Автор Тема: Ксенон или стандард фарови?  (Прочитано 12887 пати)

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #30 на: 23 Август 2012, 11:46:33 am »
Фабрички ксенон не е курчење, туку е зголемена безбедност пред се, затоа што осветлува 27 пати подобро од класика светла ;)

А афтермаркет ксенон може да се контролира на технички, ама кај нас ни колата не ти ја гледаат на технички, не па светлата...
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #31 на: 23 Август 2012, 12:13:52 pm »
Razlikata pomegu vrvni Halogen i Xenon ne e ni priblizno 27 pati. Ne e ni 2 pati, a nekogas nema razlika.  Od druga strana razlikata megu bilo koj fabricki halogen i evtin aftermarket xenon e otprilika 27 pati vo korist na fabrickiot halogen.


Xenonot se uste ne gi resil prvobitnite nedostatoci:

DISADVANTAGES:
-too much glare and thus, potential problems for the incoming traffic
-very high costs
-possible harmful materials could be used

Mnogu retko ke se razminam so kola cij xenon ne mi smeta, i togas stanuva zbor za novo i skapo vozilo.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #32 на: 23 Август 2012, 13:02:37 pm »
Ксенон само со лупа,ако нема лупа не ми треба..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #33 на: 23 Август 2012, 13:11:29 pm »
Се се прави. И афтер маркет ксенон си е добар ако го наштелуваш како што треба, Само пократко ќе свети од обичните сијалички аматоа што ќе го свети ќе биде многу подобро. Значи линијата што се правела со обични сијалици се обележува и кога се става ксенонот одблесокот или одсјајот (пошто нели веќе немарамна линија) се спушта до преходната линија. Должината се губи за еден метар ама тоа што го осветлува е топ и не смета на други коли.

И немој да вреѓате, контролирајте се, има лекови. Јас сум ги ставил зошто поубаво и побезбедно ми е возењето со нив, нити дека сум глуп нити се курчам нити сум ашљак. И се додека не сметаат и додека не се забранети ќе ги возам. Ја прво би забранил на некој луѓе да живеат па после ксенон би збранил. :D

Иначе и јас би идел на лупа, пошто со лупата средното многу подолго свети а не пречи во дадени услови, ако е влажен патот смета маме ебава.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #34 на: 23 Август 2012, 13:55:10 pm »
se pravi taka sto se vadi i se vrakaat fabrickite halogenki. tuku vo ovaa drzava nema red, i sekoj moze da go nagrdi voziloto i so nego da vozi po patistata na smetka na bezbedonsta. modifikaciite na voziloto treba da bidat sankcionirani, no kaj nas pustaat se, ko albanija da sme.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43787
  • Il Moderatore
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #35 на: 23 Август 2012, 13:56:20 pm »
Модификациите треба да бидат контролирани и ставени во безбедни рамки. Никако санкционирани.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #36 на: 23 Август 2012, 14:04:10 pm »
se pravi taka sto se vadi i se vrakaat fabrickite halogenki. tuku vo ovaa drzava nema red, i sekoj moze da go nagrdi voziloto i so nego da vozi po patistata na smetka na bezbedonsta. modifikaciite na voziloto treba da bidat sankcionirani, no kaj nas pustaat se, ko albanija da sme.

многу исфрустрирано делуваш...али многу мене повеќе ми смета некое криво обично светло што тепа директно у очи отколку наштелуван кинески ксенон..

Иначе има за обични фарови сијалици со ознака R кои имаат поназначена линија на сноп од обичните, строго наменети за фарови без лупа..

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43787
  • Il Moderatore
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #37 на: 23 Август 2012, 14:09:09 pm »
Муабетов, барем у 3-4 теми до сега се водеше. Некои мислат дека е ОК, афтермаркет ксенон, некои не. Нема потреба пак у круг да се вртиме. Можда и јас носам кривица малку, пошто реков афм ксенон не, но тоа е. Муабетот е дали ксенон или халоген, а не дали криво тепаат или не тепаат криво фаровите и дали се добро наштелувани или не ..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #38 на: 23 Август 2012, 14:09:23 pm »
@Simo
My bad. Vo pravo si, treba da bidat kontrolirani na tehnicki, sekoja modifikacija treba da se regulira, da se izdade A-Test. Duri i za navidum bezopasni 'trkacki' spojler. Istite mozat da se otkacat pri golema brzina i da predizvikaat soobrakajna nesreka.





