 Јануари 2014, 12:00:53 pm »
немора така ако е системот исти со кочниците едноставно испушти го цел глицерин преку некое од предните тркала и пак наполни го како да мењаваш плочки, истиот проблем со тоа што воопшто несакаше да шалта решен така на опел корса ц

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7055
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #103 на: 11 Јануари 2014, 12:02:38 pm »
Vo sekoj slucaj treba da odis na servis, ako problemot e do.pomosniot.cilinder bidejki toj se naogja bo menuvacot. Ako e glavnata pumpa togas vidi kaj pedalata za kuplung da ne ima nekade glocerin sto bi ukazalo deka najverovatno.toa e problemot. Druga rabota kako.sto ti kazaa mozno e da imas vozduh vo sistemot ama.toa obicno ne se slucuva samo od sebe ....
Vidi so Zarko, deckoto ima odlicen servis I poznavanje. Ako nemas negov broj kje ti piseme.

Pozdrav

Отсутен zarko alfa

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: Alfa Romeo 156 1.8 T.S 144 1999
« Одговори #104 на: 15 Јануари 2014, 23:03:34 pm »
druze prvo vidi dali ti fali glicerin ako fali doturi i samo drukaj na papucata za kumplug toa najverovatno ke ti go podobri saltanjeto na brzini (za zal istoto znaci deka e otiden hidroulicniot drug lager koj ja ima ulogata na pumpa ) a ako ne fali navedni se i vidi ja pumpata koja e zakacena na pedalata za kumplug i vidi ja da ne pusta glicerin ( vo vtoriot slucaj ke pomines poevtino )