Јас сум поклоник на тезата, дека кога се произведува одредено масло, се имаат во предвид потребите на одреден тип мотори и дека препорачаното масло од производителот е најпогодено за тој тип на мотори. Да, по спецификации многу масла задоволуваат, некои веројатно и подобра заштита ќе пружат (кој би знаел?), но фабриката кога тестира, тестира баш со препорачаниот тип на масло и работниот век е загарантиран баш со тој тип на масло. Дури и кога ќе настане некоја промена, производителот на автомобили, бара од (својот близок) снабдувач со масло, да ги прилагоди производите кон новонастанатата ситуацја. Конкретно, Selenia, почна да произведува масла кои се препорачани за Chrysler возилата, а не само за FIAT/Alfa/Lancia. Врската помеѓу производителот на мотори и производителот на масло е она што гарантира добра работа на моторот. Се` друго е, „ќе пробам, па ќе видиме дали е добро“.