многу исфрустрирано делуваш...али многу мене повеќе ми смета некое криво обично светло што тепа директно у очи отколку наштелуван кинески ксенон..
Иначе има за обични фарови сијалици со ознака R кои имаат поназначена линија на сноп од обичните, строго наменети за фарови без лупа..
Sekako, ne spagaat ovde samo ksenonite, i rasteluvanite svetla se problem. Pa i fabricki losi svetla se problem. Sum zabelezal deka Matiz ima katastrofa svetla. No nema nisto tolku loso po patistava kako aftermarket 'racing' xenon od 150 denari

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #39 на: 23 Август 2012, 14:12:49 pm »
некаде имам прочитано дека за А-тест на ксенон светла ( не во нашава држава ) задолжителни се и перачи на фарови..

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #40 на: 23 Август 2012, 14:15:42 pm »
Точно е тоа.

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #41 на: 23 Август 2012, 14:15:51 pm »
Да, јас сум читал на британски форум... перачи на фарови и автоматско подесување...

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43787
  • Il Moderatore
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #42 на: 23 Август 2012, 14:37:08 pm »
Имаше некоја цака, ако не се над 3400lm (Lumen-и) не треба аутолевелинг... нешто така.. ако најдам точно, ќе постирам...

Edit: Еве како е во Автралија, а веројатно и во секоја нормална земја! 2000 лумени била границата
http://www.racq.com.au/motoring/cars/car_advice/car_fact_sheets/headlights

Аха! Еве го енглеското:
Цитат
For the aftermarket, a used vehicle cannot obtain type approval because this only applies to new vehicles. However DfT does not think it reasonable simply to ban HID in the aftermarket. Instead the Department makes analogies with new vehicles. It seems reasonable to require HID in the aftermarket to meet the same safety standards as those for new vehicles. The same level of safety should apply.
Therefore a HID headlamp unit sold in the aftermarket should:
1.
be type approved to ECE Regulation 98 as a component;
2.
when fitted to the vehicle should enable ECE Regulation 48 to be complied with (although no government inspection will take place); and
3.
comply with RVLR as far as "use" is concerned.
In practice this means:
1.
The headlamp unit (outer lens, reflector, bulb) shall be type approved to ECE 98 and be "e-marked" to demonstrate this. That can only be done by the headlamp supplier - Hella, Valeo etc. - who must test the headlamp in an independent laboratory.
2.
Once fitted to the vehicle it must have headlamp cleaning and self-levelling (which can be for the headlamp or can be in the vehicle suspension - some expensive estate cars have "self-levelling suspension" and that is adequate). Also the dipped beam must stay on with the main beam.
3.
The headlamp must be maintained in good working order, kept clean, and aligned/adjusted correctly in the same way as any other headlamp.
Under the Road Traffic Act 1988 it is an offence to supply, fit or use vehicle parts which are not legal.
In summary: it is not permitted to convert an existing halogen headlamp unit for use with HID bulbs. The entire headlamp unit must be replaced with one designed and approved for use with HID bulbs and it must be installed in accordance with the rules stated above.

http://assets.dft.gov.uk/publications/dft-information-sheets/aftermarket-hid-headlamps.pdf

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Martin06

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 252
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #43 на: 25 Август 2012, 18:26:34 pm »
Ме интересира дали е возможно на ксенон сијалици од 35w да се стави трафо 55w ? Мислам дека читав тука негде по темиве дека може тоа да се изведе !
Рамните патишта се за брзите коли, кривините се за брзите возачи !!!

http://imageshack.us/photo/my-images/707/opelastragpixelforum.jpg/

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Одг: Ксенон или стандард фарови?
« Одговори #44 на: 25 Август 2012, 20:08:28 pm »
Мене ми дадоа инфо дека може, а квалитетни трафоа од 55w има мислам во Кармакс